ویسکانسین دادگاه عالی به مخلوط حکم جزئی وتو

MADISON, Wis. - ویسکانسین دیوان عالی کشور در روز جمعه لغو سه چهار جزئی وتو صادر شده توسط لیبریا تونی Evers اگر

توسط MINERALNEWS در 20 تیر 1399

MADISON, Wis. - ویسکانسین دیوان عالی کشور در روز جمعه لغو سه چهار جزئی وتو صادر شده توسط لیبریا تونی Evers اگر چه قضات نمی توانند توافق بر سر یک دلیل که چرا آنها بر خلاف قانون اساسی.

دادگاه نیز تایید کرد یکی از وتو و کاهش یافته است به نظر یک چالش به یک جفت جزئی وتو صادر شده توسط کالیفرنیا ، اسکات واکر گفت: طرح دعوی در دادگاه بیش از حد دیر است.

دادگاه نمی مهار در آینده فرمانداران توانایی به استفاده از بخشی از حق وتو برای از بین بردن کلمات و رقم در هزینه های صورتحساب.

ویسکانسین فرماندار یکی از قدرتمند ترین وتو در کشور است.

این حکم پس از دادگاه در روز پنجشنبه را تایید کرد قوانینی که مجلس تصویب در طول یک لنگ-اردک جلسه به تضعیف Evers' قدرت قبل از او در زمان ،

فرماندار وتو که املای در ویسکانسین قانون اساسی نیست به عنوان گسترده ای به صورت منظم صورت حساب که پول خرج نمی. برای کسانی که او می تواند تنها یا وتو کل پیشنهاد و یا آن را امضا و به قانون است.

ویسکانسین فرمانداران هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات به مدت طولانی استفاده گسترده جزئی وتو به تغییر شکل بودجه دولت است. آن را یک عمل بازی ماهرانه بین فرماندار و نماینده مجلس به عنوان قانونگذاران سعی کنید به سادگی اسکناس در راه است که تا حد زیادی سیستم ایمنی بدن از خلاق وتو.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب