قوانین قاضی نیویورک دموکراتیک ریاست جمهوری اولیه باید در

بزرگنمایی این تصویر رای مردم در انتخابات ریاست جمهوری 2016 در شهر نیویورک است. رابین بک/خبرگزاری گت

توسط MINERALNEWS در 17 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

رای مردم در انتخابات ریاست جمهوری 2016 در شهر نیویورک است. رابین بک/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
رابین بک/خبرگزاری گتی ایماژ

نیویورک دولت دموکراتیک اولیه ریاست جمهوری بازگشته است پس از یک قاضی دادگاه منطقه اعطا دستور مقدماتی روز سه شنبه به سومين مسابقه.

هفته گذشته در نیویورک دولت هیئت مدیره از انتخابات لغو ژوئن 23 اولیه زمانی که مقامات حذف هر دموکرات از انتخابات به جز presumptive نامزد سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن. هیئت مدیره گفت: در این مسابقه بود و غیر ضروری به خصوص با توجه نگرانی های بهداشت عمومی با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

عمل نمی اعمال می شود به کنگره و دولت در سطح مسابقات.

حرکت بدستآمده انتقاد از حامیان سناتور. برنی ساندرز که استدلال می کرد که بیشتر متعهد نمایندگان ساندرز به ارمغان می آورد به کنوانسیون ملی دموکرات ها بیشتر نفوذ او باید در این قوانین و پلت فرم.

ساندرز به حالت تعلیق در مبارزات انتخاباتی خود در ماه آوریل بود اما می خواستم به باقی می ماند در انتخابات باقی مانده مقدماتی به منظور به حداکثر رساندن خود را نماینده دفعات مشاهده شده است.

قاضی حکم می آید در واقع در پاسخ به طرح دعوی در دادگاه توسط یکی دیگر از سابق دموکرات نامزد شده است. اندرو یانگ به چالش کشیده هیئت مدیره تصمیم مدعی حقوق او نقض شده که نام او حذف شد از نیویورک اولیه رای گیری.

ایالات متحده قاضی دادگاه منطقه Analisa تورس حکومت تمام مقدماتی داوطلبان باید دوباره در انتخابات.

تورس نوشت که لغو اولیه محروم یانگ همراه با یک گروه خود را متعهد نمایندگان از "این فرصت را به رقابت برای نماینده شکافها و شکل مسیر از حوادث در کنوانسیون و رای دهندگان خواهد شد از دست دادن فرصت برای بیان حمایت خود را از نمایندگان که به اشتراک گذاشتن دیدگاه های خود را. از دست دادن این متمم اول قانون اساسی حقوق سنگین است مشکلات."

تورس همچنین اشاره کرد که در حالی که کشورهای دیگر را موکول اولیه انتخابات در نور COVID-19, "New York تنها به لغو اولیه آن استفراغ بیشتر شک بر متهمان مشاجره که دور انداختن اولیه لازم است برای مبارزه با خطر ناشی از ویروس است."

یانگ جشن تصمیم گیری در توییتر گفت که او امیدوار است که "نیویورک مدیره از انتخابات از این حکم نوظهور قدردانی از نقش آنها در حفاظت از دموکراسی ما."

در یک بیانیه ساندرز' مدیر کمپین فیض فولادوند گفت: او "خوشحالم که قاضی تورس تا به ترمیم اساسی دموکراسی در نیویورک است."

نیویورک دولت هیئت مدیره از انتخابات کمیسر اندرو Spano و co-صندلی داگلاس کلنر نمی تواند نظر رسیده اما Kellner نیویورک تایمز گفت که هیئت مدیره بود "بررسی تصمیم گیری و آماده سازی یک تجدید نظر شود."

"اندرو یانگ شکایت باعث می شود هیچ اشاره ای در تمام نیویورک قانون فراهم می کند که برای حذف از انتخابات از یک نامزد ریاست جمهوری که تعلیق خود کمپین" کلنر در بیانیه ای گفت به NPR در ماه آوریل است.

"دادگاه شکایت نیز نتواند به مراجعه قطعنامه در واقع تصویب شده توسط کمیسیون. ما با اعتماد به نفس است که پس از آن که دادگاه بررسی اساسنامه و متن قطعنامه ما آن را پیدا خواهد کرد که کمیساریای Spano و من عمل مناسب مطابق با مقررات حاکم بر قانون انتخابات."

نیویورک به توافق اولیه شد و در حال حاضر به نام خاموش اوایل سال جاری زمانی که هیچ نامزدهای گذشته از رئیس جمهور تهمت واجد شرایط برای رای گیری.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب