100-Year-Old تام مور که مطرح شده میلیون ها نفر با راه رفتن دور به شوالیه جمعه

بزرگنمایی این تصویر انگلیسی جنگ جهانی دوم veteran سروان. تام مور مطرح شده بیش از 40 میلیون دلار برای

توسط MINERALNEWS در 27 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

انگلیسی جنگ جهانی دوم veteran سروان. تام مور مطرح شده بیش از 40 میلیون دلار برای کارکنان مراقبت های بهداشتی با راه رفتن دور در باغ خود در هفته منتهی به تولد صدم در ماه آوریل است. او را شوالیه در یک مراسم خصوصی با ملکه الیزابت در روز جمعه. جاستین Tallis/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جاستین Tallis/خبرگزاری گتی ایماژ

در بهار امسال 100-year-old سروان. تام مور تبدیل به یک قهرمان ملی در بریتانیا زمانی که او مطرح شده بیش از 40 میلیون دلار برای کارکنان مراقبت های بهداشتی با راه رفتن دور در باغ خود را.

روز جمعه او را تبدیل به سروان. آقا تام مور که از او دستور ملکه الیزابت دوم است.

کاخ باکینگهام گفت: یک مراسم خصوصی با مور و اعضای خانواده خود را در قلعه ویندزور که در آن پادشاه بوده است پناه با شوهرش پرنس فیلیپ. دیگر investitures شده اند به تعویق افتاد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"من هرگز نمی توانست تصور این اتفاق می افتد به من" مور گفت. "این یک افتخار بزرگ است و من بسیار به دنبال به جلو به ملاقات او اعلیحضرت ملکه. آن است که رفتن به خاص ترین روز برای من بود."

زمانی که این بیماری همه گیر زده مور تنظیم یک هدف بالا بردن £1.000 برای خدمات بهداشت ملی کارگران به او گفت که او "تا ابد سپاسگزار" پس از دریافت درمان برای سرطان ترساندن و شکستگی لگن در گذشته است.

مور در اصل مجموعه ای را به انجام 100 دور در اطراف یک 82-پا حلقه در باغ خود "در 50 متر یک زمان" قبل از تولد او در اواخر ماه آوریل است. او خود رسیده اهدای هدف در 24 ساعت. پشتیبانی در ادامه به پور با بیش از 1.5 میلیون نفر در نهایت کمک.

لباس پوشیدن و به شدت و با پوشیدن لباس های نظامی خود را, مدال, جنگ جهانی دوم veteran برنده قلب به او دادند و او واکر در اطراف باغ. او همچنین الهام گرفته از تعدادی از تقلیدی جمع آوری اعانه در محدوده سنی پنج سال به 103.

نخست وزیر بوریس جانسون به رسمیت شناخته مور به عنوان یک "نقطه نور" در صدم تولد و ستایش خود را مثبت عنوان مثال در یک نامه.

"شما باید لمس قلب ما برداشته ارواح ما و میلیون ها نفر فعال برای نشان دادن حمایت خود را به صورت فوق العاده و منحصر به فرد ما NHS" جانسون نوشت. "از آنجا که خود را فوق العاده و شجاعت و فداکاری کشور ما را از طریق این زمان دشوار و در انجام این کار تحقق خوش بینی شما که فردا در واقع می خواهد یک روز بهتر."

جانسون توصیه می شود مور برای سلحشوری در ماه مه در تماس تلفنی با "مترادف با روح زمان جمعی و ملی تلاش کنند."

یک جریان ثابت از تمجید به دنبال داشته است. در میان آنها مور ساخته شد افتخاری سرهنگ و عضو افتخاری تیم کریکت انگلستان.

مور در حال حاضر دارای دو رکوردهای جهانی گینس: یکی برای جمع آوری پول بیشتر به عنوان یک فرد از طریق یک موسسه خیریه راه رفتن و یکی برای اینکه قدیمی ترین فرد برای رسیدن به شماره یک در نمودار بریتانیا پس از او پیوست و خواننده مایکل توپ و یک NHS صدای مراقبت های گروه کر به رکورد یک نسخه از "you'll Never Walk Alone" برای امور خیریه.

او همچنین خود را ایجاد موسسه خیریه کاپیتان تام بنیاد که با هدف مبارزه با تنهایی, حمایت از hospices و کمک به افراد در مواجهه با سوگ.

با توجه به وب سایت خود را مور اتحاد طرفداران در سراسر جهان است اما به خصوص لمس با تشکر از او دریافت کرده است از بیمه خدمات درمانی کارگران که به نظر او به قهرمانان. آن می افزاید:

"او تبدیل به یک گنج ملی و قهرمان ملی اما می بیند خود را به عنوان هر چیزی اما."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب