مراکز, فیلم, ورزشگاه در نیویورک هنوز پاک نشده برای بازگشایی

آلبانی, n. y. - مراکز تئاتر و ورزشگاه را نمی شود پاک به بازگشایی زمانی که مناطق ایالت نیویورک پیشرفت به مرحله

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399

آلبانی, n. y. - مراکز تئاتر و ورزشگاه را نمی شود پاک به بازگشایی زمانی که مناطق ایالت نیویورک پیشرفت به مرحله 4 به عنوان اوایل به عنوان جمعه.

کسب و کار امیدوار رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو اجازه می دهد آنها را برای باز کردن درهای خود را پس از سه ماه تعطیلی خریداری شده توسط این بیماری همه گیر. اما این تصمیم برای اولین بار گزارش شده توسط بار-اتحادیه آلبانی برگ صاحبان کسب و کار نامشخص از زمانی که آنها قادر خواهد بود به استقبال مشتریان.

یک سخنگوی کومو در چهار شنبه ذکر اخیر موج در آمده است که اجازه داده اند طیف گسترده ای از کسب و کار برای بازگشایی شده است.

"وجود دارد برخی از چیزهایی که مناسب نیست منظمی را به یک فاز است که در حال رفتن به نیاز به مطالعه بیشتر و ما قصد داریم از طریق آن در حال حاضر. این شامل ارزیابی آنچه که در کشورهای دیگر برای جلوگیری از عقب رفتن" ریچارد حادثه ای سخنگوی نوشت: در یک ایمیل.

مناطق از دولت در حال توقف تدریجی در reopenings های مختلف در جدول زمانی. جنوبی ردیف, Mohawk Valley, انگشت دریاچه و شمال کشور می تواند حرکت به مرحله 4 در روز جمعه که اجازه می دهد کاهش محدودیت در آموزش عالی و "کم خطر" هنر و سرگرمی است.

شهر نیویورک وارد فاز دو این هفته است. شهردار بیل د Blasio اواخر روز سه شنبه اعلام کرد که این شهر شهری سواحل را باز برای شنا با نجات غریق در ژوئیه 1. تا به حال مردم تنها اجازه داده شده است بر روی شن و ماسه.

د Blasio روز چهارشنبه افتتاح سواحل "بخش دیگری از ما گشت."

"ما قادر به انجام آن است چرا که این شهر رو سالم," او گفت:.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن