کالج ماه را صرف برنامه ریزی برای سقوط اما COVID-19 خروش در حال تغییر همه چیز

بزرگنمایی این تصویر Suharu اگوا برای NPR زمانی که Irem Ozturk ایمیل را از کالج دیکنسون در اواسط

توسط MINERALNEWS در 1 مرداد 1399
Students in face mask scrambling
بزرگنمایی این تصویر
Suharu اگوا برای NPR

زمانی که Irem Ozturk ایمیل را از کالج دیکنسون در اواسط ماه ژوئن اعلام کرد "ما قصد داریم به همه دانش آموزان به دانشگاه" او وجد آمدیم. او در اصل از ترکیه اما پس از دو سال در دانشگاه او را به فکر می کنم از کارلایل Pa. به عنوان صفحه اصلی. "من هیجان زده بود چون من احساس مثل من در بازگشت به خانه هیجان زده برای دیدن دوستان و استادان" او می گوید. "من احساس شاد. من احساس من تا به حال چیزی برای نگاه به جلو به."

که شادی به طول انجامید کمی بیش از یک ماه است.

هفته گذشته Dickinson اعلام تصمیم جدید: "ما به این تصمیم بسیار دشوار است که پاییز سال 2020 ترم خواهد بود از راه دور."

"این دلخراش برای من اما من نمی تواند لزوما دیوانه در آنها می گوید:" Ozturk یک کاربر که در رشته زیست شناسی و گذراندن تابستان در پنسیلوانیا ترس به ترک ایالات متحده از ترس او نمی خواهد بود قادر به بازگشت. او می گوید: او می داند استدلال برای رفتن از راه دور: تست ظرفیت وجود ندارد وجود ندارد بیمارستان در پردیس و ویروس در حال گسترش است. اما او نا امید شده توسط عدم قطعیت است. "چهار هفته از هم اکنون قرار است ما به اول ما کلاس. من تنها چهار هفته به آمده تا با یک طرح."

به عنوان شروع کلاس اینچ نزدیک بیشتر و بیشتر دانشکده ها در حال عقب خود را زودتر خوش بینانه تر سیاسی از یک شخص و یا ترکیبی می گیرند. کسانی که طرح اولیه در حال حاضر بیشتر احتمال دارد که شامل سنگین مجازی گزینه های. برخی از تماس برای کلاس خواهد بود که عمدتا از راه دور در حالی که دیگران خواستار ترم به طور کامل آنلاین.

روز دوشنبه چندین تاریخی سیاه و سفید کالج ها در گرجستان اعلام کرد که آنها شروع ترم آنلاین از جمله Spelman کالج, Morehouse کالج و دانشگاه کلارک آتلانتا.

دانشگاه کالیفرنیا در برکلی همان را انجام خواهد داد با توجه به نظرات از صدراعظم Carol A. مسیح ساخته شده در a Chronicle of Higher Education رویداد. "پس از هفته ها از در حال توسعه یک طرح استادانه درست شده برای یک مدل ترکیبی در پاییز ما تصمیم گرفتیم بعد از ما تا به حال جدی برادری شیوع است که آن را فقط بیش از حد مخاطره آمیز به آموزش چهره به چهره" مسیح گفت.

یکی دیگر از نگرانی های عمده آوردن دانش آموزان به دانشگاه از سراسر کشور و جهان است. "چگونه شما را دسته جمعی مهاجرت رویداد در راه است که ارائه نمی شود دانه برای شیوع?" مسیح گفت.

'صادقانه ارزیابی حقایق'

تمام تابستان رهبران در کالج اسپلمن گشت تا به حال شده است با تهیه یک طرح برای حفظ برخی از صورت ظاهر سنتی خود در فرد می گیرند. در نهایت آنها آمد تا با یک برنامه ریزی — اعلام کرد در ماه جولای 1st — را به حدود 600 سال اول به دانشگاه.

در این روز دانش آموزان می رسند و در دانشگاه این است که یک معامله بزرگ برای نخبگان همه زنان است. مری اشمیت کمپبل چشیده پنج سال تمام او را به عنوان ریاست Spelman رئیس جمهور. "این واقعا سرگرم کننده, مناسبت," او می گوید. "ما همه با پوشیدن Spelman را در کوله پشتی. ما باید بالن. و ما در حال خارج وجود دارد فقط استقبال از پدر و مادر, گرفتن عکس و غوطه ور شدن در سنت است."

اما به عنوان عفونت نرخ رشد در گرجستان و تلاش برای متوقف کردن گسترش رشد بیشتر سیاسی Campbell احساس آن را "غیر مسئولانه" را به دانش آموزان عقب. روز دوشنبه کمپبل در نامه ای به Spelman جامعه: "صادقانه ارزیابی حقایق به ما مجبور به تغییر مسیر است."

"ما احساس بسیار راحت در مورد پروتکل ها و شیوه های ما قرار دادن به جای در دانشگاه های ما," او می گوید. اما شهر آتلانتا و دولت گرجستان شد یک داستان متفاوت است. "هنگامی که دانش آموزان ما راه می رفت خارج از آن دروازه هنگامی که آنها رفت و به شهر آتلانتا آنها در یک محیط است که ما احساس شد و عملا غیر قابل تنظیم."

به حساب برای انتقال Spelman را تخفیف شهریه برای سقوط. و با هیچ دانشجویان در حال بازگشت به دانشگاه مدرسه را از دست خواهد داد همه درآمد خود را از اتاق و هیئت مدیره. "ما در حال تجربه بزرگ ضرر و زیان مالی می گوید:" کمپبل. آنها با استفاده از فدرال امداد پول از مراقبت عمل به پلاگین برخی از چاله ها و تکیه های مالی هدیه از حامیان و فارغ التحصیلان.

اما قریب الوقوع مالی صدمه دیده است نیست به اندازه کافی برای برخی از تصمیم خود "به عنوان یک جامعه به نمایندگی از جامعه سیاه و سفید," کمپبل توضیح می دهد: "من واقعا فکر می کنم آن را یک مسئله اخلاقی و همچنین ایمنی و بهداشت و آموزشی از موضوع است."

'دقیقه توسط دقیقه, دوم, دوم'

به عنوان کالج شده اند اعلام برنامه های خود گروهی از دانشجویان و فارغ التحصیلان اخیر در Davidson, کالج در کارولینای شمالی شده اند پس همراه است. آنها را تشکیل می دهند کالج بحران ابتکار تلاش این دانشگاه برای پیگیری سقوط بازگشایی برنامه ریزی برای حدود 3000 کالج ها و دانشگاههای آمریکا.

"همه چیز در حال تغییر لحظه به لحظه, دوم, دوم برای این مدارس" توضیح می دهد که کتی Felton های اخیر فارغ التحصیل و رهبر پروژه در این تیم است. داده ها نشان می دهد وجود دارد نزدیک به 300 مدارس که هنوز به تصمیم می گیرید چه پاییز به نظر می رسد.

"که تکان دهنده بود به من می گوید:" Felton. "در حالی که من درک می کنم این موسسات در حال تلاش برای ماندن در بالای آب در حال حاضر از نظر مالی و آنها بسیاری از تصمیمات را این تعجب آور است که آنها به نظر نمی رسد به برقراری ارتباط با دانش آموزان خود را در مورد آنچه که آنها در حال برنامه ریزی در حال انجام است."

و اگر چه بیش از 500 مدارس هنوز هم می گویند که آنها خواهد شد یا به طور کامل در فرد و یا بیشتر در فرد بیشتر و بیشتر مدارس در حال تغییر خود را در کلاس های آنلاین معکوس تصمیمات قبلی. بسیاری از اصلی اطلاعیه ها "صدا خیلی فوق العاده آن, اما در حال حاضر صدا کاملا دیوانه می گوید:" Felton "یک بیت از واقعیت است شروع به ضربه زدن به ما."

او می افزاید که بررسی های اولیه برنامه را نشان می دهد که در ماه ژوئن و اوایل جولای مدارس شد بیشتر خوش بینانه در مورد توانایی خود را برای به دست آوردن آزمایشات در حالی که در حال حاضر که شروع روز هفته دور, آنها تحقق, "فقط هیچ راهی وجود دارد."

علاوه بر ردیابی مدرسه اطلاعیه ها و برنامه های محققان با C2i نیز ردیابی درصد از کلاس های ذکر شده به عنوان حاضر در این دوره فروشگاه.

که یک سرنخ برای Zoe Moskowitz یک دانشجو در دانشگاه اموری در آتلانتا. او را به مدرسه فرستاده بود یک ایمیل گفت: آنها امیدوار به ارائه هر دو در فرد و کلاس های آنلاین و خوابگاه خواهد بود.

"هنگامی که من کردم که ایمیل من واقعا هیجان زده بود و رها و گفتم خوب ما میخوایم برخی از حس عادی هر چه این بدان معناست که در حال حاضر "می گوید:" Moskowitz. "برای برخی از این دلیل من فکر کردم این امر می تواند بیشتر شبیه کالج معمولی."

اما پس از آن مدرسه از دانش آموزان خواست دوباره ثبت نام در سقوط کلاس. زمانی که Moskowitz وارد شده به خود را انتخاب کنید کلاس دوباره تقریبا همه گزینه ها بودند مجازی. "من احساس ما است می خواهم فریب, کمی," او می گوید حتی اگر اولیه ایمیل گفته بود کالج ممکن است نیاز به تغییر اصلی خود سقوط برنامه. از آن پس او منتظر بود برای اجتناب ناپذیر: این کلاس می تواند به صورت آنلاین و بخش عمده ای از خوابگاه خواهد بود بسته شده است. آمد در روز شنبه.

پس از او قفل شده است به یک اجاره نامه او را امضا بهار گذشته او خواهید بود زندگی در نزدیکی محوطه دانشگاه با هم اتاقی در نظر گرفتن تمام کلاس های خود را آنلاین. "این خیلی سخت تر به یاد" او می گوید: اما "بهتر است برای بهداشت عمومی چشم انداز."

اقامت ثبت نام و یا زمان ؟

وقتی تابستان شروع گرت Pittman یک دانشجو در کالج اکسیدنتال در لس آنجلس بود و امیدوار. او با بررسی ایمیل خود را به طور منظم به جستجو برای به روز رسانی در پاییز و بازگشایی طرح است. "که تمام من شده فکر کردن و صحبت کردن در مورد چند هفته گذشته. من مثل دیوانه بیش از همه چیز."

در ابتدا آن را به دنبال امیدوار کننده اما هفته گذشته این مدرسه اعلام کرده بود تغییر به همه-از راه دور. "من فقط می دانستم که شما می دانید, آن را هم میخوام کلاس های آنلاین و یا هیچ کلاس برای من است."

با پایان ترم بهار آنلاین پیتمن تلاش کرده بود. او احساس نمی مانند او در یادگیری هر چیزی نشسته پشت لپ تاپ و می گوید آن را سخت به تمرکز بر.

"گرفتن کار انجام شده در کتابخانه های مختلف و نوع کار از کار از آشپزخانه من آشپزخانه در حالی که پدرم را به تماشای تلویزیون پایین سالن و مادر من است در تلفن در اتاق دیگر" او می گوید. "اگر کالج بود که همیشه همه آنلاین من احتمالا نه به کالج رفت."

او در حال کار برای یک شرکت بام در حال حاضر و او فکر او می خواهید را به یک استراحت از مدرسه برای ترم — شاید سال — و نگه داشتن کار به منظور ایجاد برخی از پول.

برای دیگران تعویق انداختن مدرسه واقعا یک گزینه است. "من تا به حال 'کلاس 2023' در پشت ذهن من در حالی که می گوید:" ریگان گریفین جونیور یک دانشجوی سال دوم در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی است. او روزنامه نگاری عمده در USC آننبرگ و او می گوید او به ماندن متمرکز بر اهداف علمی. گریفین در واقع انتظار می رود USC به معکوس تصمیم خود را بر اساس اخبار او می خواهم در مورد ویروس در لس آنجلس, اما آن را ندارد اعلام هر گونه کمتر دردناک است.

"من احساس کوتاه تغییر," او می گوید. "شما تنها چهار سال از کالج."

به عنوان یک دانشجوی سال دوم او در حال حاضر در مورد همان مقدار از زمان در شخص به عنوان on-line. "آن را بسیار خسته کننده به دلیل این که شما یک طعم و مزه آن درست است؟" او رفت و به بازی های فوتبال و tailgating او تا به حال دسترسی به, دولت از هنر مرکز رسانه ها. او در میزبانی یک پادکست.

که در کالج "همه چیز بود که من فکر کردم آن خواهد بود و بیشتر," او می گوید. "و سپس بعد از یک ترم که فقط می شود محروم دور. آن را فقط آزار دادن. و آن را فوق العاده خسته کننده است."

با وجود این واقعیت است که همه از کلاس های خود را آنلاین خواهد بود گریفین در حال حرکت است به یک لا در یک آپارتمان چند هفته پس او می تواند نزدیک به محوطه دانشگاه. با امکانات بسته او می گوید که نیم مایل را به احساس مانند یک جهان دور. هنوز بودن آن را احساس هنوز هم وجود دارد برخی از امید برای این ترم. "اگر coronavirus را پاک می کند تا کمی" او می گوید: "من در سمت راست وجود دارد آماده به حمله با چنگال در هر فرصتی که وجود دارد خواهد بود."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب