ویرجینیا در کنگره Riggleman که Officiated ازدواج از دست می دهد جمهوریخواه اولیه

بزرگنمایی این تصویر Rep. دنور Riggleman R-Va., که دیده می شود در اینجا صحبت در کف خانه on Dec. 18, 2

توسط MINERALNEWS در 26 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Rep. دنور Riggleman R-Va., که دیده می شود در اینجا صحبت در کف خانه on Dec. 18, 2019, از دست رفته یک جمهوریخواه شنبه که انجام شد از طریق درایو-از طریق به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. او را شکست داد باب خوب یک مقام سابق در بخش دو و میدانی در آزادی دانشگاه. AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
AP

جمهوری خواه در کنگره دنور Riggleman که مقاومت از برخی از اعضای حزب خود را پس از officiating ازدواج در سال گذشته از سابق کمپین داوطلبان دهکدهای از دست داد ایران با نامزدی خود را برای ویرجینیا مرکزی صندلی.

Riggleman اول-ترم کنگره که دریافت کرده بود رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن "کل حمایت" از دست داده و به رقیب باب خوب دوباره متولد انجیلی مسیحی و سابق دانشگاه Liberty رسمی. خوب تا به حال نام Riggleman "با پایه حزب" در ازدواج و مهاجرت و مسائل دیگر.

خوب برنده 58% اولیه رای گیری با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط منطقه 5 جمهوریخواه کمیته. رای گیری صورت گرفت در یک نامزدی کنوانسیون در یک اونورتر کلیسا در روز شنبه که در آن حدود 2,500 فعالان حزب بازیگران برگه های رای در یک درایو-از طریق قالب به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. ویرجینیا اجازه می دهد تا احزاب سیاسی به انتخاب بین یک حزب-اجرای نامزدی کنوانسیون یا اولیه.

دو نفر از اعضای کمیته های منطقه ای است که تصمیم بر نامزدی مسابقه با فرمت دریافت کرده بود پرداخت از خوب ستاد انتخاباتی NPR گزارش کرده است. Riggleman بود به نام حزب کنوانسیون روند فاسد است.

حدود نیمه شب دوشنبه, Riggleman گفت در توییتر که رای دهندگان تقلب "شده است یک مشخصه از این نامزدی روند" و این که او را ارزیابی گزینه های خود را.

Riggleman رای دادند در خط با مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد 95% از زمان پس از او انتخاب شد و به مجلس نمایندگان ایالات متحده در سال 2018 با توجه به megyn kelly شمارش.

او همچنین به طور مداوم رای دادند و در برابر تلاش برای گسترش جامعه حقوق با وجود officiating دو سابق کمپین داوطلبان ازدواج در جولای 2019.

خوب که مشغول به کار به عنوان دستیار مدیر ورزشی در آزادی دانشگاه خصوصی انجیلی کالج, گفته است او در یک ماموریت برای بازگشت یهودی-مسیحی ارزش به واشنگتن است. او فعالیت در مورد مسائل از جمله ساختن انگلیسی زبان رسمی ایالات متحده و پایان دادن به مسلم شهروندی است.

منطقه 5 در ویرجینیا شامل 21 شهرستان از جمله مناطق مانند Charlottesville و امتداد غرب از واشنگتن دی سی به ایالت کارولینای شمالی مرز.

Riggleman برنده صندلی در سال 2018 با 53 درصد آرا و خوب را از نامزدی ممکن است به صندلی بزرگتر دموکراتیک هدف در نوامبر است. آشپز سیاسی گزارش تغییر در این مسابقه به احتمال زیاد از حزب جمهوری خواه به خم جمهوری خواه پس خوب را به نفع خود.

دموکرات ها خواهد خود را نگه اولیه برای منطقه 5 کرسی در ژوئن 23.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب