بهترین بهترین ها: در اینجا فینالیست در NPR, دانشجو, پادکست چالش

در حال بارگذاری... Coronavirus, مشق شب, ورزش, تغییر آب و هوا: کار در میان یک مدرسه در سراسر کشور تعطیل, دبی

توسط MINERALNEWS در 7 خرداد 1399

در حال بارگذاری...

Coronavirus, مشق شب, ورزش, تغییر آب و هوا: کار در میان یک مدرسه در سراسر کشور تعطیل, دبیرستان و دانش آموزان مدرسه در سراسر کشور صورت گرفت در این و بسیاری از موضوعات در این سال NPR, دانشجو, پادکست چالش است.

پس از دو مهلت پسوند و بسیاری از راه حل های خلاقانه به چالش های ضبط از خانه های خود ما را دریافت بیش از 2000 پادکست از 46 ایالت و ناحیه کلمبیا.

امروز ما اعلام کرد ما فینالیست! ما گوش به هر پادکست ورود و تنگ فهرست به 25 فینالیست — خواندن و گوش دادن به لیست کامل در اینجا.

از این لیست ما قضات را انتخاب کنید ما دو grand-برندگان جایزه می کنیم و اعلام کند کسانی که برندگان در یکشنبه, ژوئن 3. (ما همچنین شناسایی بیش از 200 محترم اشاره و ما اعلام می شود کسانی که به زودی به عنوان به خوبی.)

در میان بسیاری از برجسته نوشته های ما را دریافت کرده بودند از:

  • شش دانش آموزان دبیرستانی در سنت هلن در شمال کالیفرنیا که مشغول به کار با هم برای پیگیری کردن یک قهرمان دوران کودکی Popo, دلقک. خود را شوخ و تند و تلخ گفتگو با Popo کمک به دانش آموزان می گویند خداحافظی به دبیرستان در آماده سازی برای زندگی فراتر از آن.
  • کل کلاس ارشد در Stilwell دبیرستان خود را مورد بررسی روستایی شرقی اوکلاهما شهر پس از یک واشنگتن پست مقاله لقب آنها "مرگ زودرس سرمایه از ما" در سال گذشته. دانش آموزان سال-طولانی بررسی شامل مصاحبه با مقامات منتخب مادام العمر ساکنان شهر و حتی محققان در واشنگتن برای کمک به آنها را درک اطلاعات. پادکست خود ارائه می دهد یک پنجره به یک شهر در برخورد با فقر و نسل تروما و اعتیاد, اما یکی که همچنین دارای مقدار زیادی از محلی غرور و امید است. در اینجا گوش دهید.
  • وسط کلاس مدرسه در قلعه سنگ Colo., با تمرکز بر تاریخ محلی — با دو گروه از دانش آموزان ما فینالیست لیست — یکی برای فراموش سیل از سال 1965 و از سوی دیگر برای 40 سال سرد است.
  • ایضا برای J. Sterling Morton شرق دبیرستان در کیکرو بیمار., که در آن معلمان زبان انگلیسی خوانده شده را علامت Sujak و جرمی رابینسون دانش آموزان تولید شده قانع کننده پادکست خود را در مورد زندگی و مبارزات در شیکاگو و حومه.

در سراسر هیئت مدیره در این سال ما شاهد بهبود در کیفیت صدا داستان سرایی و ویرایش. این تصمیم گیری های ما حتی سخت تر اما مشخص شده کار سخت و فداکاری از دانش آموزان در سراسر ایالات متحده است. و آن را تنظیم صحنه برای ما مسابقه سال آینده آن را گسترش خواهد داد که شامل یک سوم دسته: مطالب از دانشجویان است.

یک روند ما شاهد این سال دانش آموزان بررسی پشت حیاط خود را — گزارش گیری از جوامع محلی در طیف گسترده ای از مسائل است. شش نفر از ما 25 فینالیست مشغول به کار در محلی تحقیقات.

در نیوجرسی به عنوان مثال سه juniors در Holmdel دبیرستان صرف 5 ماه کشف شهر خود را شناخته شده گذشته و آنها دنبال یک برنده جایزه نوبل آنها را به داستان. چگونه یک شهر کوچک کشف شده جهان توضیح می دهد که چگونه دو رادیو ستاره شناسان در تپه از راه دور از Holmdel برای اولین بار شنیده تابش در سال 1965 بود که در سمت چپ بیش از بیش از 13 میلیارد سال پیش از انفجار بزرگ. کشف اعتبار علمی نظریه و دست آورد جایزه نوبل در فیزیک. آنها نه تنها دانش آموزان به تمرکز بر روی دانشمندان معروف: انجی خورشید یک 12th, گریدر از زمین O'Lakes, Fla., استفاده از Siri برای کمک به توضیح برخی از حقایق کمی شناخته شده در مورد نیکولا تسلا.

در میلواکی دانش آموزان در مسیر مدرسه بالا راه اندازی شد یک سری پادکست در حمله با استفاده از بومی آمریکا نگاری در ورزش است. وسط دانش آموزان در Travis County, Texas, مصاحبه مدرسه خود را پرستار به بررسی خطرات ناشی از ضربات مغزی در دو و میدانی.

همه پروژه ها پژوهش محور برخی از آنها فقط سرگرم کننده! الیز McClay که به ایالات متحده نقل مکان به تازگی از استرالیا به کاوش در پادکست انتظارات او از زندگی در ایالات متحده در مقابل واقعیت های خانه جدید در بنتون ویل, ارک.

دو دیگر فینالیست متمرکز بر زندگی در خانه — ماریا فرانک, یک معلم مدرسه ابتدایی بالا از Denville, N. J., صحبت در مورد در حال رشد در یک خانواده پنج. وسط دانش آموزان اما رالف و کارولین اوبراین از کنار رودخانه Ill., بحث خواهر و برادر کلیشه و رقابت.

در حالی که شما می تواند تعداد بسیاری از این فینالیست به عنوان داستان های شخصی وجود دارد این چند سال که واقعا کبوتر عمیق و سمت چپ ما در هیبت.

معلم مدرسه ابتدایی بالا سام Meneses مصاحبه برادر خود را در مورد قایقرانی سفر از طریق آمازون است. پادکست گفت: چگونه, در, سفر, Joaquin Meneses غم انگیز از دست داده و سه نفر از دوستان به رپیدز و تا به حال برای زنده ماندن خود را برای روز قبل از یک تیم نجات می تواند به او برسد.

Jocelie گوتیرز و Alejandra لوپز نونز از J. Sterling Morton شرق دبیرستان در کیکرو بیمار., بحث تربیت آنها در Latinx خانواده ها و تعصب آنها در جوامع خود. از همان مدرسه 11th, گریدر ایوانا دیاز در مورد تجربه رشد داشتن یک برادر است که عضو یک باند. هر دو پادکست ها نشان می دهد دانش آموزان دبیرستانی در معرض شرایط گرفتن شارژ از داستان های خود را.

به عنوان با سال گذشته ما شنیده دانش آموزانی که می خواستم به تغییر راه خود را از فرهنگ و هویت را به تصویر کشیده است در جریان اصلی. دانش آموز دبیرستان براندون یام فکر کردم بهترین راه برای انجام این کار این بود که "تغییر سفید درسی یک کتاب در یک زمان." او به دنبال نیویورک ائتلاف برای عدالت آموزشی در تلاش خود را برای تغییر نیویورک مدارس برنامه درسی را بهتر منعکس جمعیت دانشجویی.

مدرسه راهنمایی دانش آموزان در پادگان میانه مدرسه در Walla Walla بشویید. همچنین می خواستم صدای آنها شنیده می شود. آنها استدلال می کنند که آنها باید با خواندن کتاب آنها را دوست داشت به جای سنتی ادبیات اختصاص داده شده توسط خود معلمان است. در کل بسیاری از بسیاری از دانش آموزان به دنبال استفاده از روزنامه نگاری خود به تغییر وضع موجود: آیا با upending سمی مردانگی به عنوان میانه معلم مدرسه ابتدایی الیس Stephens از Dalton, Ga., سعی در انجام و یا به عنوان در این مدرسه پادکست از لس آنجلس که به نام برای ممنوعیت تبلیغات سیاسی در رسانه های اجتماعی.

شهر نیویورک دانش آموزان دبیرستان در بروکلین Canarsie محله ابراز ناکامی های خود را با نسل های قدیمی تر وقتی که می آید به تغییرات آب و هوایی و زیست محیطی نژاد پرستی. پس از رفتن به جوانان مارس آب و هوا در منهتن دانش آموزان اظهار تاسف از عدم سیاه, آب و هوا فعالان.

در یک علم مبتنی بر رویکرد مدرسه دانش آموزان از کلبه لین مدرسه ابتدایی در Blauvelt n. y. نگاه به جهان طبیعی برای حل برخی از مشکلات که منجر به تغییر آب و هوا.

بسیاری از دانش آموزان تا به حال سرگرم کننده با پادکست و متوسط و بررسی طیف گسترده ای از ابزارها و تکنیک های برای گفتن داستان با صدا. در نامه ای عاشقانه به طبیعت دانش آموز دبیرستان الکس صوت از توسان رفت و در یک پرسش شخصی برای زیبا ترین صدا. اگر شما نیاز به یک استراحت از جهان به خود پادکست گوش دادن در اینجا.

به عنوان NPR میزبان می تواند به شما بگویم آن است که سخت به ناخن یک قطعه مکالمه به طور کلی, اما برای تنظیم فقط حق تن در یک موضوع دشوار است و حتی بیشتر چشمگیر است. طنز اغلب می تواند کمک به الکس مورگان و هارون مورگان Atherton, کالیفرنیا., نشان داد با پادکست "چرا Instagram مانند کوکائین-Laced یکجور دوربین عکاسی." پادکست بررسی چگونه الکس و همسالان خود هستند که حتی عمیق تر به دنیای مجازی در جهانی همه گیر.

و بله, بسیاری از پادکست بر همه گیر و اثرات آن در افراد جوان و جوامع که در آن زندگی می کنند از جمله سه نفر از ما فینالیست. آموزان بالا سارا زو گریفین بکر الا رسی الیزابت Breidinger و کارلو پریر از شهرستان آلامدا, کالیفرنیا, در حال برنامه ریزی برای ضبط پادکست خود در gentrification در منطقه خلیج اما زمانی که این بیماری همه گیر خود را ضربه محله اولیه آنها تغییر تمرکز خود را به سان فرانسیسکو چینی. آنها در مصاحبه صاحبان رستوران در مورد چگونگی اوایل وزوز در اطراف این ویروس موثر بر کسب و کار.

سراسر کشور در شهر نیویورک چینی, گروهی از دانش آموزان مدارس متوسط از یک پادکست باشگاه به نام "اژدها کودکان و نوجوانان" نیز در لیست ما از فینالیست. این دانش آموزان که زبان آموزان زبان انگلیسی در مصاحبه خود با دوستان و خواهر و برادر در مورد تبعیض در طول ماه های اولیه از این بیماری همه گیر. به عنوان آنها داستان زندگی خود را در آنها نیز آموزش شنونده کلمات کلیدی در ماندارین به بحث در مورد این بیماری همه گیر.

تبریک به همه فینالیست!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب