ایالات متحده اطفال تماس برای فرد در مدرسه این سقوط

بزرگنمایی این تصویر Kristina, واشنگتن, آموزش ویژه کارکنان در کویر ارتفاعات آکادمی مقدماتی پیاده روی

توسط MINERALNEWS در 9 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

Kristina, واشنگتن, آموزش ویژه کارکنان در کویر ارتفاعات آکادمی مقدماتی پیاده روی گذشته و میز و صندلی در بسته گلندیل, Ariz., در اوایل ماه ژوئن است. راس D. فرانکلین/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
راس D. فرانکلین/AP

ملت اطفال آمده اند با یک بیانیه قوی در حمایت از آوردن کودکان به کلاس درس این سقوط هر کجا و هر زمان که آنها می توانید انجام دهید تا با خیال راحت. آکادمی اطفال آمریکا' ارشاد "به شدت طرفدار که همه سیاست ملاحظات برای سال تحصیلی آینده باید با هدف داشتن دانش آموزان حضور فیزیکی در مدرسه است."

هدایت می گوید: "مدارس اساسی برای کودک و نوجوان توسعه و رفاه است."

AAP نقل از "نصب شواهد" است که انتقال از coronavirus توسط کودکان معمول است تا حدودی به دلیل آنها کمتر به احتمال زیاد به قرارداد آن در وهله اول.

از سوی دیگر AAP استدلال می کند که بر اساس کشور تجربه در بهار امسال از راه دور یادگیری است به احتمال زیاد به نتیجه های شدید دست دادن یادگیری و افزایش انزوای اجتماعی. انزوای اجتماعی به نوبه خود می تواند نژاد جدی اجتماعی و عاطفی و مسائل مربوط به سلامت: "کودک و نوجوان فیزیکی یا جنسی سوء مصرف مواد و افسردگی و افکار خودکشی." این آثار خواهد بود بازدید بیشتر به شدت در سیاه و سفید و قهوه ای کودکان و همچنین به عنوان کودکان کم درآمد و کسانی که با ناتوانی های یادگیری.

راهنمایی برای بازگشت به در-فرد تحصیل شامل توصیه هایی در مورد, فیزیکی, فاصله, تمیز کردن و ضد عفونی و شستن دست و استفاده از فضاهای باز در هر زمان ممکن است.

AAP استدلال می کند که ارائه دانشآموزان این فرصت را برای رفتن به مدرسه هر روز باید توجه بیش از فاصله دستورالعمل اگر ظرفیت یک موضوع است:

"مدارس باید وزن مزایای پایبندی به 6 پا فاصله حکومت بین دانش آموزان با پتانسیل نزولی اگر آموزش از راه دور است که تنها جایگزین."

و آنها نیز استدلال می کنند که ماسک احتمالا عملی برای کودکان کمتر از مدرسه مگر اینکه آنها می توانند با پوشیدن یک ماسک و بدون افزایش در صورت لمس کردن.

دستورالعمل انجام دهید توجه داشته باشید که بالغ کارکنان مدرسه هستند بیشتر در معرض خطر نسبت به فرزندان جوان و نیاز به قادر به فاصله گرفتن از دیگر بزرگسالان به عنوان آنجا که ممکن است--هیچ فرد دانشکده جلسات هیچ کلاس بازدیدکننده داشته است توسط پدر و مادر. و آنها تاکید بر نیاز به ایجاد امکانات رفاهی برای دانش آموزانی که از نظر پزشکی شکننده و یا نیازهای ویژه مراقبت های بهداشتی و یا معلولیت.

این دستورالعمل لزوما آدرس نگرانی های بهداشتی در امریکا معلمان و یا تمایل خود را به بازگشت به فرد در آموزش. اطلاعات فدرال نشان می دهد نزدیک به یک سوم از معلمان بیش از 50 قرار دادن آنها در معرض خطر دسته وقتی که می آید به این بیماری است.

مدارس عمومی کانتی فیرفکس در ویرجینیا برای مثال به تازگی اعلام کرد بازگشایی برنامه های ارائه خانواده یک انتخاب بین دو روز در هفته در کلاس های حضوری و یا یک کنترل از راه دور برنامه به علاوه اضافی مداخله در سومین روز برای دانش آموزانی که به آن نیاز دارید. این شهرستان را سه مربی اتحادیه های کارگری در برابر این استدلال در بیانیه ای که از راه دور یادگیری باید ادامه یابد. "ما مربیان به شدت راحت نیست بازگشت به مدارس" گفت: تینا ویلیامز رئیس جمهور کانتی فیرفکس فدراسیون معلمان است. "آنها از ترس برای زندگی خود را زندگی دانش آموزان خود را و زندگی خود را خانواده."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن