تصویری را نشان می دهد زن سفید کشیدن اسلحه در سیاه پوستان در میشیگان

جبار TOWNSHIP, Mich. - مقامات در میشیگان گفت: آنها بررسی یک رویارویی که در آن یک زن سفید مشاجره با یک زن سیاه

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399

جبار TOWNSHIP, Mich. - مقامات در میشیگان گفت: آنها بررسی یک رویارویی که در آن یک زن سفید مشاجره با یک زن سیاه و سفید و دیگران از جیبش یک تفنگ دستی و خواستار دیگران در صحنه به دور از وسیله نقلیه خود را.

تصویری از جمعه شب روبرو می شوند که آنلاین ارسال شده نشان می دهد که زن در یک پارکینگ با اشاره a handgun او به عنوان پشت کردن و صعود به یک وسیله نقلیه است.

Oakland County کلانتر Sgt. دیل قهوه ای تایید کرد که این حادثه در خارج از یک رستوران Chipotle تحت بررسی بود و گفت: مطبوعات آزاد دیترویت که شهرستان دادستانی تعیین خواهد کرد که آیا اتهامات خواهد بود واصل شده است. او گفت: هیچ عکس از کار اخراج شدند و هیچ کس مجروح شد.

اخبار دیترویت برای اولین بار منتشر شده در سه دقیقه ویدئو که نشان می دهد بخشی از روبرو می شوند. Takelia تپه, که سیاه و سفید است, به این روزنامه گفت که این اتفاق افتاد بعد از سفید کاری ضربه به تپه دختر نوجوان به عنوان آنها وارد رستوران فست فود.

این فیلم شروع می شود و پس از آن در پارکینگ. سفید زن شنیده استدلال با تپه و دخترش. سفید زن صعود به خودرو, رول پایین پنجره و می گوید: "مردم سفید نیست نژادپرستانه" و "من در مورد مراقبت از شما" قبل از وسیله نقلیه او شروع می شود به دور است.

یک مرد سفید پوست که منجر به خودرو تبدیل به دوربین می کند و می پرسد "چه کسی ... آیا شما فکر می کنم شما بچه ها هستند؟," با استفاده از یک expletive.

سپس به عنوان کسی که ایستاده است در پشت وسیله نقلیه زن سفید بیرون می پرد و نقاط a handgun در جهت ضبط فرد حادثه. او فریاد مردم را به دور از او و وسیله نقلیه خود را. زن دیگری فریاد "او یک تفنگ من" و خواستار کسی که در پارکینگ پلیس تماس بگیرید.

این زن سپس کاهش تفنگ صعود به صندلی مسافر و خودرو درایوهای.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب