پس از روز از هیچ کروناویروس جدید, موارد, نیوزیلند بازگشایی اکثر کسب و کار

بزرگنمایی این تصویر نیوزیلند در حال حاضر در "هشدار سطح 2" به این معنی که "همه کسب و کار می تواند برا

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

نیوزیلند در حال حاضر در "هشدار سطح 2" به این معنی که "همه کسب و کار می تواند برای مشتریان باز اگر آنها می توانید آن را با خیال راحت." Mark Baker/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Mark Baker/AP

پس از سه روز متوالی با جدید کروناویروس موارد گزارش نیوزیلند اجازه اکثر کسب و کار به بازگشایی در روز پنج شنبه.

این جزیره در کشور است که نزدیک به 5 میلیون نفر بوده است ستایش برای آن swift پاسخ به گسترش coronavirus. نیوزیلند نخست وزیر Jacinda protocol wine studio حتی گفت که این کشور "برنده [این] نبرد" گسترده COVID-19 جامعه انتقال است.

"ما رفت و ما زود رفت. ما کنترل این ویروس و در حال حاضر ما در یک موقعیت که در آن ما می توانید با خیال راحت قدم از کسانی که کنترل و باز کردن اقتصاد ما به بالا," protocol wine studio گفت: در Facebook Live تصویری این هفته است.

تا کنون coronavirus کشته شدن 21 نفر در کشور است و اعتقاد به آلوده 1500. نیوزیلند آزمایش قرار گرفته است و بیش از 200 ، 000 نفر است.

در حال حاضر مراکز کمد مو و رستوران در حال بازگشایی.

این کشور را به مرحله "هشدار سطح 2" که بدان معنی است که "همه کسب و کار می تواند برای مشتریان باز اگر آنها می توانید آن را با خیال راحت." سفر بین مناطق تصویب شده است و مدارس مجاز به باز کردن. هنوز گردهمایی های اجتماعی محدود به 10 نفر. فیزیکی فاصله است که هنوز هم به شدت تشویق و گسترده آزمایش در مقیاس بزرگ در حال وقوع است.

آسوشیتد پرس گزارش داد آرایشگری وجود دارد انجام یک کسب و کار سریع بعد از نیمه شب زمانی که این محدودیت برداشته شد.

نیوزیلند قبلا شروع به کاهش آن سخت مستند در اواخر ماه گذشته.

با وجود این بهبود سریع جدول زمانی protocol wine studio گفت که این کشور هنوز هم چهره های شیب دار چالش های اقتصادی است. نیوزیلند نیز منتشر شد یک برنامه ریزی پنج شنبه که شامل مصرف مقادیر قابل توجهی از بدهی. این امر افزایش به حدود 54 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور اگر این طرح اجرا شده است با توجه به AP. این طرح همچنین شامل ایجاد هزاران زیست محیطی شغل.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب