گلف بین المللی حوادث جام رایدر و رئیس جمهور در جام حذفی به تعویق افتاد با توجه به همه گیر

بزرگنمایی این تصویر تایگر وودز كم در سال 2018 جام رایدر در فرانسه. این دوسالانه مسابقات قبلا برنامه

توسط MINERALNEWS در 19 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

تایگر وودز كم در سال 2018 جام رایدر در فرانسه. این دوسالانه مسابقات قبلا برنامه ریزی شده برای سال جاری به تعویق افتاده است 2021. تام جنکینز/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تام جنکینز/گتی ایماژ

دو بین المللی گلف مسابقات جام رایدر و رئیس جمهور جام حذفی را اعلام کرد که آنها در حال به تعویق انداختن خود تاریخ رویداد یک سال به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

سازمان دهندگان می گویند که آنها موکول جام رایدر به دلیل آن روشن شد طرفداران خواهد بود قادر به حضور با خیال راحت این سال است.

جام رایدر یک دوسالانه رقابت است که چاله آمریکا گلف بازان در برابر برخی از بهترین در اروپا بود که ابتدا در سمت چپ بدون تغییر به عنوان گلف چهار مسابقات بزرگ بودند لغو و یا به تعویق افتاد.

این سازمان اعلام کرد که جام رایدر برگزار خواهد شد در ماه سپتامبر سال 2021 به جای آن از ابتدا برنامه ریزی شده سال 2020 تاریخ. این اولین بار است که چنین تغییر زمان این رویداد پس از سپتامبر. 11. قبل از آن نبوده است موکول و یا لغو شده پس از جنگ جهانی دوم است.

این رویداد هنوز هم برگزار می شود در سوت زدن تنگه گلف در Sheboygan County, Wis.

"روشن شد که از امروز پزشکی ما کارشناسان و مقامات دولتی در ویسکانسین نمی تواند ما را یقین است که انجام یک رویداد مسئولانه با هزاران نفر از تماشاگران در ماه سپتامبر خواهد بود ممکن است" PGA آمریکا مدیر عامل شرکت ست واو در بیانیه ای گفت:. "با توجه به این که عدم قطعیت ما می دانستیم تغییر زمان مناسب بود تماس بگیرید."

که تغییر منجر به تغییر زمان رئیس جمهور جام, مسابقات است که ویژگی های یک تیم به رقابت در برابر یک غیر اروپایی تیم بین المللی.

رئیس جمهور در جام حذفی به طور سنتی صورت گرفته در بین سال زمانی که جام رایدر رخ می دهد. آن را در ابتدا میله میله برای سقوط 2021 در شارلوت, N. C., اما خواهد شد تحت فشار قرار دادند به 2022.

همانطور که در حال حاضر سه نفر از چهار مسابقات بزرگ — ایالات متحده آمریکا, باز, کارشناسی ارشد و PGA قهرمانی — شده است موکول به بعد از این سال. 2020, بریتیش, کفش لغو شد.

سازمان دهندگان گفت که افرادی که بلیط خریداری شده برای سال 2020 جام رایدر قادر خواهد بود برای به دست آوردن بلیط برای تاریخ جدید و یا خواهد شد واجد شرایط برای بازپرداخت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب