چرا پوتین آشکار نهفته تمسخر غرب در حال ساخت جهان خطرناک تر

"نور است که شکست خورده است: یک حساب" برنده امسال لیونل Gelber جایزه. این است که 30 سالگرد جایزه تعلق می گیرد ب

توسط MINERALNEWS در 1 خرداد 1399

"نور است که شکست خورده است: یک حساب" برنده امسال لیونل Gelber جایزه. این است که 30 سالگرد جایزه تعلق می گیرد به بهترین کتاب غیر داستانی در زبان انگلیسی در امور خارجی است که به دنبال تعمیق بحث های عمومی در مورد مسائل بین المللی. آن را ارائه شده توسط لیونل Gelber بنیاد در مشارکت با مدرسه مانک امور خارجه و سیاست و مجله سیاست خارجی.

رایگان مجازی رویداد شامل نویسندگان ایوان Krastev و استفن هولمز در گفتگو با داوران صندلی جانیس استین و سیاست خارجی معاون سردبیر کامرون آبادی می گیرد مارس 21 ساعت 11 صبح ثبت نام در https://foreignpolicy.com/events/democracy-dialogue/.

زمانی که ولادیمیر پوتین در ماه مارس سال 2018 علنا انکار کرد که مسکو تا به حال چیزی برای انجام با مسمومیت سابق جاسوسی سرگئی Skripal و دختر خود را در سولزبری او احتمالا فکر کردم که او در دفاع از کشور خود حاکمیت است که به طور طبیعی شامل حق را انکار اعتبار "حقایق" است که توسط دشمنان سیاسی برای حمله به روسیه است. با توجه به این منطق به هر روسی که ارائه شده همخوانی شواهدی از چنین اعمال خواهد بود به جرم "هدف همدستی" با دشمن است. جمعی دفاع مهم تر است از یک تلاوت از حقایق است که در بازی به دست نیروهای متخاصم.

چنین روال تلاش برای گل آلود آبهای افکار عمومی به ما بگویید کمی در مورد نقش استراتژیک تقيه در روسیه پوتین ، بسیار بهتر مکان برای شروع است با این ادعا پیشرفته توسط روسیه متولد روزنامه نگار آمریکایی ماشا Gessen که ولادیمیر پوتین سهام بیشتر با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از یک اسب سوار نگرش به حقیقت است.

"این درست نیست که هر دو پوتین و تهمت و دروغ" او می نویسد: "آن است که آنها دروغ در همان راه و همان هدف: پرهیاهو و به دفاع از قدرت بیش از حقیقت خود است." منطق خود را برای دروغ گفتن داده شده که بسیاری از آنها برای مخاطبان در نظر گرفته شده است و دسترسی به منابع جایگزین از اطلاعات را نمی توان به فریب. یک هدف این است که به نشان می دهد که رهبران می توانند دوپهلو حرف زدن بدون درد و رنج عواقب نامطلوب. پرداخت هیچ قیمت برای گفتن به راحتی exposable دروغ است یک راه موثر برای نمایش یک قدرت و مصونیت از مجازات.

اما پوتین دروغ دیگر و حتی بیشتر خطرناک استراتژیک هدف. که حداقل این است که مفهوم خود را از مارس سال 2018 دروغ در مورد وضعیت در اوکراین دروغ آشکار است که کاملا flummoxed مقامات آمریکایی: "روسیه به عنوان چرخش نادرست روایت به آن را توجیه اقدامات غیر قانونی در اوکراین" -- پس از خواندن آزادی مطبوعات از وزارت خارجه — "جهان دیده نمی شود چنین شگفت انگیز روسی داستانی از داستایوفسکی نوشت: 'فرمول دو به علاوه دو برابر پنج است و بدون آن جاذبه است.' "

چه گیج اوباما در واشنگتن بود که روسیه انکار حقایق آشکار است.

وزارت امور خارجه می تواند درک کند که چرا پوتین بود این ادعا که "شهروندان دفاع گروه" نه نیروهای روسی بود کشف و ضبط زیرساخت ها و امکانات نظامی در کریمه.چه حس آن را به می گویند چنین چیزهایی که تصاویری از نیروهای ویژه روسیه تسخیر ساختمان های عمومی در کریمه شد بیش از همه تلویزیون و اینترنت و زمانی که اف بی آی به شناسایی این افسر اطلاعاتی که آیا این هک ؟

پوتین دروغ پوچ به نظر می رسید در سن اساسا کاهش کنترل دولت بر جريان جهاني اطلاعات. پس چرا روسی بودند سخنگویان دروغ گفتن خیلی پرهیاهو و زمانی که آنها بخوبی میدانست که دروغ خود را خواهد بود در معرض چند ساعت پس از آنها ادا?

پوتین سبزه mendacity زد شمارنده به یک فرض اساسی از سیاست واقعگرایانه است که در کلمات یک دانشمند علوم سیاسی John Mearsheimer, "دروغ است تنها زمانی که پتانسیل قربانی فکر می کند که دروغگو است که احتمالا گفتن حقیقت" و این که "هیچ کس می خواهد به نام دروغگو, حتی اگر آن را برای یک علت خوب است."

پوتین دروغ در مورد عدم حضور نیروهای روسیه در کریمه شد با صراحت اعلام کرد و زحمت در معرض. اما او نگران بود به نام "دروغگو." این بود که نه تنها به خاطر او می خواست به دفاع از قدرت بر حقیقت بلکه به دلیل غربی ابراز شوک و خشم ساخته شده غرب را عملی ناتوانی جنسی در روسیه تنها آشکاری تجاوز embarrassingly روشن است. در 1990s, روسیه خود را تا به حال تجربه خسته کننده تجربه ملی خشم و تحقیر است که نمی تواند redressed یا avenged. در حال حاضر از آن بود که آمریکا به نوبه خود.

پوتین استراتژی صراحت انکار روسیه مسئولیت برای هر یک از اعمال آن متهم شده بود نیز شبیه رفتار معمولی از جنایتکاران سخت است که زمانی که به زندان محکوم افتخار نمایش خود را در کل بی احترامی به صورت متمدن قوانین و هنجارها و که اموات شهرت بستگی به خود امتناع حتی, حداقل, همکاری با مقامات زندان. روسی, جنایی, زبان عامیانه چنین رفتار شناخته شده است به عنوان otritsalovoکه تقریبا ترجمه به عنوان "مبارز stonewalling" یک عنصر "omertà."

اما پوتین دروغ نیست به سادگی یک مرد سخت است عبارات سرپیچی. آنها همچنین خدمت خاص ژئوپولیتیک دستور کار است. هر غربی معرض از پوتین پرهیاهو و دروغگو رفتار از منظر او در خدمت به یادآوری جهان و به خصوص امریکا چگونه اغلب و وقیحانه غرب به دروغ به روسیه در گذشته است.

منحرف ارضاء در چنین تبدیل جداول مسلما کلید پوتین به راحتی قابل تشخیص نهفته است. در پاسخ به غربی شکایت در مورد مسکو تهاجمی مداخلات خارج از کشور روس ها بارها و بارها ادعا می کنند که آنها انجام می دهند به غرب تنها آنچه در غرب بوده است خستگی ناپذیر و insultingly انجام می دهند به آنها.

جزئی اما گفتن مثال دیما Yakovlev عمل به نام پس از تصویب روسی کودکی که از درگذشت سهل انگاری جنایی توسط او خوانده پدر و مادر آمریکایی و به صراحت طراحی شده برای آینه Magnitsky قانون یک قانون ایالات متحده با هدف مجازات مقامات روسی درگیر در مرگ یک حسابدار مالیاتی در زندانی در مسکو در سال 2009 با تحمیل تحریم ها بر شهروندان ایالات متحده درگیر در "نقض حقوق بشر و آزادی های شهروندان روسیه." اما دیگر نمونه ها فراوان است.

فقط به عنوان ناتو نقض تمامیت ارضی صربستان در سال 1999 پس از روسیه نقض تمامیت ارضی گرجستان در سال 2008 است. فقط به عنوان ایالات متحده آمریکا با پرواز دوربرد و بمب افکن های نزدیک به مرزهای روسیه پس از روسیه در حال حاضر پرواز دوربرد و بمب افکن های نزدیک به مرزها آمریکا.

فقط به عنوان دولت آمریکا به لیست سیاه برخی از برجسته روس ها و جلوگیری از آنها را از ورود به ایالات متحده به طوری که کرملین در لیست سیاه برخی از برجسته آمریکایی ها و جلوگیری از آنها را از ورود به روسیه است. فقط به عنوان آمریکایی ها و اروپایی جشن گرفته و از بین بردن اتحاد جماهیر شوروی پس از روسیه در حال حاضر جشن Brexit و پتانسیل برچیدن اتحادیه اروپا.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

همانطور که غرب به حمایت لیبرال های غیر دولتی در داخل روسیه و روس ها در حال تامین مالی از راست و چپ گروه در غرب برای تضعیف ناتو و بلوک آمریکا دفاع موشکی برنامه های تضعیف حمایت از تحریم ها و sap وحدت اروپا. همانطور که ایالات متحده کمک های نظامی از اوکراین (به طور سنتی در مسکو در حوزه نفوذ) پس از روسیه کمک نظامی ونزوئلا (به طور سنتی در واشنگتن حوزه نفوذ).

این tit-for-tat منطق نیز توضیح می دهد که پوتین میل شدید برای پاسخ به غربی نهفته است با معادل نهفته خود را.

فقط به عنوان غرب در مسکو مشاهده دروغ گستاخی به روسیه در مورد برنامه های خود را برای گسترش ناتو و سازمان ملل متحد-تحریم حمله کرد تا روسیه را به دروغ گستاخی به غرب مورد تهاجم نظامی خود را به اوکراین است.

در واقع بهترین مثال از چنین tit-for-tat فریب را می توان در پوتین مارس 2014 سخنرانی اعلام الحاق کریمه به روسیه. این آدرس رسمی برداشته و تمام معابر از سخنرانی های رهبران غربی توجیه برچیدن صربی خاک در کوزوو و اعمال آنها را به کریمه مورد.

آنچه بیشتر ناظران غربی را به عنوان اولین گام در پوتین و تلاش برای بازگرداندن مسکو امپراتوری به صراحت توجیه شعارهای رئیس جمهور آمریکا وودرو ویلسون ستایش حق اساسی از محبوب خود مختاری. با لباس خود اقدامات خشونت آمیز در یک آرمان شعارهای قرض گرفته شده را کلمه به کلمه از ایالات متحده در مسکو با هدف به چیزی را اشکار غربی نفاق. Vaunted ارزش های غربی مانند دفاع از حقوق بشر هستند به سادگی منافع غرب در لباس مبدل.

مسکو خشم-سوخت سیاست — اما از نظر احساسی رضایت بخش آنها ممکن است احساس به رهبری کرملین و هر چه خواسته برای اثبات حقانیت آنها وفا — آیا افزایش به سطح خوبی در نظر گرفته استراتژی بلند مدت است.

در واقع روسیه از سیاست های جالب تقلید و مهندسی معکوس آمریکا دروغ ممکن است به آرامی nudging جهان نسبت به فاجعه است. مهاجم تقلید فرض در خود انجام راه که همه زمینه را برای اعتماد بین روسیه و غرب شده اند ضرب برده است.

جایگزین توضیحات برای غرب شکست به زندگی می کنند تا خود را آرمان — مانند برنامه ریزی ضعیف muddling از طریق و عدم حرفه ای هماهنگی در سمت غربی — آیا عنوان به منظور نسبت دادن سودمند رفتار در امریکا بخشی به کینه توز بد ایمان است. برداشتن نقاب از چهره نفاق ویژگی نیت های مخرب (به جای naïveté, self-deception اداری اختلافات و یا بی کفایتی) به دشمن.

متمایز عمومی توجیه از انگیزه های پنهان است که تنها حس مشترک است. اما با تمرکز dogmatically و وسواس در این تمایز به عنوان پوتین به نظر می رسد برای انجام یک شیب لغزنده. غیر منطقی اجبار به رد غرب مسخره ادعای برتری اخلاقی را تشویق کرده است یک تشدید از استراتژیک بی معنی کینه توزی در سمت روسیه.

چرا که آنها جاسوسی بدبینی پشت هر آمریکایی نیایش از آرمان های انسان دوستانه و می خواهند ثابت کنند که آنها دیگر به عنوان ساده به عنوان آنها زمانی که آنها معتقد بودند امریکا دو رو وعده به گسترش ناتو به سمت شرق کرملین انداخته است خود را به آمد و رفت بی اعتنایی به صورت ابتدایی ارزشهای انسانی به عنوان اگر انجام بی رویه حملات هوایی بر اهداف غیرنظامی را در سوریه برای مثال آنها را به ارزش همتایان به amoral امریکا که ادعا شرارت آنها عشق را به لوث است.

اما با تکیه بر قرار گرفتن در معرض از دشمن نفاق برای توجیه خود تهاجمی عمل می کند باعث می شود آن را ممکن است به حمله های موجود در نظم جهانی بدون ارائه هر گونه مثبت جایگزین است که می تواند در خود جای داده است. این است که یک فرمول برای هوشیار سیاست خارجی که کانال های محدود به این معنی نسبت به اهداف دست یافتنی. نتیجه یک جغرافیای سیاسی عمیقتر بی اعتمادی توطئه تفکر و از دست دادن هر گونه پایه و اساس متقابل محل اقامت.

کرملین به نظر می رسد به این باور است که تمسخر انعکاس غربی نهفته است که بالاترین شکل از آموزش و پرورش. مانند انتقام از آن است که یک نوع آن ممکن است طعم "شیرین تر از عسل" اما آن را نیز جهان بسیار بیشتر مکان خطرناک است.

تجدید چاپ از "نور است که شکست خورده است: یک حساب" Copyright © 2019 توسط ایوان Krastev و استفن هولمز. منتشر شده توسط آلن لین, انگلستان یک اثر از Penguin Random House



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن