عربستان از ترس از دست دادن اعتماد سنا صندلی در میان متمرد کانزاس اولیه

بزرگنمایی این تصویر وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo شده بود با نزدیک شدن به اجرای برای آمریکا از کانز

توسط MINERALNEWS در 11 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo شده بود با نزدیک شدن به اجرای برای آمریکا از کانزاس اما او demurred. تشکیل پرونده مهلت Aug. 4 اولیه دوشنبه است. نیکلاس Kamm/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نیکلاس Kamm/AP

با کنترل سنای آمریکا برای grabs در ماه نوامبر جمهوریخواهان ممکن است دعوا را در دست خود را در کشورهای آنها به مدت طولانی گرفته شده برای اعطا شده: کانزاس ،

ایران تا به حال یک قفل در هر دو دولت را به کرسی سنا پس از رکود بزرگ. اما آنها به عنوان رویکرد جمعه, ژوئن 1, مهلت پر کردن رهبران حزب اعتماد به نفس نیست که هر یک از نامزدها در حال حاضر در این زمینه هستند یک قفل برای نگه داشتن بر روی بازنشستگی سن. پت رابرتز' صندلی.

دموکرات ها امیدوارند که پیروزی در کانزاس در ماه نوامبر می تواند کمک به ارائه آنها را یک اکثریت در سنای آمریکا که اگر آنها برنده کاخ سفید نیز ارائه خواهد شد افزایش عمده به حزب قانونی در اولویت است.

این نگرانی باعث شد رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل به تشدید تلاش های خود را برای متقاعد کردن وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo را اجرا کنند. سابق اوباما در کنگره از کانزاس را رد کرده است کسانی که پیشنهادهای اما شایعات از آخرین لحظه ورود باقی بماند.

مرجع آینده آخرین مهلت تشکیل پرونده در مصاحبه اخیر خود در فاکس نیوز, مک کانل گفت: "من حدس می زنم تعلیق نمی خواهد آخرین طولانی تر."

مایک Kuckelman صندلی از حزب جمهوری خواه کانزاس گفت: "نه "شنیده ام هر چیزی" از Pompeo نشان می دهد که وزیر امور خارجه اتحادش را تغییر ذهن خود را.

"من فکر می کنم او شده است بسیار روشن است که او را به" اجرا Kuckelman گفت.

حتی پس از کانزاس جمهور سوزان Wagle ناگهانی تصمیم روز شنبه به رها کردن از این مسابقه نشان داد که رهبران حزب مشغول به کار بودند در پشت صحنه به نازک زمینه در تلاش برای جلوگیری از کبودی اولیه.

در بیانیه ای اعلام کرد او تصمیم Wagle گفت که او تا به حال صحبت با دولت ملی و رهبران حزب و نمی خواهید به شرکت در "اولیه مبارزه است که تقسیم حزب ما."

وی تنها چند روز پس از مصاحبه ای که در آن Wagle قول داد در رقابت باقی بماند مگر اینکه Pompeo کردم.

"من به صحبت مایک" Wagle گفت. "من به او گفتم اگر او می خواهد برای دریافت در من."

اما بر اساس صحبت های او با Pompeo, Wagle گفت: "من معتقدم که او می مانم وزیر امور خارجه; که مهم تر است."

چند هفته پیش Kuckelman به نام Wagle و دیو Lindstrom سابق, بازیکن, برای, Kansas City Chiefs به خروج در این مسابقه است. هر دو با عصبانیت کاهش یافته است.

Wagle تغییر از قلب در آمد از Kansans برای زندگی, دولت پیشرو ضد سقط جنین, سازمان حمایت 1st منطقه کنگره راجر مارشال برای حزب جمهوری خواه نامزدی.

در حالی که بسیاری از نامزدها در این زمینه تا به حال قوی ضد سقط جنین اعتبار این سازمان گفت: در آن تایید شده است که مارشال بازنشسته متخصص از کانزاس غربی "می دهد pro-lifers بهترین شانس شکست دادن سقط جنین متعصب باربارا Bollier."

Bollier, یک سناتور و بازنشسته پزشک از کانزاس سیتی حومه تپه ماموریت است presumptive دموکراتیک نامزد. یک جمهوریخواه سابق او روشن احزاب در سال 2018 پس از انعقاد او پرت در مسائل اعم از سقط جنین به پزشکی گسترش است.

"حزب ارزش سیستم فقط مطابقت ندارد و معدن" Bollier گفت: در طول سال های اخیر tele-سالن شهر با رای دهندگان بخشی از آنچه او را از تماس با او و "مجازی تور اتوبوس."

Bollier تشکر در بخشی از سهم جاری شدن سیل در از سراسر کشور است جمع آوری کمک های مردمی هر کس در حزب جمهوری خواه زمینه است. او مطرح شده بیش از $1 میلیون اول ماه در مسابقه و به دنبال آن است که با در نظر گرفتن در یکی دیگر از 2.4 میلیون دلار در سه ماه اول این سال است.

سابق کانزاس دموکراتیک رژیم صهیونیستی است. کاتلین گشاید گفت Bollier است "نامزد راست در زمان مناسب است."

"یک هیچ و بی معنی قانونگذار او را از رو بسته کامل" گفت: وزیر سابق امور وزارت بهداشت و خدمات انسانی در دولت اوباما.

"در زمانی که مردم به دنبال دلسوز و صالح دولت من فکر می کنم او یک شات" وزیر گفت.

این چیزی است که نگرانی جمهوری خواهان به خصوص اگر سابق کانزاس وزیر امور خارجه کریس Kobach قطاری نامزدی خود را.

Kobach است پلاریزه شکل است. او شعارهای پوپولیستی و شهرت به عنوان یک ضد مهاجرت تندرو او را مورد تهمت رای دهندگان اما بیگانه خواه میانه رو و مستقل.

در اعلام نامزدی خود را ژوئیه گذشته Kobach گفت که او در حال اجرا نیست به "آرام ابزار مفید" به دنبال مک کانل.

"واشنگتن ایجاد نشده است رفتن به دریافت آنچه آنها می خواهند اگر من انتخاب او گفت:" به سلامتی خود را اعلام کردند.

با حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن Kobach دقت برنده جمهوری خواه نامزدی برای فرماندار در سال 2018 از دست داد اما به طور کلی در انتخابات به حزب دموکرات لورا کلی.

که نگرانی از دست دادن بسیاری از جمهوری خواهان از جمله مارشال, Kobach ارشد رقیب برای سنا نامزدی که می پرسد: "در اینجا ما در دولتی که رئیس جمهور تهمت برنده بیش از 20 امتیاز, چگونه یک جمهوری خواه کانزاس از دست دادن یک فرماندار نژاد؟"

چندین استقرار جمهوری خواهان که به اشتراک گذاری این نگرانی را تایید مارشال. آنها عبارتند از: باب دل سابق آمریکا و سناتور و نامزد ریاست جمهوری سابق و رژیم صهیونیستی است. جف Colyer.

"شما در حال شروع به دیدن تحکیم از مردم پشت سر راجر مارشال" Colyer گفت: "او یک نامزد که می توانید برنده شوید."

یک نظرسنجی اخیر انجام شده توسط ملی سناتوری جمهوری خواه کمیته تایید ترس از برخی از رهبران حزب. این نشان می دهد Kobach خواهد بود یک مرده گرما در 44 درصد به 43 درصد در یک سر-به-سر matchup در برابر Bollier با 12 درصد از رای دهندگان مردد کانزاس سیتی استار گزارش شده است.

همین نظرسنجی نشان داد مارشال پیشرو Bollier 46 درصد به 35 درصد با 18 درصد مردد.

اولیه انتخابات نشان داد Kobach پیشرو در مسابقه برای ایران با نامزدی. اما بررسی های اخیر نشان داد مارشال با هفت نقطه منجر شود.

اولیه است Aug. 4.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن