ویروس موارد افزایش در ایالات متحده در میان جهان جدید محدودیت

میامی - آریزونا و تگزاس و فلوریدا هم گزارش در مورد 25,000 جدید کروناویروس موارد در روز چهارشنبه به عنوان محدود

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399

میامی - آریزونا و تگزاس و فلوریدا هم گزارش در مورد 25,000 جدید کروناویروس موارد در روز چهارشنبه به عنوان محدودیت های جدید با هدف مبارزه با گسترش این بیماری همه گیر در زمان برگزاری در ایالات متحده و در سراسر جهان است.

چهره-پوشش الزامات مستندات بهداشت کنترل و قرنطینه لیست تاکید این واقعیت است که تعدادی از عفونت است که در ادامه به تیک رو به بالا در بخش هایی از جهان و روشن است که بازگشت به حالت عادی ممکن است دورتر از بسیاری از رهبران پیش بینی کرده بود فقط هفته پیش.

آلاباما آغاز خواهد شد نیاز به ماسک صورت بعد از دولت گزارش یک بیماری همه گیر بالا از 40 مرگ و میر در یک روز. در تگزاس که دوباره یک رکورد شنبه برای تایید موارد جدید با تقریبا 10,800 جمهوری خواه رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت به طور فزاینده ای با تاکید بر پوشش صورت به عنوان دولت راه اجتناب از یکی دیگر از مستند که او را رد نکرده.

در میان sternest اقدامات در نیویورک که در آن رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو اضافه شده به لیست در حال حاضر بالغ بر 22 متحده که بازدید کننده مورد نیاز خواهد بود به قرنطینه برای 14 روز اگر آنها دیدار سه جانبه دولت منطقه. خارج از کشور مسافران پس از رسیدن به نیویورک در فرودگاه از این کشورها به صورت یک $2,000 خوب و اجباری قرنطینه سفارش در صورتی که موفق به پر کردن یک فرم ردیابی.

گسترده رسیدن به این ویروس به ارمغان آورده است موشکافی به فرمانداران' تصمیم گیری. اوکلاهما رژیم صهیونیستی است. کوین Stitt اول-اصطلاح جمهوری خواه فرماندار که مورد حمایت یک کشور تهاجمی ترین بازگشایی طرح شد اولین فرماندار ایالات متحده اعلام کرد که او تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19. او قصد دارد به قرنطینه در خانه.

Stitt که در برابر هر ایالت در دستور ماسک و به ندرت می پوشد یک خود را با حضور رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تجمع در تولسا در ماه گذشته که کارشناسان بهداشت و گفته اند به احتمال زیاد منجر به افزایش coronavirus موارد وجود دارد.

فلوریدا را شکست 300,000 مانع بر تایید موارد شنبه گزارش 10,181 جدید که آن طور متوسط روزانه مرگ و میر همچنان به افزایش است. شهرستانها عمده در فلوریدا تحمیل کرده اند, ماسک, قوانین, اما رژیم صهیونیستی. ران DeSantis کاهش یافته است به موضوع دولت گسترده ای به منظور استدلال کسانی که بهترین تصمیم و اجرا به صورت محلی.

هنوز روز سه شنبه فرماندار عینک, ماسک, در حالی که صحبت کردن علنی برای اولین بار در یک دور میز کنفرانس خبری با میامی-Dade شهرستان شهرداران.

دکتر نیکلاس Namias رئیس تروما و جراحی مراقبت ويژه در یادبود جکسون در بیمارستان گفت: کاهش ظرفیت تخت است که ایجاد مشکلات در میامی مرکز پزشکی. او در توصیف این موضوع به عنوان موضوع روزانه استراتژی جلسات به کشف کردن که در تخت بیمارستان می تواند تبدیل به COVID-19 مراقبت.

"ما در حال رسیدن به نقطه ای که آن را به کامل است. ما gridlock و ما قادر نخواهد بود به بیماران و آنها فقط انباشته در اورژانس" Namias گفت.

کسب و کار تحمیل خود به خود محدودیت بیش از حد با خارج شدن ایالات متحده به بزرگترین خرده فروش به مشتریان نیاز به پوشیدن پوشش صورت در همه آن باشگاه سام و اسم فروشگاه.

کشورهای دیگر در ضمن تحمیل مستندات و اجرا جدید چک های بهداشتی در مرزهای خود را.

شروع پنج شنبه, همه مسافران پس از رسیدن در یونان از مرز مشترک با بلغارستان شد مورد نیاز برای حمل منفی coronavirus نتایج آزمون صادر شده قبلی 72 ساعت است. قوانین جدید که به دنبال افزایش گردشگری مرتبط با COVID-19 موارد باعث فوری کاهش ورود در مقایسه با روز های اخیر.

پس از مرز محدودیت های یونان تحمیل شنبه ترافیک در عبور از کاهش حدود نیمی از مقامات گفت: اما زمان انتظار بودند هنوز هم طولانی و یک خط از ماشین ها و کامیون ها بود که بیش از 500 متر (متری) به تعدادی از تست های انجام شده توسط تیم پزشکی در مرز بودند افزایش یافته است.

Gergana Chaprazova, 51, از Plovdiv در جنوب بلغارستان, برنامه ریزی برای بازدید از یونانی ساحلی شهر کاوالا با شوهرش شکایت کرد که او در حال آزمایش دوباره.

"من باید صبر کنید برای تست اما من (در حال حاضر) یک آزمون از بلغارستان. من نمی فهمم که چرا من باید یک تست در اینجا," او گفت: آسوشیتد پرس.

این تحولات به عنوان بیش از 13 میلیون coronavirus موارد تایید شد در سراسر جهان با بیش از 578,000 مرگ و میر با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز. تعداد واقعی تصور می شود به مراتب بالاتر با توجه به تعدادی از دلایل از جمله محدود تست.

رومانی با اشاره به افزایش تعداد عفونت های, اعلام 30 روز تمدید در سراسر کشور وضعیت هشدار است. اقدامات شامل اجباری ماسک صورت در حمل و نقل عمومی و در مغازه ها در حالی که رستوران ها ممکن است تنها در خدمت مشتریان در هوای آزاد, مکان است. این کشور یک رکورد برای عفونت های جدید در روز شنبه.

ساکنان استرالیا را در دومین شهر ملبورن هشدار داده بودند روز شنبه مطابق با مقررات مستند و یا در صورت تشدید محدودیت. ملبورن 5 میلیون نفر و بخشی از شهرستان را نیمه روستایی اطراف یک هفته به یک جدید شش هفته مستند شامل شیوع جدید وجود دارد.

"زمان برای هشدار در زمان برش مردم کساد است" ویکتوریا دولت برتر Daniel Andrews گفت. "که در آن ما در یک بسیار جدی و کشنده موقعیت."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در صربستان است که ضربه سخت سنبله در عفونت ها و تظاهرات ضد دولتی در یک بحران دولت تیم گسترش ممنوعیت تجمع بیش از 10 نفر از بلگراد برای در بر گرفتن کل کشور است. ماسک نیز ساخته شده اجباری در فضاهای عمومی که در آن وجود دارد هیچ فرصتی برای 6 فوت (1.5 متر) از دورى از جمله در مغازه ها و ایستگاه های اتوبوس.

تمدید محدودیت نیز در اثر در هنگ کنگ, با مجامع عمومی محدود به چهار نفر و رستوران ها محدود به takeout پس از 6 بعد از ظهر و یک هفته از بسته شدن برای ورزشگاه کارائوکه میله و انتخاب کسب و کارهای دیگر. ماسک موظف بودند در حمل و نقل عمومی برای اولین بار با عدم سازگار بودن جریمه شد.

پس از افزایش روزانه عفونت آغاز ماه گذشته اسرائیل نقل مکان کرد و در هفته گذشته به reimpose محدودیت بسته شدن حوادث فضاهای زندگی می کنند نشان می دهد سالن میله و باشگاه است. آن را تحمیل کرده است مستندات در مناطق با نرخ ابتلا به عفونت است که در برخی موارد موجب تظاهرات از ساکنان.

مقامات هشدار داده است که اگر مورد اعداد نمی آیند در روزهای آینده اسرائیل انتخاب خواهد شد اما به قفل کل کشور را دوباره به عنوان آن را در بهار.

"من نمی بینیم چه ابزارهای دیگر ما گذشته از مستند" اسرائیل وزیر بهداشت Yuli Edelstein گفت: اسرائیل سایت خبری "وای. نت". "مگر اینکه یک معجزه است."

آفریقای جنوبی است که در حال حاضر نشانه هایی از غرق و توسط pandemic — شوم چشم انداز برای بقیه قاره از 1.3 میلیارد نفر است.

ممنوعیت فروش الکل و یک شب مقررات منع رفت و آمد بودند reimposed این هفته به منظور کاهش حجم از بیماران تروما به بیمارستان ها که در حال تلاش برای مقابله با هجوم COVID-19 بيمار.

یک نتیجه بیشتر اقتصادی درد در یک کشور که در حال حاضر بالا است و نرخ بیکاری از 30٪.

"این بازگشت به مشروبات الکلی ممنوع است و باعث ویران کردن به کسب و کار رستوران, و آن را باعث مردم را به از دست دادن شغل" گفت: جرالد الیوت صاحب محبوب ژوهانسبورگ رستوران Ba پیتا که او گفت: بسته به عنوان یک نتیجه از محدودیت با از دست دادن 28 شغل.

"شما می توانید نگاه کردن خیابان های ما و دیدن چندین رستوران است که بسته است. به نظر می رسد مانند آنها بسته شده برای همیشه."

--

تاکر گزارش از واشنگتن است. Kantouris گزارش از Promachonas یونان. AP خبرنگاران در سراسر جهان کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب