گزارش: ایران بازداشت بنیانگذار دانشجو موسسه خیریه 2 دستیاران

تهران - نیروهای امنیتی ایران روز دوشنبه بازداشت یکی از با نفوذ دانشجو موسسه خیریه سازمان و دو نفر از دستیاران

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399

تهران - نیروهای امنیتی ایران روز دوشنبه بازداشت یکی از با نفوذ دانشجو موسسه خیریه سازمان و دو نفر از دستیاران خود را و مهر و موم شده این گروه دفاتر در تهران یک وب سایت خبری محلی گزارش شده است.

این گزارش توسط fararu.com گفت: مقامات به نظر می رسد در خانه Sharmin Meimandinejad موسسه خیریه بنیانگذار و او را دستگیر کردند. آن گفت که در حدود همان زمان مرتضی Kaymanaeh سخنگوی این موسسه خیریه و یکی دیگر از کارکنان خود کتایون Afrazeh بودند نیز دستگیر شدند.

در این گزارش به جزئیات و یا دلیلی برای بازداشت و به پلیس اعلام نشده است هر گونه اتهامات علیه این سه نفر و یا موسسه خیریه ای به نام بعد از امام علی, شیعه, فرقه را بیشترین احترام را رقم پس از حضرت محمد.

ایران تندروها را در سال های اخیر با انتقاد از موسسه خیریه امام علی (ع) محبوب دانش آموزان کمک جامعه آن را متهم به سوء استفاده از سازمان برای اهداف سیاسی و اهانت به سیستم با برجسته کردن مشکلات ایران و همچنین همکاری با کشورهای خارجی و نهادهای بین المللی.

موسسه خیریه تاسیس و در اوایل سال 2000 با گزارش برخی از 10,000 اعضای عمدتا سازماندهی دانشجویان و داوطلبان دیگر برای کمک به فقرا و دیگران در برابر بلایای طبیعی مانند زلزله و سیل.

ایران رییس جمهور میانه رو حسن روحانی گفت: به تازگی سازمان های خیریه و غیر دولتی گروه باید اجازه نمی دهد "نادرست افراد" به فرض موقعیت خود را در آنها. در ماه مه رئیس قوه قضائیه ابراهیم Raisi هشدار داد در مورد اتهام قصد دارد ایران را "دشمنان" را به صندوق خیریه برای "خصمانه" اهداف است.

ایران تندرو متهم کردن غرب به دنبال سرنگونی روحانیت. این اتهامات را افزایش داده اند در میان نصب ایالات متحده زیر فشار رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حرکت می کند که کشیده امریکا از ایران هسته ای ایران با قدرت های جهان و واشنگتن reimposing از تحریم های اقتصادی در تهران است.

آخرین مطالب