آلمان می گوید او نمی خواهد وزن در جانشین

برلین - آنگلا مرکل تاکید کرد و گفت او را به حفظ کردن یک بحث است که باید به او مرکز-راست بلوک سیاسی نامزد برای

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399

برلین - آنگلا مرکل تاکید کرد و گفت او را به حفظ کردن یک بحث است که باید به او مرکز-راست بلوک سیاسی نامزد برای تبدیل شدن به آلمان را رد کرد پس از یک فرماندار دولت که در نظرسنجی ها رأی به ضرب گلوله در طول بیماری همه گیر کوروناویروس به او یک پذیرایی بزرگ در آلمان است.

مرکل بازدید Herrenchiemsee کاخ مجلل قرن 19 عمارت در دریاچه جزیره الهام گرفته از ورسای فرانسه — در دعوت از باواریا فرماندار Markus Soeder. سفر خود را تغذیه حدس و گمان در مورد jostling در اتحادیه بلوک برای اجرای صدراعظم آلمان در انتخابات آینده انتظار می رود در پاییز 2021. مرکل آلمان رهبر از سال 2005 می گوید او نمی خواهد به دنبال یک پنجم ترم

مرکل اتحادیه دموکرات مسیحی برنامه های حزب برای انتخاب رهبر جدید دوم آن پس از مرکل ایستاده بود کنار در سال 2018 در ماه دسامبر.

سه با مشخصات بالا رقیب در حال رقابت برای این کار و با این کار فرصتی برای نامزد راست میانه نامزد برای ریاست.

اما همه گیر نیست به آنها کمک کرد. آرمین Laschet فرماندار ایالت نوردراین-وستفالن در کشور آلمان واقع دولت آوازی بود مدافع کاهش عفونت-کنترل محدودیت شده است و انتقاد خود را برای مدیریت بحران. رقبای فریدریش مقرر و نوربرت Roettgen ندارد مشاغل دولتی داشته اند و شانس کمی برای تاثیر.

که قرار است در کانون توجه در Soeder رهبر مسیحی اجتماعی Union — CDU را بایرن-تنها خواهر ، نظرسنجی های اخیر نشان داده اند Soeder که قفل شده است و دولت خود را در اوایل ماه مارس و حمایت محتاط رویکرد به بازگشایی مراتب جلوتر از دیگران در میان رای دهندگان.

Soeder است منحرف سوال در مورد آینده اش گفت: که جای خود را در بایرن. اما او همچنین ابرو مطرح شده نشان می دهد که به تازگی تنها کسی که ثابت کرده است خود را در یک بحران می تواند اجرا برای صدراعظم و با دعوت از مرکل برای روز سه شنبه باواریا در جلسه هیئت دولت در Herrenchiemsee. هیچ نشسته صدراعظم قبلا با حضور یکی.

Soeder تاکید کرد خود را "مشترک محکومیت (نیاز به) احتیاط و احتیاط."

پرسید که آیا Soeder است آنچه در آن طول می کشد به صدراعظم مرکل گفت که او ورزش "خاص خویشتن" در جانشینی و نمی دهید. او گفت که او خواهد بود خوشحال به دیدار کابینت از دیگر آلمانی متحده است.

"من فقط می توانم بگویم که بایرن خوب فرماندار و او از من دعوت کرد امروز" مرکل گفت. "شما نمی خواهید به شنیدن بیشتر از من است."

هیچ مسیحی اجتماعی اتحادیه نامزد قبلا تبدیل شدن به آلمان و رهبر. حزب ارائه شده مرکز-راست است داوطلبان در سال 1980 و 2002, اما هر دو را از دست داده به وقت مرکز-چپ بود.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب