ایالات متحده COVID-19 مرگ و میر در نزدیکی 130,000; فلوریدا و تگزاس گزارش ثبت مورد شماره

بزرگنمایی این تصویر مردم در جکسنویل بیچ در روز شنبه در جکسنویل بیچ فلوریدا. Coronavirus موارد خونتان

توسط MINERALNEWS در 16 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

مردم در جکسنویل بیچ در روز شنبه در جکسنویل بیچ فلوریدا. Coronavirus موارد خونتان در متحده از جمله فلوریدا و تگزاس و آریزونا. سام گرین/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سام گرین/گتی ایماژ

حدود 130,000 نفر در ایالات متحده کشته شده اند از coronavirus و بیش از 2,800,000 مردم آلوده شده اند, با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

هر دو فلوریدا و تگزاس گزارش خود بزرگترین روزانه افزایش جدید تایید موارد طی چند روز گذشته با فلوریدا گزارش 11,443 جدید resident موارد در روز شنبه و دیگر 9,999 در روز یکشنبه. تگزاس گزارش یک رکورد 8,258 موارد جدید در روز شنبه به دنبال 3,449 در روز یکشنبه. کالیفرنیا گزارش 5,410 موارد جدید در روز یکشنبه و آریزونا گزارش 3,536 جدید COVID-19 مورد در روز یکشنبه.

"من به شما بگویم یک ماه پیش یکی از 10 نفر تست مثبت است. امروز آن را یکی در چهار" هوستون شهردار سیلوستر ترنر گفت: CBS. "تعداد افرادی که در حال بیمار شدن و رفتن به بیمارستان به صورت تصاعدی افزایش یافته است. تعداد زیادی از مردم ما در ICU تخت به صورت تصاعدی افزایش یافته است. در واقع اگر ما نمی تواند دست ما را در اطراف این ویروس به سرعت در حدود دو هفته بیمارستان ما سیستم می تواند جدی جدی مشکل است."

حداقل دو شهرستان در جنوب تگزاس می گویند که بیمارستان ها در حال حاضر در ظرفیت کامل. این مقامات در تگزاس و کالیفرنیا و آریزونا نورد بازگشایی مجدد برنامه. در فلوریدا, با این حال کالیفرنیا ، ران DeSantis هفته گذشته گفت که دولت او "نه قصد بازگشت" در بازگشایی و گفت: افراد جوان تر رانندگی شد سنبله اما آنها در خطر کمتری از افراد مسن است.

جمهوری خواه میامی شهردار Francis X. سوارز به نام رشد "بسیار نگران کننده" و گفت: رشد بخشی به دلیل اوایل بازگشایی دولت است.

"بدون شک وجود دارد که این واقعیت است که زمانی که ما بازگشایی شد مردم شروع به معاشرت که اگر این ویروس وجود ندارد" او گفت: ABC News.

دموکراتیک ققنوس شهردار کیت Gallego گفت: ABC اخبار که دولت ممکن است باز کردن بیش از حد به سرعت و با انتقاد از دولت فدرال پاسخ به این ویروس و عدم تست در سراسر کشور. آریزونا جمهوری گزارش داد که در برخی موارد مردم مجبور به صبر در خط 13 ساعت به آزمایش می شود.

"ما باز راه خیلی زود در آریزونا" Gallego گفت. "ما یکی از آخرین متحده برای رفتن به ماندن در خانه و یکی از اولین مجددا. و ما reemerged صفر به 60."

در پاسخ به افزایش موارد در آریزونا مقامات در مکزیک محکم محدودیت در برخی از گذرگاه های مرزی بیش از آخر هفته و بسته سواحل محبوب برای محدود کردن غیرضروری تعطیلات سفر می کند.

در همان زمان رئیس جمهور تهمت و گفت: در حالی که موارد در حال افزایش دولت او ساخته شده است که "بسیاری از پیشرفت" کند کردن روند گسترش ویروس. او مقصر افزایش موارد با افزایش تست که کارشناسان استدلال می کنند که نادرست ارزیابی از گسترش این بیماری است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن