دیوان عالی کشور به طور موقت بلوک های خانه درخواست برای مولر هیئت منصفه شواهد

بزرگنمایی این تصویر سابق مشاور ویژه رابرت مولر شهادت قبل از قضایی مجلس جلسه کمیته در گزارش خود در ان

توسط MINERALNEWS در 1 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

سابق مشاور ویژه رابرت مولر شهادت قبل از قضایی مجلس جلسه کمیته در گزارش خود در انتخابات روسیه دخالت در جولای 2019. الکس براندون/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/خبرگزاری گتی ایماژ

دیوان عالی ایالات متحده به طور موقت مسدود شده پایین تر حکم دادگاه نیاز به مغلوب ساختن پیشی جستن وزارت دادگستری به نوبه خود به کمیته قضایی مجلس راز شواهد گردآوری شده توسط هیئت منصفه در تحقیقات ویژه مشاور رابرت مولر در سال گذشته است.

نکردن مدارک و شواهد برای اولین بار درخواست بیش از یک سال پیش و قبل از آغاز رسمی استیضاح در برابر رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را تبرئه توسط سنا این گذشته فوریه.

دو پایین تر دادگاه دستور داد که شواهد تبدیل شده به کمیته قضایی مجلس. دادگاه های پایین تر گفت که هیئت منصفه در پرونده سوابق دادگاه نه فقط وزارت دادگستری پرونده و سوابق مشابه در گذشته تبدیل شده است که به کنگره به عنوان بخشی از استیضاح تحقیقات.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت آن را به عنوان در هر مورد دیگر مربوط به تهمت پرونده و تحقیقات به دادگاه تجدید نظر به دیوان عالی کشور رقیب که در مورد ارائه "جدی تفکیک قوا نگرانی" است که باید مورد بررسی قرار توسط دادگاه عالی.

خانه در دیوان عالی کشور پرونده این هفته گفت: قضات است که این اطلاعات هنوز هم مربوط به یک "جریان تحقیقات" و حتی می تواند منجر به استیضاح اتهامات علیه مغلوب ساختن پیشی جستن.

خانه گفت که آن را به خصوص علاقه مند به شواهد و مدارک در مورد نامناسب سیاسی و نفوذ بر تصمیمات اتخاذ شده در تعقیب مغلوب ساختن پیشی جستن دیرین مشاور سیاسی و راجر سنگ و دادستان سابق مشاور امنیت ملی, مایکل فلین.

مولر آوریل 2019 گزارش کوتاه متوقف شد تعیین اینکه آیا وجود انسداد عدالت در این دوره از روسیه بررسی است. دادستان کل ویلیام Barr اجازه نداد قضایی مجلس اعضای کمیته به بررسی مواد بود که redacted از عموم منتشر شد نسخه ای از این گزارش است.

اما Barr حاضر اجازه می دهد تا کمیته دسترسی به شواهد این بخش در نظر گرفته می شود هیئت منصفه مواد.

"کسانی که redactions خرس بر اینکه آیا رئیس جمهور متعهد impeachable جرائم توسط مانع اف بی آی و مشاور ویژه بررسی به دخالت در انتخابات 2016 و ممکن است انگیزه برای انجام این کار" خانه گفت: در آن پرونده این هفته است.

خانه رفت و به درخواست دیوان عالی کشور را ترک پایین تر دستور دادگاه دست نخورده و یا جایگزین آن خواسته دادگاه برای تصمیم گیری قبل از پایان این مدت که آیا آن را قبول پرونده برای بررسی.

دادگاه عالی دستور داد که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به فایل رسمی و درخواست تجدید نظر توسط ژوئن 1. که می تواند به دادگاه زمان به اعطای بررسی ژوئیه هنگامی که آن را به احتمال زیاد خواهد شد و زنگ تفریح برای تابستان. حتی اگر دادگاه موافقت به شنیدن در مورد آن تقریبا به طور قطع خواهد شد تا اکتبر در اولین معنی که وجود خواهد داشت هیچ تصمیم گیری تا بعد از انتخابات.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن