وال استریت رالی می شود در مسیر بازگشت به تکنولوژی منجر راه

نیویورک - وال استریت رالی در مسیر برگشت رو شنبه بعد از سود بیشتر برای سهام تکنولوژی کمک جلو و S&P 500 تا ش

توسط MINERALNEWS در 19 تیر 1399

نیویورک - وال استریت رالی در مسیر برگشت رو شنبه بعد از سود بیشتر برای سهام تکنولوژی کمک جلو و S&P 500 تا ششم آن به دست آوردن در هفت روز است.

آن را پس از یک چندپاره و فاقد تأثیرگذاری روز از معاملاتی که در آن S&P 500 در حالیکه بالا و پایین چند بار قبل از آخرین ساعت آسانسور ارسال آن به افزایش از 0.8%. وزارت خزانه داری بازده و قیمت نفت نیز علامت بالاتر اما احتیاط در ادامه به قطع بیش از بازارها طلا را لمس بالاترین قیمت از سال 2011 است.

میانگین صنعتی داو جونز رز 177.10 امتیاز یا 0.7% به 26,067.28 و نزدک کامپوزیت به دست آورد 148.61 یا 1.4% به 10,492.50 به تنظیم یک رکورد دیگر. S&P 500 که بیشتر وجوه شاخص معیار خود در برابر افزایش 24.62 به 3,169.94 و به عقب است در داخل 6.4% ضبط خود را.

شنبه را بالا و پایین معامله شد یادآور بازار حرکت بیش از ماه گذشته هنگامی که وال استریت تا حد زیادی نوتبوک در محل. خوش بینی در حال افزایش است در مورد بازگشایی اقتصاد اما بدتر شدن عفونت کروناویروس سطوح در سراسر ایالات متحده در جنوب و غرب را تهدید به از خط خارج شدن جوجه اقتصادی بهبود.

چندین خیلی زود شاخص در اقتصاد نیز ممکن است زرد چشمک زن مانند شام خوردن در رزرو در رستوران ها و فرودگاه ترافیک به عنوان برخی از کشورهای عقب خود را reopenings گفت: کتی نیکسون رئیس سرمایه گذاری افسر در شمال اعتماد مدیریت ثروت.

که می تواند رانندگی سرمایه گذاران به راحتی از سهام که خدمت کرده اند را به خوبی برای سال: بزرگ با تکنولوژی گرا سهام. این سهام همچنان به صعود به عنوان سرمایه گذاران آنها قادر خواهید بود به رشد تقریبا بدون در نظر گرفتن آنچه که اقتصاد در حال انجام است.

آمازون اضافه شده 2.7% سیب رز 2.3 درصد و مایکروسافت به دست آورده 2.2%. به دلیل اندازه بسیار زیاد کسانی که سه سهام به تنهایی مسئول بودند برای بیش از نیمی از S&P 500 را به دست آورید برای این روز است.

"این نوع مانند: خرید آنچه احساس امنیت حتی اگر شما می دانید شما شاید overpaying برای آن" نیکسون گفت. "اما بهتر است از شرط بندی بر روی یک ریکاوری که شاید رفتن به آهسته تر از انتظار می رود به ویژه با توجه به این واقعیت است که ما شاهد افزایش موارد در برخی از مناطق عمده ایالات متحده است."

چنین سرکش قدرت برای سهام تکنولوژی بالا بردن برخی از نگرانی ها ،

"نزدک جیغ علائم هشدار دهنده دارد که شایع حدس و گمان" گفت: اندرو Slimmon ارشد مدیر نمونه کارها در مورگان استنلی مدیریت سرمایه گذاری پس از انتظارات ساخته شده اند تا بالا.

"من بسیار محتاط در برخی از این شرکت های" او گفت:. "بدترین چیز در دنیا این است که خود را از شرکت هایی که فقط رفته هذلولی."

تقریبا دو پنجم سهام S&P 500 با کاهش چهار شنبه, با چند مواد شیمیایی و ساخت و ساز شرکت های مربوط به در نظر گرفتن سخت ترین بازدید.

مخلوط تجارت شرح زیر است روز سه شنبه snapback هنگامی که S&P 500 با کاهش 1.1 درصدی به پنج روز برنده خط. فروش شتاب در اواخر روز و تحلیلگران می گویند سرمایه گذاران به احتمال زیاد تجاری در دستاوردهای اخیر با توجه به عدم قطعیت نهفته است که پیش رو برای بازار.

"تا این زمان بوده است وجود دارد بسیار سازگار مناجات بسیار خوب اقتصادی گزارش اما ناگهان همه از یک بازگشایی به نظر می رسد که plateaued گفت:" دیوید شادی, رئیس استراتژیست بازار در Ameriprise Financial.

"وجود دارد شکنندگی در ضریب اطمینان داده است که در خارج وجود دارد در حال حاضر," او گفت:. "همان چیزی که درست است که در شغل داده است. من فکر می کنم هفتگی مدعیان تعداد در حال رفتن به به طور فزاینده مهم است."

چند تیتر گزارش های اقتصادی در سمت چپ برنامه برای این هفته غیر از پنج شنبه به روز رسانی در هفته برای رفع بیکاری. هفته آینده ممکن است بیشتر عمل هنگامی که یک زن و شوهر از ده ها شرکت های S&P 500 در حال برنامه ریزی برای گزارش درآمد خود را از نتایج برای سه ماهه دوم.

انتظارات برای آینده درآمد های نجومی در حال ملال انگیز. مهم تر برای سرمایه گذاران و تحلیل گران می گویند ممکن است آنچه که شرکت ها می گویند در مورد چگونه آنها برنامه ریزی برای حرکت در بقیه سال و حتی 2021 زمانی که سود انتظار می رود به رشد است.

وزارت خزانه داری بازده علامت بالاتر است. عملکرد 10 ساله خزانه داری افزایش یافت به 0.65% از 0.64%. این تمایل به حرکت با انتظار سرمایه گذاران برای اقتصاد و تورم است.

در بازارهای بورس ژاپن شاخص نیکی 225 در ژاپن تضعیف 0.8%, هانگ سنگ در هنگ کنگ اضافه 0.6% و کره جنوبی Kospi تضعیف 0.2%. بزرگترین اقدام در شانگهای که در آن سهام افزایش یافت یکی دیگر از 1.7 درصد. که به ارمغان می آورد خود را به دست آورید به 14 درصد در ماه ژوئیه تا کنون افزایش نگرانی که دلالان در حال رانندگی بازار است.

در اروپا شاخص DAX در آلمان از دست داد 1 درصد و شاخص CAC 40 در فرانسه با 1.2% کاهش. FTSE 100 لندن تضعیف 0.5%.

معیار خام ایالات متحده افزایش یافت 28 سنت به حل و فصل در $40.90 در هر بشکه رسید. قیمت نفت خام برنت بین المللی استاندارد اضافه شده 21 سنت افزایش به $43.29 در هر بشکه رسید.

طلا برای تحویل در ماه جولای افزایش یافت $11.30 به حل و فصل در $1,815.50 در هر اونس رسید. بیشتر به طور فعال معامله قرارداد برای تحویل در ماه آگوست نزدیک $1,830 در طول روز و بالاترین سطح از سپتامبر سال 2011 است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

طلا قیمت تمایل به افزایش نگرانی در مورد اقتصاد و تورم و این صعود بیش از 300 دلار از اواسط ماه مارس. ظهور آن در کنار بازار سهام تجمع برجسته برای منتقدان قطع ارتباط بین وال استریت و اقتصاد است.

___

AP کسب و کار نویسنده یوری Kageyama کمک کرده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن