زمانی که از مدرسه تعطیل است بیش از حد

Online extracurriculars

بزرگنمایی این تصویر

لا جانسون/NPR

زمانی که Jessyka Bagdon مجموعه ای از حرکت او شیر, رقص, کلاس های آنلاین, پرسش های بزرگ شروع به ظاهر حق دور: چه در مورد کودکان و نوجوانان که اصلا خود خود را ضربه بزنید کفش ؟ چگونه به رقص شیر در خانه و بدون اذیت نمودن طبقه ؟

و پس از آن آمد واقعا چالش بزرگ: برنامه های آنلاین مثل زوم طراحی شده برای جلسات نه کلاس های رقص. “آنها در حال ساخته شده را انتخاب کنید تا صدای” او توضیح می دهد که نه clickety clack از شیر-کفش های رقص. “پس چگونه ما را به این سیستم نه فیلتر کردن ما ضربه برای تلفن های موبایل به عنوان پس زمینه سر و صدا؟”

بنابراین Blagdon یک مربی در ‘دست کشیدن بر روی چوب به آن ضربه بزنید Studio’ در واشنگتن دی سی در مورد حل مسئله. هیچ ضربه بزنید کفش ؟ معلوم مری جین آپارتمان به خوبی کار می کنند. صرفه جویی در طبقه ؟ یک تکه تخته سه لا و ترفند.و که صدا خفه بیش از زوم? Blagdon می گوید جزئی در اطراف با برخی از تنظیمات کامپیوتر می تواند کمک کند.

در پایتخت کشور مثل بقیه کشور ها, کودکان cooped در خانه برای چند هفته در حال حاضر در حال ولع مصرف هر دو فعالیت فیزیکی و ذهنی خلاق و چالش هایی که فعالیت های فوق برنامه به ارمغان بیاورد. و باله مربیان فوتبال, مربیان و معلمان پیانو — فقط به نام چند — در حال پیدا کردن خاموش کردن هر بیت به عنوان پیچیده به عنوان مدارس در حال حرکت دروس دانشگاهی آنلاین.

به عنوان همتایان خود در مدارس در حال پیدا کردن هر روز آن را واقعا دشوار است به توضیح — مشاهده بر روی صفحه نمایش — به کودکان در یک کلاس نقاشی دقیقا چگونه به نگه داشتن قلم مو به حق اثر. یا به چین یک جوان کاراته بدن دانش آموز فقط برای مناسب sidekick.

با این وجود مربیان و مدرسان در حال پیدا کردن راه های خلاق نگه داشتن کودکان فعال و درگیر است.

هفته در Bagdon می گوید او هنوز هم گاه به گاه دست انداز اما نه همیشه چون از فن آوری است.

“امی چطور شما با ما, دوست من ؟” او می پرسد یکی 5 سال است که سرگردان کردن صفحه نمایش در طول کلاس. او دانش آموز Emeline است و کاملا معتبر و پاسخ “گاهی اوقات من به نوشیدن یک لیوان شیر!”

برای ورزشکاران به دنبال به جلو به یک تابستان مطابق بازی ها و مسابقات و مصاحبت با دوستان و هم تیمی های خاموش کردن خسته کننده است.

آوا مورالس, 16, از Bethesda, Md., هیجان زده بود در مورد نشان دادن خاموش مهارت های خود را در این ماه در مقابل صدها تن از استخدام. اما به جای اینکه در آریزونا او را در خانه گیر کرده و نمی تواند حتی دیدن هم تیمی های او.

“ما همه بهترین دوستان است,” او می گوید. “پس از آن دلخراش ما نمی توانیم به صرف زمان با هم و این که ما فصل است که اساسا لغو شد.” فعالیت های آنلاین در حال آرامش او می گوید: به دلیل آن کمک می کند تا نگه داشتن همه تیم با انگیزه است.

در واشنگتن منطقه 60 محلی فوتبال باشگاه پیوسته اند با هم در یک گروه جدید به نام راهنمایی و رانندگی ایران. و آنها ساخته شده یک تعهد است که در طول خاموش کردن مربیان نمی خواهد درگیر در جذب فعالیت های.

تامی پارک با اسکندریه فدراسیون فوتبال در ویرجینیا می گوید: مربیان باید به اشتراک گذاشته آنلاین مختلف تمرینات و همچنین برنامه های که تمرکز خاص مهارت های فوتبال.

“برنامه اجازه می دهد تا شما را به ورود به سیستم چگونه بسیاری از مرتب شما باید بر روی توپ در یک ردیف و سپس ورود به سیستم که” پارک توضیح می دهد. “شاید شما فقط می توانید پنج اولین بار و پس از آن شما دیدن هم تیمی های خود را در هشت. بنابراین سعی کنید به نه و شما می بینید همه از هم تیمی های خود را پیشرفت.”

برخی از بازیکنان در حال بررسی قهرمانی بازی در فیلم و یا ساخت Instagram ویدئوها از فوتبال کلاهبرداری; دیگران در حال خواندن در مورد روانشناسی ورزشی.

اما مت Libber با مریلند SoccerPlex روشن است این هرگز نمی تواند جایگزین عجله آدرنالین از واقع بودن در این زمینه است.

و او نگرانی در مورد برخی از این بزرگتر درس بچه ها از دست رفته بود و این اهمیت از دست دادن گاهی اوقات.

“رقابت آنلاین و یا از طریق Instagram, آره, شما در حال از دست دادن هستیم اما شما از دست دادن نیست,” او می گوید. بخش بزرگی از آنچه که او و دیگر مربیان آموزش او می گوید: “برخی از کسانی که در درس های زندگی که شما می دانید اگر شما یاد بگیرند که آنها را به عنوان یک بچه آن را می سازد یک فیلم بسیار ساده تر است.”

Kavitha Cardoza

tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>