کیف پول در حال حاضر در مستند: مردم پاره صرف به عنوان Sunbelt موارد افزایش

بزرگنمایی این تصویر نوار صاحب Petros J Markantonis تغییرات خیمه خارج از نوار خود را به "بسته دوباره"

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

نوار صاحب Petros J Markantonis تغییرات خیمه خارج از نوار خود را به "بسته دوباره" در غرب آلاباما خانه یخ در هوستون. علامت فلیکس/AFP /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت فلیکس/AFP /خبرگزاری گتی ایماژ

به روز شده در 4:45 p. m. ET

تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت اعمال محدودیت های جدید در کافه ها و رستوران ها روز شنبه یک روز پس از اعلام او نمی خواهم به حرکت به عقب و تعطیل کسب و کار.

اما بسیاری از مردم در انتظار نیست. در مواجهه با رشد تعداد coronavirus موارد در سراسر جنوب و غرب و آنها در حال ساخت انتخاب خود را در مورد هزینه و بسیاری از آنها در حال حاضر قفل کردن کیف پول خود را.

"ویروس رئیس" دانشگاه شیکاگو اقتصاددان Austan Goolsbee می گوید. "این یک چیز به تصمیم توسط فرمانداران و یا شهرداران و یا هر کسی. مردم باید احساس راحتی به بیرون بروید. و اگر آنها نمی, آنها در حال رفتن به در خانه بمانند."

Goolsbee یافت که هر زمان که coronavirus مرگ و میر افزایش مشتریان تماس گرفته شده خود را خرید و در خانه مانده حتی اگر دولت های محلی نمی موضوع stay-at-home سفارشات.

در حال بارگذاری...

فقط بخواهید هوستون متصدی بار بلر Ault است که ماندن در خانه به جز زمانی که او به کار به عنوان بيمارستان در شهرستان خود را در تلاش برای مقابله با افزایش coronavirus بیماران.

"به عنوان یک متصدی بار من مکرر میله های زندان. و من به طور کامل قطع است که از" Ault می گوید. "و من می دانم که بسیاری از افراد دیگر که — من می خواهم بگویم معقول — در حال ساخت است که انتخاب به عنوان به خوبی."

اقتصاددانان می تواند در حال حاضر نظارت بر کسانی که انتخاب در جزئیات با مطالعه اطلاعات کارت اعتباری آنلاین, رزرو و همچنین تلفن همراه حرکات. Goolsbee مثلا استفاده از اطلاعات در زمان واقعی برای ردیابی ترافیک پا در بیش از 2 میلیون کسب و کار در سراسر کشور است.

"شما باید یک پالس از وضعیت بسیار زیادی را در زمان واقعی می گوید:" آنتونیو Tomarchio مدیر عامل شرکت Cuebiq. شرکت خود را با استفاده از تلفن همراه اطلاعات محل برای پیگیری مصرف کنندگان رفتار است.

در حال بارگذاری...

آنلاین رزرو رستوران برای مثال نشان می دهد هوستون رستوران بازدیدکننده داشته است به شدت کاهش یافته و دوباره در روزهای اخیر پس از بالا رفتن از نیمه راه بازگشت به حالت عادی در اوایل ماه ژوئن است.

"اگر ما شروع به گرفتن یکی دیگر از خوشه بزرگ از مواردی است که به نوبه خود به افزایش مرگ و میر ما می تواند در دیگر اقتصادی قابل توجهی آمار" Goolsbee می گوید.

یک تست خواهد آمد در مکان هایی مانند نیویورک و ماساچوست که کوبیده در اوایل بیماری همه گیر اما در جایی که caseloads باید پس از کاهش یافته است. شهر نیویورک در این هفته شروع به اجازه می دهد محدود, هوای آزاد, رستوران ناهار خوری. ناظران از نزدیک تماشا خواهد کرد به صورتی که کندتر محتاط تر بازگشایی اجتناب نوع سنبله در عفونت گرفتار شده است که Sunbelt شهرستانها.

کسب و کار نیز ساخت خود را انتخاب کند. برخی از آنها تصمیم به تعطیل کردن دوباره. اپل به طور موقت بسته شد ده ها تن از فروشگاه های در تگزاس فلوریدا و آریزونا کارولینای شمالی و کارولینای جنوبی است.

هنگامی که مشتری ترافیک قطره و حتی کسب و کار است که باز بماند ممکن است نیاز کمتری به کارگران است. ساعت کار در هوستون کاهش یافته است در روزهای اخیر پس از بالا رفتن برای بسیاری از ماه ژوئن با توجه به برنامه ریزی نرم افزار شرکت Homebase.

متصدی بار Ault گفته بود NPR او عصبی در مورد کار در هوستون در شب جمعه و گفت که او امیدوار بود مردم را دور ماندن حتی اگر این به معنای کاهش راهنمایی.

در پایان فرماندار ساخته شده انتخاب سفارش تگزاس میله به نزدیک در ظهر جمعه است.

آخرین مطالب