"ما نمی دانیم که چگونه آن را به پایان خواهد رسید': گرسنگی ساقه در میان ویروس

واشنگتن - هنگامی که این همه آغاز شده — هنگامی که coronavirus شروع وسیله بشریت مانند یک حیوان شکار طعمه هنگامی

توسط MINERALNEWS در 15 اردیبهشت 1399

واشنگتن - هنگامی که این همه آغاز شده — هنگامی که coronavirus شروع وسیله بشریت مانند یک حیوان شکار طعمه هنگامی که او و شوهر خود را از دست داده رستوران شغل یک شبه به جهان تعطیل برای پنهان کردن زمانی که او می ترسید که قادر به تغذیه خانواده — Janeth بیرون رفت و با یک حوله آشپزخانه.

این عید فصح. او کشیش به او گفته بود در مورد ریشه تعطیلات یهودی درباره اسرائیل یک لکه خون بره و در درهای خود را به عنوان نشانه ای برای آفت آنها را به تصویب. بنابراین Janeth مهاجر از هندوراس رسیده به قطع قرمز حوله بر روی درب از خانواده اش آپارتمان در لبه پایتخت کشور است. آن را به اندازه کافی نزدیک بود او نمیفهمد "برای نشان دادن فرشته مرگ به تصویب بیش از خانه ما."

ما می گذرند ، coronavirus.

و عبور ما از گرسنگی.

در شب اکنون این نگرانی بیش از مواد غذایی است که نگه می دارد Janeth این مسابقه ذهن و قلب او می گوید: صدمه زدن به. "من ساعت را صرف فکر کردن, فکر کردن در مورد آنچه که ما انجام خواهد شد روز بعد که در آن ما پیدا کردن غذا روز بعد" او می گوید: هفته به کروناویروس شیوع خانواده اش مواد غذایی و پول نقد هر دو رو به کاهش.

Janeth و همسرش, روبرتو, بخشی از بزرگترین افزایش در نرخ بیکاری در ایالات متحده از رکود اقتصادی تنظیم کردن یک موج از گرسنگی است که swamping برنامه های غذایی در سراسر کشور. و هر عضو از خانواده خود در آمریکا را از دست داده اند شغل خود را در اقتصادی مستند باعث این بیماری همه گیر.

آنها در میان دهها میلیون نفر در امریکا — بیش از 1 نفر از هر 6 کارگران — ناگهان قطع از حقوق.

آسوشیتد پرس است خودداری زن و شوهر را نام کامل هستند زیرا در این کشور غیر قانونی است و می تواند در صورت اخراج. وضعیت مهاجرت آنها مشکلات خود را با زبان انگلیسی و اندک دسترسی به اینترنت تمام ترکیب برای جلوگیری از آنها را از دسترسی دولت آمریکا به نفع برنامه است که میلیون ها نفر بیشتر تازه بیکاری شهروندان می توانند به نوبه خود به هنگام وقوع.

قبل از همه گیر مواد غذایی و سیاست کارشناسان می گویند تقریبا یک نفر از هر هشت یا نه آمریکایی ها تلاش برای ماندن تغذیه می کند. در حال حاضر به عنوان بسیاری به عنوان یکی از هر چهار پیش بینی شده برای پیوستن به صفوف گرسنه گفت: Giridhar Mallya ارشد مسئول سیاست در بنياد رابرت وود جانسون برای سلامت عمومی است.

مهاجران آمریکایی های آفریقایی تبار, آمریکایی های بومی خانواده ها با فرزندان جوان و تازه بیکاری فرفره کارگران در میان کسانی که بیشتر در معرض خطر گفت: Joelle جانسون ارشد سیاست کاردانی در مرکز علمی در جهت منافع عمومی.

"آنها بیشتر در معرض خطر آغاز خواهد شد و این وضعیت فقط تشدید این وضعیت است," او گفت:.

زمانی که اقتصاد جهانی را پایین نگه داشته روبرتو, آشپز در اواسط 30s و Janeth که آب نگه می دارد عینک های پر در رستوران و در اواسط 40s صرف $450 از نهایی حقوق به سهام. هفته بعد خود را کاهش کش شامل دو نیم-کامل پنج پوند کیسه برنج مجموعه ای از رشته فرنگی رامش نیم خورده کیسه ماکارونی دو جعبه نان ذرت مخلوط چهار جعبه کشمش و قوطی لوبیا و آناناس و تن ماهی و ذرت و سوپ.

"کوکی ها؟" روبرتو و Janeth 5 سال فاصله دندانه دار دختر آلیسون هنوز هم آنها را می پرسد همیشه آرام "هیچ" است. "بستنی؟"

Janeth و روبرتو را قطع و به یک وعده غذایی در روز خود وعده های غذایی پرش به نگه داشتن دختر خود را تغذیه.

در یک روز خوب به تازگی پس از روبرتو فرود آمد و چهار ساعت کار آماده سازی را-صفحه اصلی وعده های غذایی برای یک فروشگاه مواد غذایی آنها به اندازه کافی برای آنچه به منزله یک جشن این روز می توانید از refried لوبیا تقسیم سه راه و دو تخم مرغ در هر درهم. Janeth نیز ساخته شده چیپس از گذشته خود را نیمه کیسه آرد ماسا.

Janeth قرار می گیرد فویل آلومینیوم بیش از دو تا از صفحات; او و روبرتو می خوردن بعد. اشک بر خاست از چشم او به عنوان او را تماشا او دختر گرگ پایین غذا.

"از کجا می توانیم به اندازه کافی مواد غذایی ؟ چگونه می تواند ما را در پرداخت صورت حساب های ما؟" سپس او تکرار چیزی است که او و شوهرش, تاکید دوباره و دوباره در طول چند روز: آنها مردم سخت کوش.

"ما هرگز تا به حال به درخواست برای کمک به قبل از" او گفت:.

Janeth و روبرتو نیز باید سه فرزندان و به عنوان قدیمی ترین سه خواهر در اینجا او و روبرتو در حال تلاش برای نگه داشتن یک نیم دوجین از خانواده ها در ایالات متحده و هندوراس تغذیه می کند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

با آنها مسابقه را دست دوم وانت از مواد غذایی pantries و کلیساها به بستگان' خانه. آنها را تعقیب نکاتی در مورد مواد غذایی فروشگاه یا شغل موقت است. آنها سهم خود را به زحمت به دست آورد کارتن مواد غذایی با دو خواهر خود را در مجموع پنج فرزند جوان برای تغذیه و تماس خود را رشد کودکان با آگهی بر روی خطوط مواد غذایی.

و آنها را به مبارزه با ناامیدی. "ما نمی باید کمک کند. ما نمی دانیم که چگونه آن را به پایان خواهد رسید" Janeth گفت.

در روزهای اخیر جانت و روبرتو صبحانه قهوه و چند کراکر. آلیسون می خورد غلات مورد علاقه ارائه شده توسط بانک مواد غذایی.

به زودی پس از روبرتو و آلیسون که ورزشی است صورتی, sparkly کفش ورزشی, در میان برای اولین بار در خط خارج DC food pantry. در خط با آنها: یک جوان آفریقایی آمریکایی به تازگی بیکار و به دنبال کمک های اولیه برای اولین بار و دو متولد دایه با مشتریان خود را کودکان در دو. زنان در حال حاضر تنها به طور متناوب استفاده می شود — و پرداخت شده توسط کارفرمایان خود را و نیاز به کمک به تغذیه کودکان خود در خانه.

روبرتو خوشحال است به ترک با یک کیسه موز, برخی, اسپاگتی, سس گوجه فرنگی و دیگر محصولات اساسی.

یک روز دیگر روبرتو و آلیسون ماندن در داخل کامیون در حالی که Janeth سر در سرد, نم نم باران به رویکرد کلیسا گفت به ارائه مواد غذایی است. او در تلاش برای خواندن نشانه ها در زبان انگلیسی نوشته شده بر روی درب و سپس تماس با شماره ذکر شده است. هیچ یک از پاسخ.

بعد از بارگذاری آنها وانت مواد غذایی را به Janeth خواهر و شیب به جیب شلوار جین خود را برای نمایش به نقد آنها را ترک کرده اند — $110 در کل.

که پول گاز. بدون که زندگی در حومه شهر وجود دارد هیچ گرفتن به بانک های مواد غذایی, به یک روز پول, شغل برای رشته بستگان رو اخراج و امید برای مواد غذایی است.

در رانندگی به Janeth خواهران در بالتیمور Janeth دست آلیسون یک ظرف کوچک از سیب. دختر ارضا شدن هر سلیقه فرو بردن انگشت, لیس, هر تاریخ و زمان آخرین بیت. "بیشتر است ؟" او می پرسد امیدوارم چرخش ظرف به سمت مادرش.

Janeth پاسخ متاسفانه نرمی. نه بیشتر.

___

برای پوشش بیشتر از همه گیر بازدید https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب