زمین لرزه لرزش جنوبی و مرکزی مکزیک

MEXICO CITY - یک زلزله قدرتمند در نزدیکی محور رفت و آمد مکرر از هواتولکو در جنوب مکزیک تحت تأثیر ساختمان روز س

توسط MINERALNEWS در 3 تیر 1399

MEXICO CITY - یک زلزله قدرتمند در نزدیکی محور رفت و آمد مکرر از هواتولکو در جنوب مکزیک تحت تأثیر ساختمان روز سه شنبه در شهر مکزیک و ارسال هزاران نفر به خیابان ها.

لرزه ای آلارم صدا midmorning با به اندازه کافی هشدار دهنده برای ساکنان برای خروج از ساختمان. قدرت زدم شد به برخی از مناطق وجود دارد اما نمی شد بلافاصله گزارش آسیب و یا آسیب.

هلیکوپتر پرواز بر فراز مرکز شهر مکزیکو سیتی و گشت های پلیس صدا خود را sirens.

ایالات متحده بررسی زمین شناسی گفت: این زلزله آمار در 10:29 صبح (11:29 صبح شرقی) همراه مکزیک جنوبی ساحل اقیانوس آرام در عمق 16 کیلومتر (26 متر). کانون بود و 7 مایل (12 متر) جنوب-جنوب غربی سانتا ماریا Zapotitlan در اوآخاکا دولت

آن احساس می شد در گواتمالا و در سراسر جنوب و مرکز مکزیک.

در هواتولکو پشت گذاشته, ساحل, مقصد شناخته شده برای گشت و گذار و محافظت coves زلزله زدم کالاهای کردن قفسه ها و برخی از قلوه سنگ از ساختمان.

Mari گنزالز از شاهزاده خانم Mayev هتل در هواتولکو گفت: کارکنان و مهمانان قادر به تخلیه این ساختمان قبل از زلزله اما 45 دقیقه پس از اولیه زلزله آنها هنوز هم در خارج به عنوان قوی پس لرزه ها ادامه داد.

"این قوی بسیار قوی," او گفت:.

گونزالس گفت: وجود برخی قابل رویت شکسته شیشه و آینه اما بدون آسیب عمده. کارکنان منتظر پس لرزه به پراکنده قبل از اینکه به طور کامل ارزیابی اموال.

محلی رسانه های خبری گزارش آسیب به برخی از ساختمان ها در پایتخت ایالت اوآخاکا شهرستان. مقامات وزارت امور خارجه گفت: آنها به دنبال آسیب.

USGS تخمین زده است که حدود 2 میلیون نفر احساس قوی یا متوسط تکان دادن و یکی دیگر از 49 میلیون و احساس ضعف و یا نور دادن.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
آخرین مطالب