به عنوان برزیل COVID-19 موارد به صعود ادامه برخی از مناطق آماده به سهولت محدودیت

بزرگنمایی این تصویر مسافران در لوز ایستگاه در São Paulo است. اقیانوس آرام پرس/اقیانوس آرام پرس/Ligh

توسط MINERALNEWS در 9 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مسافران در لوز ایستگاه در São Paulo است. اقیانوس آرام پرس/اقیانوس آرام پرس/LightRocket از طریق Ge پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اقیانوس آرام پرس/اقیانوس آرام پرس/LightRocket از طریق Ge

برزیل گزارش یک رکورد سنبله روزانه coronavirus عفونت پنج شنبه به انتقاد گسترده همچنان به سگ رئیس جمهور Jair Bolsonaro برای بازی کردن شیوع. این کشور تایید کرده است 438,238 موارد دوم در جهان بیشترین تعداد پس از ایالات متحده است.

افزایش موارد می آید به عنوان سائو پائولو, دولت با بالاترین تعداد مرگ و میر ثبت شده آماده به سهولت محدودیت در برخی از مناطق.

برزیل را به وزارت بهداشت گزارش شده 26,417 جدید تایید موارد قبلی 24 ساعت. برای سومین روز متوالی در این کشور رسمی شمارش تازه ثبت نام COVID-19 مرگ و میر — 1,156 صدر 1,000 اگر چه بسیاری از مرگ و میر رخ داده است روز زودتر و عضو وارد نشده اید و تا به حال.

این ویروس کشته 26,754 برزیل, با توجه به رسمی شمارش. فقط کمتر از یک چهارم از کسانی که مرگ و میر در سائو پائولو در نظر گرفته شده ملی کانون این بیماری همه گیر. با وجود این فرماندار اعلام کرده تدریجی شل شدن محدودیت حتی به عنوان محققان پزشکی هشدار عفونت هنوز به اوج خود رسید در برزیل.

در شهر سائو پائولو, برزیل سرمایه کسب و کار و مراکز خرید و برخی از فروشگاه های مجاز خواهد بود برای باز کردن آغاز و تا روز دوشنبه. متعدد اجتماعی فاصله اقدامات و پوشیدن ماسک مورد نیاز خواهد بود. میله, رستوران ها, تئاتر و مراکز ورزشی بسته باقی خواهد ماند.

یک گروه از شهرداران در کشور همسایه شهرداری که در آن غیر ضروری کسب و کار همچنان بسته است و شکایت به مقامات دولتی گفته فرماندار این حرکت می تواند بیشتر موارد عفونت به محله خود.

تا به حال رژیم صهیونیستی است. João Doria خواسته است São Paulo state ساکنان به ماندن در خانه با تکه تکه نتایج. رویکرد او قرار داده و او را در مواجهه با Bolsonaro که در تمسخر این ویروس به عنوان یک "کمی آنفولانزا" می خواهد و اجتماعی فاصله اقدامات برای محدود به افراد مسن تر از 60.

در حالی که برخی از بخش هایی از برزیل تحت مستند دیگران در حال حرکت به سهولت محدودیت از جمله وسیع جنگل های بارانی ایالت آمازوناس یکی از مناطق سخت ترین ضربه از coronavirus.

فرماندار آن اعلام کرده است برخی از غیر ضروری کسب و کار می تواند بازگشایی در روز دوشنبه. که تصمیم گرفته انتقاد از آرتور Virgílio Neto, شهردار, Amazonas سرمایه مانائوس.

افزایش COVID-19 مورد در ماه گذشته سقوط مانائوس,' سیستم بهداشت و درمان. مقامات دفن مردگان در گورهای دسته جمعی به دلیل گورستان غرق شد.

Virgílio نتو هشدار داده است که اگر چه تعداد مرگ و میر در مانائوس به آنجا رفته است بیش از حد به زودی شروع به بازگشایی اقتصاد محلی — به دلیل پتانسیل موج دوم COVID-19 ثابت کند می تواند حتی کشنده تر از اول.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن