مین فصلی کسب و کار احساس اثرات اقتصادی Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر اسکله سیب زمینی سرخ کرده در اولد ارچرد بیچ مین باز بود و خدمت اما چند رستوران اع

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

اسکله سیب زمینی سرخ کرده در اولد ارچرد بیچ مین باز بود و خدمت اما چند رستوران اعلام کرده اند آنها را به طور دائم. فرد Bever/مین رادیو عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فرد Bever/مین رادیو عمومی

مین دیده است یکی از این کشور کمترین میزان بستری و مرگ و میر ناشی از COVID-19 و کمترین در کل شرق.

اما اقتصاد آن به شدت متکی به بازدید کننده در تابستان — بسیاری از کشورهای که در آن ویروس است که هنوز هم شایع است. با روز یادبود نزدیک, گردشگری, کسب و کار نگران هستند تابستان ممکن است قبل از آن آغاز شده است.

در تاریخی ساحلی فصل تابستان زمین بازی از اولد ارچرد بیچ آن را صنوبر-تا زمان. کارگران شروع به باز کردن سرخ shacks, پیتزا سرو و شهر بسیاری از کم افزایش هتل ها.

در امواج Oceanfront, رفت و آمد مکرر کارگران مانند Raksmey یی و مالک کن لافایت همچنین چیزی دیگری برای نگرانی در مورد: coronavirus. به عنوان ریسمان و برگ دمنده buzzed در اطراف آنها بحث تنظیم استراتژی است که می تواند کمک به اجتماعی فاصله.

"بنابراین ما در حال نگه داشتن برخی از استخرهای بسته ما باز نیست و همه ما استخر" لافایت گفت. "این در مورد اجتماعی فاصله در استخر عرشه."

آنها را به مردم بگویید که "شما نمی توانید نشستن بر روی عرشه تنها شنا در داخل و خارج" یی گفت که درو خنده.

اما زمانی که یی نشان می دهد که کسانی که می خواهند به حمام افتاب گرفتن باید سر به ساحل, Lafayette اشاره به یکی دیگر از نگرانی: در حال حاضر حداقل آن را یک "ساحل" که در آن مردم باید نگه دارید در حال حرکت و یا در صورت امکان استناد.

از جمله مفاهیم جدید از COVID-19 عصر که مین گردشگری رهبران باید به مبارزه با.

در ماه مارس لافایت در زمان قابل توجهی وام برای خرید املاک جدید بر اساس تاریخ طولانی خود از تکرار مشتریان از کانادا. اما در حال حاضر رئیس جمهور تهمت مهر و موم شده از مرز به طور نامحدود.

لافایت گفت: ارسال به سپرده تبدیل شده است تقریبا یک کار تمام وقت, و او را از دست داده و رزرو ارزش حداقل یک و نیم میلیون دلار است.

"بنابراین من تقریبا مانند یک شکست احساس," او گفت:. "برادر من به من بگویید تقصیر من نیست من همسرم به من می گوید تقصیر من نیست. اما [با] تمام اپتیک و اندازه گیری است که من استفاده از آن را فقط تضعیف روحیه."

و آن را دلسرد و همچنین برای 80-به علاوه کارگران فصلی او می خواهم برای برنامه ریزی شده که چشم انداز کار در حال حاضر نامشخص است. گردشگران صرف بیش از 6 میلیارد دلار در سال در اینجا حمایت از حدود یک در هفت شغل.

این آبشار از اثرات اقتصادی است که احساس بالا و پایین ساحل دور و داخلی بیش از حد در یک منطقه به نام "چنگال" مثلا در محل تلاقی دو رودخانه که در آن سوزی Hockmeyer پیشگام دولت whitewater قایق سواری صنعت در 1970s.

"ما به دنبال درست کردن تفنگ در هر بشکه مانند بسیاری از مردم هستند" Hockmeyer گفت.

او ماجراجویی رودخانه رفت و آمد مکرر شمالی در خارج از منزل باید ramping تا برای فصل در حال حاضر — باز کردن مسافرخانه کابین اردو رستوران و آبجوسازی. بیش از 100 کارگر باک در اینجا در ارتفاع ترین فصل با برخی از 10000 بازدید کننده مصرف در رپیدز.

اما مسافرخانه خالی است و rafts هنوز هم در ذخیره سازی. Hockmeyer را تلاش برای کشف کردن چگونه به حفظ اجتماعی فاصله از طریق تمام عملیات از جمله در آب است.

"یک قایق است 16-پا-و این چهار های مختلف مواضع" او گفت:. "بنابراین اگر شما نگه داشته و مردم در همان خانواده در چند مواضع شما احتمالا می توانید تقریبا 6 پا فاصله بین هدایت و مردم را مقابل. ممکن است ما را مجبور به قرار دادن یک ماسک بر روی راهنمای."

اگر آنها حتی شانس است.

تجاری مسکن در ایالت مین است که عمدتا تعطیل به جز برای کارگران ضروری. که تغییرات در ماه آینده, اما بازدید کنندگان از خارج از دولت را به قرنطینه در محل به مدت دو هفته قبل از انجام هر چیز دیگری.

صنعت مهمان نوازی گفت: تعداد کمی از گردشگران خواهد بود مایل به نگاهی است که در, و سیاست های رهبری به هزاران لغو شد. رهبران التماس مقامات دولتی برای تغییر و یا لغو محدودیت.

Heather Johnson, مین کمیسر توسعه اقتصادی گفت: دولت در حال همکاری با صنعت به طراحی چند جانبه استراتژی از جمله گسترش آزمایش این ویروس است که می تواند تغییر ساختار قرنطینه مورد نیاز است.

خیلی بستگی به این بیماری همه گیر پیشرفت در سخت ضربه ماساچوست شاید بزرگترین کمک کننده به مین توریستی جمعیت. جانسون گفت: این یک اشتباه فکر می کنم یک اقتصاد رشد می تواند بدون مقاوم بهداشت عمومی حمایت.

"من فکر نمی کنم وجود دارد یا گزاره در اینجا," او گفت:. "من فکر می کنم این خواهد بود که یک چند لایه پاسخ را به جوامع صنعتی و رهبری محلی که ما شاهد بسیاری از."

جانسون می افزاید که تحقیقات اخیر نشان می دهد گردشگران برنامه ریزی سفر آینده به دنبال تجربه است که شامل خارج از منزل "دارایی" در مناطق که در آن فضا وجود دارد و قوی شیوه های ایمنی. که حاکی خوبی برای پاییز و تابستان آینده, او گفت:.

"ما فکر می کنیم که خطوط تا واقعا به خوبی با مین با نام تجاری" او گفت:. اما او می افزاید:"ما نمی دادن تا در تابستان."

برخی از کسب و کار را هر چند. یک پارک در جنوب مین گفت: آن را نمی خواهد بازگشایی تا سال آینده برخی از رستوران ها می گویند همان چند در حال حاضر اعلام کرد آنها را به طور دائم.

بزرگنمایی این تصویر

شهرهای توریستی مانند اولد ارچرد بیچ در حال آزمایش با راه هایی برای دیدار با نیازهای روز: بسته شدن خیابان ها برای کاهش تراکم جمعیت پیاده رو, هماهنگی, ساحل, دهانه بنابراین هیچ یک منطقه می شود, غرق, جدید ایجاد, تمیز کردن, رژیم برای همه مهم دستشویی های عمومی. فرد Bever/مین رادیو عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فرد Bever/مین رادیو عمومی

میان شهرهای توریستی مانند باغ قدیمی در حال آزمایش با راه هایی برای دیدار با نیازهای روز: بسته شدن خیابان ها برای کاهش تراکم جمعیت پیاده رو, هماهنگی, ساحل, دهانه بنابراین هیچ یک منطقه می شود, غرق, جدید ایجاد, تمیز کردن, رژیم برای همه مهم دستشویی های عمومی.

در اخیر روز, Rocco Ferraiuolo فروش پیتزا به طور معمول در بالا مشخصات takeout فروشگاه در شهر اصلی بکشید.

"جهان دیوانه است در حال حاضر که مشکوک این از او پرسید: پوشیدن یک ماسک و دستکش او به عنوان floured و به شکل پیتزا راند. او گفت که او را نگران ساخت اجاره. اما او تا به برخی از امید بیش از حد.

"شما می دانید, من فکر می کنم اگر هر کسی درست, ماسک, دستکش, این و که همه کار می کنند"Ferraiuolo گفت. "در همه جا شما می دانید ؟ در هر فروشگاه."

یکی دیگر از صاحب رستوران گفت: از آن زمان به فکر می کنم در خارج از جعبه دیگر; آن زمان به صورت یک کل جدید جعبه.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن