نه رفتن شیوع کروناویروس به تنهایی: برخی از پیدا کردن قرنطینه افراد برای کاهش انزوای

آنها خود را قرنطینه باند.آنها نه خون مرتبط است. آنها شرکای عاشقانه. آنها دوستان گرد هم آورده با محدودیت های بی

توسط MINERALNEWS در 13 فروردین 1399

آنها خود را قرنطینه باند.

آنها نه خون مرتبط است. آنها شرکای عاشقانه. آنها دوستان گرد هم آورده با محدودیت های بی سابقه ای در چهره به چهره است که طرح میتوانست به زندگی در سراسر آمریکا به سرعت گسترش رمان coronavirus.

این چهار — یک ترانه سرا و یک درمانگر و دو روزنامه نگار — تصمیم گرفته است به یک خانواده از انواع, در یک وضعیت هیچ کس می تواند تصور چند ماه پیش. آنها به اشتراک گذاشتن وعده های غذایی هم روی نیمکت strumming گیتار ورزش هم آغوش.

هر چهار نفر مجرد هستند. فکر از هفته و ماه به طور بالقوه به تنهایی بیش از حد به خرس. به طوری که آنها ساخته شده یک پیمان. آنها را هر یک از دیگر هر یک از دیگر.

تبلیغات

آنها تنها کسانی نیستند که ایجاد بداهتا خانواده ها در این زمان از coronavirus. افرادی که به تنهایی زندگی می کنند به خصوص وسوسه به دست آوردن یک قرنطینه دوستان یا دو برای کمک های متقابل و همچنین برای تماس با انسان.

تحت اقامت در خانه سفارشات از لس آنجلس به شهر و مسئولان شهرستان و مردم باید به عنوان کوچک که ممکن است و گروه تجمعات ممنوع است. قرنطینه دوستان ترتیبات گاهی ملاقات با استرن مخالفت از کسانی که پایبند به یک تعریف های سنتی خانواده.

513181-la-me-coronavirus-buddies1-MAM.jpg

در جهت عقربه های ساعت از سمت چپ; دوستان Natti وگل Pam شیفر لوری پنی و سام Braslow در پنی نقره دریاچه.

(Mel Melcon/لس آنجلس تایمز)

برخی از کارشناسان بهداشت عمومی تاکید بر افزایش خطر سرایت می آید که با یک بزرگتر دایره اجتماعی. دیگران می گویند که تشکیل دهنده خود شامل واحدهای یک راه قابل قبول برای کاهش فشارهای روانی از تنهایی.

تبلیغات

در شهر لس آنجلس که در آن مردم می رسند از سراسر جهان به آن را در صنایع خلاق و دوستان اغلب به عنوان جانشین خانواده ها برای کسانی که دور از خانه.

لوری پنی تلویزیون, نویسنده و روزنامه نگار از انگلستان سهام Silver Lake house با یک هم اتاقی, ترانه سرا Natti وگل. یکی دیگر از اعضای قرنطینه باند زندگی در این نزدیکی هست با چهارم در غرب هالیوود.

"اگر من خودم را در اینجا در L. A. تا کنون از خانواده من, من فکر می کنم من می خواهم که رفته کمی bonkers گفت:" پنی 33.

مانند بسیاری از قرنطینه محافل این یکی از قوانین نانوشته. پوشیدن دستکش هنگامی که شما فشار عبور را فشار دهید. نگه داشتن حداقل شش فوت دور از هر کسی خارج از گروه. اگر شما به فکر انجام کاری به طور بالقوه خطرناک مانند بوکس تمرین با دوستان مشورت با دیگران است.

بوکس شد و به اتفاق آرا رد شد درخواست برای میزبان کسی که نیاز به یک مکان برای اقامت. علاوه بر قرنطینه باند آنها اشاره به خود را به عنوان غلاف لس quarantinos یا fourcan (یک بازی توکان).

چهار در حال حاضر شده است در تماس نزدیک زمانی که اقامت در خانه دستور آمد از فرماندار و شهردار. همه نوازندگان و شده بود فیلمبرداری موزیک ویدیو با هم. آنها نیز شده بود به عقب و جلو بین هر یک از دیگر آپارتمان ها پس از پنی و Vogel کردم ساس.

سام Braslow یک روزنامه نگار مستقل در نظر گرفته شده سه گزینه: حرکت در با پدر و مادر خود و 92-سال-پدر بزرگ قدیمی, منزوی خود را در آپارتمان استودیو یا پرتاب در بسیاری خود را با سه نفر از دوستان.

اقامت با خانواده های بیولوژیکی را احساس رگرسیون به دوران کودکی با همه بیش از حد قابل پیش بینی نارضایتی متعاقب آن.

تبلیغات

"اگر من تا به حال به را انتخاب کنید که به دیوانه با من نه این کار را با من بیشتر عمدی خانواده" گفت: Braslow, 26. "چیزی وجود دارد رمان در این مورد. این یک ماجراجویی است."

یک گروه کوچک از مردم ندارد به خون مربوط به با خیال راحت تمرین انزوای اجتماعی گفت: Jeffrey Martin, متخصص داخلی و استاد اپیدمیولوژی و آمار زیستی در دانشگاه سان فرانسیسکو.

اگر اعضای زندگی در خانه های جداگانه آنها می تواند به کاهش خطر با داشتن همان فرد همیشه مواد غذایی برای کل گروه و با دریافت و تحویل در تنها یک آدرس ،

به عنوان بحران می پوشد اگر مردم به طور کامل جدا شده آنها می تواند عمل در راه های مخرب بیشتر از ارتباط با همان چند نفر مارتین گفت.

"این همه در مورد محدود کردن تعداد تماس های جدید در زندگی" مارتین گفت. "از کسانی که با شما تماس آنها یک محصول از تمام مخاطبین خود است. اگر شما می توانید نگه دارید که دایره کوچک مهم نیست که اگر شما مرتبط است یا نه."

آن است که غیر ممکن است برای همه آمریکایی ها برای قفل کردن خود در یک اتاق برای هفته تا مردم بدانند خود را در مرزهای گفت: Howard فورمن استاد رادیولوژی تشخیصی بهداشت عمومی و اقتصاد و مدیریت در دانشگاه ییل.

بیش از یک دوره طولانی از زمان مردم نیاز به برخی از تماس انسان, او گفت:. او خودش به تنهایی زندگی می کند و آویزان کردن با چند تن از دوستان در روزهای اخیر — از فاصله حداقل شش پا است که او توصیه می کند برای تمام قرنطینه رفقا. او با این نسخهها کار به عنوان یک اورژانس رادیولوژیست و به نظر می رسد به جلو به تعامل اجتماعی را در خود تغییرات است.

"این قطعا بهتر بود در یک اتاق با کسی که از تنهایی با زوم دائما" گفت: فورمن با اشاره به تصویری-خدمات ارتباطی. "من نمی بینم که به عنوان انتقال خطر است. اما من نمي دونم چرا از آنها نمی خواهید اجتماعی را حفظ فاصله."

تبلیغات

در مقاله ای در میان سایت های عفونی بیماری اپیدمیولوژی هشدار در مورد تمدید انتقال زنجیره ای است که می تواند آلوده گروه های کوچک خانوادگی.

"اگر پسر شما بازدیدکننده داشته است خود را و شما بعد دزدکی حرکت کردن بیش از قهوه با همسایه, همسایه شما در حال حاضر متصل به کامپیوتر شما کار کارگر است که خود را پسر دوست دختر مادر را تکان داد دست در دست" نوشته جاناتان اسمیت دکترای خود را در دانشگاه اموری و مدرس در دانشگاه ییل.

اسمیت افزود که کوچک indulgences مانند "یک کمی سریع با هم" می تواند به تضعیف کل سرایت-کاهش چارچوب است.

Yimu Xue زندگی می کند که در پیکو-رابرتسون انتخاب قرنطینه رفقا دقت کنید. یک زندگی و دو رفتن در پیاده رو در اطراف محله. دیگر دوستان بر می آید برای شراب و تماشای تلویزیون, آوردن خود را شیشه ای نشسته و در پایان مقابل از نیمکت. ژو پاک آپارتمان او قبل و بعد از بازدیدکننده داشته است.

ژو بود و در حال حاضر شاهد این دو به طور منظم قبل از اقامت در خانه سفارشات پایین آمد. او اعتماد آنها را به بیرون رفتن تنها زمانی که لازم است. تا زمانی که این بیماری همه گیر است و بیش از او نمی خواهد هر کس دیگری غیر از آوردن مواد غذایی به مادرش.

ژو شده است زندگی خودش پس از او هم اتاقی decamped با خانواده. قرنطینه افراد هستند یک مکانیسم مقابله او گفت: همراه با سازماندهی مجدد خانه او سه بار.

"همه ما در حال تلاش برای پیدا کردن یک قطعه گم شده پازل زندگی ما دوباره گفت:" Xue, 28, مستقل تهیه کننده و مدیر خلاق. "این بسیار نادر نوری که استفاده می کنیم به اضافه کردن یک کمی از سبک سری و اضافه کردن کمی از آنچه که ما را از دست ندهید در مورد اجتماعی بودن چون ما موجودات اجتماعی. من نمی خواهم به پیمایش در Instagram تمام طول روز به تماشای مردم است."

وجود دارد مقدار زیادی از سبک سری در آپارتمان آباد توسط قرنطینه باند چهار نفری است که می تواند در هوا از یک "جوان غریبه با هم پرتاب" واقعیت نشان می دهد.

وگل های, ترانه سرا, توصیف این گروه به عنوان "well-read, استعداد, در حال حاضر خطرناکی, busty عمیقا دلسوز مهره شغل. ما در حال کار دور ساعت برای نگه داشتن یکی دیگر از سرگرم الهام تغذیه و عاری از ویروس است."

آنها باید از طریق خواندن نمایشنامه, ثبت آهنگ ها هم انجام شده برای یکی دیگر. وگل به رهبری یک کنسرت از خود ایوان جلو با مخاطبان اجتماعی-فاصله شش فوت دور. به عنوان تشکر یک همسایه کاهش یافته است و برخی از کدو.

"مثل این است که تئاتر کودکان و نوجوانان دوباره" پنی گفت.

آنها پیام جفت بالقوه در برنامه آشنایی, اما این غیر ممکن است برای دیدار با فرد است. به عنوان روز سایش بر روی آنها بحث کرده اند بدون hooking تا قانون برای این گروه است.

همه در حال خوش شانس هنوز هم شغل پرداخت.

پم شیفر درمانگر است غرق با مشتریان وزن با کروناویروس اضطراب. در زوم او مشاوره آنها در مورد چگونه به مقابله با عدم قطعیت از دست دادن کنترل و غم و اندوه در مورد لغو برنامه.

او با اجتناب از او مسن تر پدر و مادر با وجود درخواست برای آمدن بیش از سفارش, مواد غذایی برای آنها در آمازون به جای.

"من قصد ندارم به خانه خود را به خاطر من شما را دوست دارم" شیفر, 38, گفت: از پدر و مادر خود را.

وگل پذیرش کمیسیون. او نوشته است coronavirus قافیه مهد کودک — "ما سپاسگزار برای ما مواد غذایی/تاج, تاج, ما همه تعظیم پایین" — و یک آهنگ در مورد نحوه جدا از رسانه های اجتماعی و پیدا کردن انرژی در داخل است.

این گروه تصمیم به گسترش صفوف خود را با یکی دیگر از دوستان. گاهی اوقات بحث veers نسبت به یک موضوع حساس: آنچه که بسیار مهم است برای شما که شما می توانید آن را انتخاب کنید بیش از گروه و بازیگران خارج?

وگل آسیب پذیری را می توان به راحتی مشخص با دوستان خود: جا ماندن در ورزشگاه و ضبط موسیقی خود را همکار استودیو.

"ما نیاز به مراقبت از هر یک از دیگر" Vogel گفت. "به همین دلیل ما دمدمی مزاجی به عنوان یک گروه هنگامی که کسی در مورد شکستن قرنطینه."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب