چگونه یک کره جنوبی شهرستان در حال تغییر تاکتیک برای Tamp پایین آن COVID-19 افزایش

بزرگنمایی این تصویر کارکنان پزشکی در دنده محافظ حرکت یک بیمار با COVID-19 از یک آمبولانس به بیمارستا

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

کارکنان پزشکی در دنده محافظ حرکت یک بیمار با COVID-19 از یک آمبولانس به بیمارستانی در سئول. چانگ سونگ-Jun/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
چانگ سونگ-Jun/گتی ایماژ

شهر دائگو در حدود 150 کیلومتری جنوب شرقی سئول شده است شلوغ مرکز صنعتی و حمل و نقل hub صفحه اصلی به 2.5 میلیون کره جنوبی. اما به تازگی Daegu تبدیل به سایه ای از آن معمول شلوغ خود. "این در واقع به نظر می رسد مانند یک صحنه از یک فیلم فاجعه می گوید:" دکتر Lee Jun-yeup و ارتباطات و مدیر برای Daegu انجمن پزشکی. "خیابان ها خالی, رستوران ها و مغازه ها بسته است. مردم سهام در رشته فرنگی از طریق مسنجر زیرا آنها می خواهند برای جلوگیری از بیرون رفتن."

Daegu شده است اصلی میدان نبرد از شیوع کروناویروس در کره جنوبی حسابداری برای 75 ٪ از کشور 7,513 موارد از شنبه. این کشور دارای یکی از بالاترین تعداد عفونت های خارج از چین است.

با وجود یک سیستم مراقبت های بهداشتی ملی است که شهرت برای ارائه با کیفیت خوب و مقرون به صرفه مراقبت از بهداشت و درمان این شهرستان در بیمارستان ها غرق شده است با آلوده بیماران نیاز به تغییر در تاکتیک است.

گذشته از چند روز دیدم کوچکترین روزانه را افزایش می دهد در موارد جدید در کره جنوبی پس از Feb. 26. اما رئیس جمهور مون جائه-در روز دوشنبه گفت: آن را بیش از حد به زودی برای هر کسی که به خوش بینانه است.

Daegu اول شناخته شده coronavirus مورد تایید شده در فوریه. 18. 61 سال بود و کره جنوبی 31 مورد. اپیدمیولوژیک محققان بر این باورند او آمد در تماس با بیش از 1100 نفر است.

بسیاری از آنها اعضای همکار از Shincheonji کلیسای عیسی مسیح یک گروه مذهبی است که حساب برای بسیاری از موارد در Daegu. این گروه اعتقاد بر این است که بیش از 240,000 پیروان در سراسر جهان است. دولت کره جنوبی قصد دارد به تست تمام اعضای کلیسا در کره جنوبی برای ویروس.

این بیماری را گسترش سریع از طریق Daegu است با توجه به راه انتقال بیماران و یا "برگ ریزان" ویروس. "با این ویروس علائم خفیف در اوایل فاز حتی اگر ویروسی ریختن بالا است" توضیح می دهد که دکتر چوی سونگ هو از Chung-Ang دانشگاه کالج پزشکی در سئول. "بیماران ممکن است متوجه آنها آلوده هستند و پس از رفتن در مورد زندگی روزمره خود را."

به عنوان ویروس گسترش در اوایل روز از شیوع آهسته قطره ای از بیماران وارد Daegu بیمارستان که مجهز به آن رسیدگی می گوید: Lee. "Daegu شهر سیاست در ابتدا قرار بود هر بیمار در یک فشار منفی در اتاق بدون در نظر گرفتن شدت علائم خود را," او می گوید. فشار منفی در اتاق ایزوله بیماران آلوده با جلوگیری از آلودگی هوا فرار از اتاق.

چکه به زودی تبدیل به یک سیل از صدها نفر از بیماران و فوریه. 23 افزایش موارد جدید در Daegu بیش از 100 در هر روز در این شهر بیمارستان شد, مسدود با بیماران با علائم خفیف. به عنوان جمعه و برخی از 1800 نفر از Daegu را coronavirus بيماران در خانه در انتظار تخت بیمارستان. دو نفر از آنها فوت کرد ،

"ما در حال حاضر از دیدن همه از محلی انتقال در سراسر کشور" دکتر Kim Dong-hyun, یک استاد در دانشگاه Hallym دانشکده پزشکی در چانچنئون شهرستان با اشاره به عفونت است که باید ترسیم شده برای این منطقه در کره جنوبی که در آن عفونت گزارش شده است.

این نشان دهنده یک مرحله جدید از شیوع کیم استدلال می کند و مسئولین باید در انطباق با پاسخ به آن است. در ابتدا آنها با تمرکز بر پیگیری موارد مشکوک و quarantining آنها. اما کیم می گوید: "در این نقطه ردیابی چگونه عفونت گسترش بی معنی است." ردیابی طول می کشد تا بیش از حد بسیاری از منابع او می گوید. او اضافه می کند که شهر به اندازه کافی ندارد اپیدمیولوژیک محققان و که این ویروس بسیار گسترده است که محققان دیگر می تواند مرتب کردن بر اساس که آلوده آنها در Daegu.

کیم Hyeonggab رئیس جمهور کره ای, کانون سلامت پزشکان و پزشکی داوطلب در دائگو می گوید: او شاهد یک تغییر در تاکتیک از مقامات بهداشت از تلاش برای مهار و ردیابی ویروس به تلاش برای کاهش تاثیر آن و جلوگیری از مرگ و میر. این شده است در سراسر کشور انجام می شود و شامل طیف وسیعی از اقدامات از لغو, مدارس, برای, تماس, K-pop, کنسرت.

"از شنبه گذشته دیده ام و تلاش های دولت شیفت برای تامین امنیت بیشتر در تخت بیمارستان و ساختمان triaging سیستم می گوید:" کیم — اولویت بندی بیماران با علائم شدید در امکانات بهداشتی است.

اما او می افزاید: این اتفاق می افتد نه به اندازه کافی سریع. "ما باید آماده شده است استراتژی کاهش و حتی در حالی که ما در مهار فاز."

در حال حاضر هدف از این کاهش تلاش است به تاخیر اجتناب ناپذیر اوج عفونت — نقطه ای که در آن تعجب می رسد حداکثر تعداد coronavirus موارد است. آن را در زمان خرید برای مقامات به مارشال منابع و استقرار پرسنل پزشکی به دائگو کیم می گوید.

با وجود این پیشرفت متوقف کردن ویروس' گسترش در کره جنوبی می تواند نیاز به اقدامات سخت تر. "من اعتقاد دارم که مطمئن ترین راه برای جلوگیری از مردم را فعالیت ها و حرکات" می گوید: دکتر چوی سونگ هو از Chung-Ang دانشگاه کالج پزشکی در سئول. "و من شخصا شک دارم که دولت این را درک می کند و می خواهد به اعمال محدودیت های سختگیرانه تر در فعالیت های اجتماعی است."

اما داخلی ممنوعیت سفر — مستندات شبیه به چین هوبئی — می تواند به لحاظ سیاسی منفور. یکی از رایج ترین انتقادات این است که رئیس جمهور ماه باید ممنوع کرده و تمام مسافران از چین است. اگر یک داخلی ممنوعیت اجرا شده است, آن می تواند مانند نگاه دولت این است که نشان دادن احترام به چین از کره جنوبی به شهروندان است.

و این ممنوعیت می تواند یادآور کره شمالی که در آن آزادی حرکت است شدیدا کنترل می شود حتی زمانی که وجود دارد هیچ بوده است ، تا کنون سئول حتی پیشنهاد آنها.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب