ثبت آگهی تبلیغاتی - نه برای همه

Google Search (نتایج جستجوی گوگل): در این گزینه تبلیغات شما تنها در نتایج جستجوی گوگل نشان داده می شود. زمانی

توسط مدیر سایت در 19 اردیبهشت 1402

Google Search (نتایج جستجوی گوگل): در این گزینه تبلیغات شما تنها در نتایج جستجوی گوگل نشان داده می شود. زمانی که گزینه های مزایده را انتخاب می کنید می توانید در مورد هزینه هر کلیک در تبلیغات گوگل تصمیم گیری کنید. استفاده از این گزینه و هدف گیری جغرافیایی، می تواند تبلیغ شما را بهینه سازد و آن را تنها برای افرادی که در بازار هدف شما قرار دارند نمایش دهد. در مرحله بعدی باید متن تبلیغ خود را بنویسید. همانطور که در بخش های قبلی مقاله نیز ذکر کردیم، شما میتوانید گوگل پلاس را با کمپین ادوردز خود ادغام نمایید. در بخش Schedule میتوانید زمانی که میخواهید تبلیغتان اجرا شود را سفارشی سازی نمایید. این گزینه زمانی مناسب خواهد بود که بخواهید بر روی افزایش ترافیک سایت خود تمرکز کنید. از دوران ما قبل تاریخ، تصاویری بر روی دیوارهٔ غارهای قدیمی نقش بسته که مربوط به سازندگان اشیای ابتدائی است و به نوعی نمایش و تبلیغ تواناییها و کالاهای آنان بودهاست. ایمیل تبلیغاتی کارت سبز کانتر و سیگل تاریخچهای از تبلیغات آنلاین، تحریک علاقه رایج به تبلیغات از طریق USENet و ایمیل قدیمی ترقی داد.

اگر کاربر از طریق موبایل خود با شما تماس بگیرد و معیارهای تماس به خوبی تنظیم شده باشد، می توانید تعداد تماس هایی که از طریق تبلیغ تولید شده است را محاسبه نمایید. 1 را بر روی تبلیغ خود در شبکه نمایش قرار دهید. گزینه های تبلیغ در برگیرنده تبلیغ متنی، تبلیغ تصویری و تبلیغ بر روی موبایل است. هر کمپین در برگیرنده گروه های تبلیغاتی است. هر گروه تبلیغاتی نیز از کلیدواژه هایی تشکیل شده است که به موضوعات مشابه مرتبط اند و میتوانند در برگیرنده تبلیغات مختلفی باشند. در ادامه گزینه هایی که میتوانید به هنگام انتخاب شبکه و دستگاه داشته باشید را با هم مرور می کنیم. این شرایط به دلیل تحریم های گوگل ایجاد شده و در حال حاضر نیز این وضعیت ادامه دارد. AdWords will set my bids to help maximize clicks within my target budget: این گزینه به ادوردز اجازه می دهد CPC را برای کلمات کلیدی شما تنظیم نماید و در عین حال بودجه تان را به گونه ای مدیریت کند که بیشترین کلیک را برای هر روز دریافت نماید.

با تطبیق ماکزیموم CPC یا بودجه روزانه میتوانید به بهترین نتیجه مورد نظر دست یابید. به عنوان مثال، اگر تجهیزات ورزشی میفروشید اما میخواهید این ماه بر روی اسباب مرتبط با بیس بال تمرکز کنید، میتوانید بودجه خود را بیشتر بر روی کلمات کلیدی مرتبط با بیس بال تنظیم کنید. امروزه بسیاری از کاربران اینترنت، بنا بر نیاز خود برنامههایی را که به صورت رایگان روی اینترنت قرار گرفته دانلود و نصب میکنند. در حقیقت شما می توانید بدون هیچگونه هزینه ای آگهی خود را رایگان ثبت کنید و بیشترین بازدید را داشته باشید. به عنوان مثال، ممکن است متوجه شوید که از ساعت 8 تا 10 شب در روزهای تعطیل بیشترین کلیک را دریافت میکنید. برای ایجاد تبلیغ متنی، باید عنوان داشته باشید. این گزینه تبلیغ شما را به زبان های دیگر ترجمه نمی کند اما تبلیغ را در جایی قرار می دهد که افراد زبان مرتبط با آن را به عنوان زبان اصلی خود انتخاب کرده اند. آیا تبلیغ شما میتواند به بازدیدکننده بگوید چه انتظاری دارید و میخواهید چه کاری برایتان انجام دهند؟

پس از اینکه ارتباطات میان فروشنده و مصرف کنده برقرار شد، مشتری میتواند سایر خدمات مورد نیاز خودش را مستقیماً و بدون نیاز به هیچگونه دخالتی از بنگاه دریافت کند. Mobile App: این گزینه لینکی را زیر تبلیغ شما اضافه می کند و می تواند مشتری را به اپلیکیشن موبایلی بیاورد. Frequency Capping: این گزینه تعداد زمان هایی که یک کاربر خاص تبلیغ شما بر روی شبکه نمایش را میبیند محدود میسازد. زمانی هزینه پرداخت میکنید که فرد کلیک کننده بر روی تبلیغ به مشتری تبدیل شود و در نهایت خریدی را انجام دهد. تنها زمانی هزینه پرداخت میشود که فردی بر روی تبلیغ شما کلیک کند. این موضوع برای کسب وکارهای محلی و فیزیکی بر روی نقشه گوگل و دستگاه های موبایلی مفید خواهد بود. شما می توانید شبکه و دستگاه های موجود را نیز بر اساس نیاز خود سفارشی سازی نمایید. زمانی که از کمپین پیش فرض استفاده می کنید همه دستگاه ها و شبکه ها انتخاب خواهد شد. I’ll manually set my bids for clicks (تنظیم دستی مزایده برای کلیک) : این گزینه به شما اجازه میدهد ماکزیموم CPC را برای هر کلمه کلیدی انتخاب کنید. برای بهبود موقعیت تبلیغ میتوانید مزایده خود را افزایش دهید یا امتیاز کیفیت Quality Score تبلیغ را بهبود ببخشید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اینجا کلیک کنید لطفا از سایت ما دیدن کنید.

آخرین مطالب