ایتالیا خشم بیش از easyJet آگهی مرجع مافیا در جنوب

رم - ایتالیایی مقامات ابراز خشم شنبه بیش از یک تبلیغات آنلاین توسط بودجه خطوط هوایی easyJet توصیف جنوب ایتالیا

توسط MINERALNEWS در 3 تیر 1399

رم - ایتالیایی مقامات ابراز خشم شنبه بیش از یک تبلیغات آنلاین توسط بودجه خطوط هوایی easyJet توصیف جنوب ایتالیایی منطقه کالابریا به عنوان فاقد گردشگران به دلیل تاریخ آن از مافیا و زلزله.

رهبر مخالفان Matteo Salvini از جناح راست لیگ حزب گفت easyJet باید شرمنده از خود است. کالابریا را فرماندار Jole Santelli گفت: متن در easyJet وب سایت "توهین آمیز و تحریف شده و تا به حال روشن نژادپرستانه عطر و طعم."

در یک Facebook پست سه شنبه Santelli گفت: او قدردانی که easyJet کرده بود عذرخواهی کرد و حذف متن بود که ترویج پرواز به Calabrian شهر لامتزیا. اما او گفت: بهترین راه برای درمان "بی سابقه اشتباه" خواهد بود به افزایش پروازها به منطقه است.

واقع در جنوب "پا" از بوت به شکل های ایتالیا, Calabria در واقع خانه به 'ndrangheta سازماندهی سندیکای جرم و جنایت, اما آن را نیز دارای سواحل دیدنی و جذاب, پارک های ملی و دیگر توریستی تساوی. آن را تا حد زیادی در امان اخیر شیوع کروناویروس و مشتاق به دیدن گردشگران بازگشت به اوج فصل تابستان است.

در متن اصلی easyJet نوشت که کالابریا ارائه شده بازدید کنندگان معتبر طعم ایتالیا, حتی اگر آن را به حال "غریب خانه" نشسته بر صخره. "این منطقه رنج می برد از یک آشکار عدم گردشگران با توجه به سابقه آن از مافیا فعالیت و زلزله و عدم یاد شهرستانها مانند رم یا ونیز است که می تواند جذب Instagram طرفداران."

ایتالیایی, خبرگزاری ANSA به نقل از یک easyJet بیانیه به عنوان عذرخواهی به همه Calabrians و منطقه است. "هدف اصلی از این متن بود به زیر خط دار خط چگونه کالابریا نادیده گرفته شده در خارج از کشور از گردشگری نقطه نظر" بیانیه ای گفت:.

آخرین مطالب