غم انگیز تابستان بافندگی به عنوان همه گیر لغو US, جشنواره, سفر,

HARTFORD, Conn. - تلما Uranga است sprucing تا او را به عقب عرشه در شیکاگو به امید میزبان برخی تجمعات کوچک را ب

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399

HARTFORD, Conn. - تلما Uranga است sprucing تا او را به عقب عرشه در شیکاگو به امید میزبان برخی تجمعات کوچک را به جای تابستان را معمول محله جشنواره ساخته شده است در موسیقی و هم با دوستان.

"مردم به دنبال تابستان به دلیل زمستان تمایل به احساس می کنم مثل یک ابدیت" گفت: Uranga, 38. "ما فقط رسیدن به آن نقطه که در آن همه چیز لگد کردن."

او و بسیاری دیگر هستند "عزاداری تابستان 2020" به عنوان لغو شمع به دلیل تلاش برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس.

از کیپ کاد به کالیفرنیا, جشنواره, حال nixed کسب و کار در گردشگری پناهگاه به دنبال خالی رزرو کتاب و افرادی که cooped از طریق ملال انگیز بهار نگران کننده تابستان را فقط بیشتر از همان.

به عنوان آب و هوا گرم و برخی از در حال حاضر شروع جسارت در اعداد بزرگتر با وجود راهنمایی در خانه بمانند. مقامات دولتی می گویند هدف آنها برای مدیریت بهداشت عمومی خطرات در راه است که اجازه می دهد تا به صورت تدریجی به حالت عادی بازگشت اما با این دوره از شیوع بیماری هنوز ناشناخته هیچ کس مطمئن شوید که چه تابستان به ارمغان خواهد آورد.

در یک روز معمولی در تابستان کشتی پایین آبجو دم در خانه ای در نیوجرسی بلند ساحل جزیره بسته بندی شده است. متصدی بار Bridget Barlet انتظار نیست چیزی نزدیک به آن در این فصل است.

"من می ترسم حتی اگر ما باز کردن آن فقط همان نخواهد بود به خصوص اگر فاصله قوانین ادامه داد:" او گفت:. "بسیاری از مردم هنوز هم بیش از حد عصبی برای سرمایه گذاری به آنچه زندگی به طور معمول استفاده می شود به مانند نگاه کنید."

جوانان بیس بال لیگ در حال برگزاری امیدوارم که آنها را در بریدن از یک فصل, پارک آب مطمئن نیستید اگر آنها قادر خواهد بود برای باز کردن و رستوران بدانم اگر آن را به ارزش استقبال ناهار خوردن-مشتریان زمانی که اجتماعی فاصله دستورالعمل خواهد بریده بریده تعداد آنها می تواند میزبان در یک زمان.

لیگ کوچک مربی نوح روان, 45, پلیموت, مینه سوتا یک پدر چهار پسر است امید وجود دارد هنوز هم ممکن است زمان برای کوتاه فصل است. پس از همه, او گفت: 95 درصد از بیس بال است که بدون هر کسی که در عرض 6 پا از یکدیگر است.

"کسانی که بازی زیر چراغ که چیزی خاص برای بچه ها," او گفت:.

در نیوجرسی رژیم صهیونیستی است. Phil مورفی است نشان داد که دولت در سواحل و قمار دوباره باز خواهد شد. او روز دوشنبه گفت او امیدوار خواهد بود وجود دارد "برخی از صورت ظاهر از عادی" در ساحل در تابستان امسال داد اما هیچ نشانه ای که این تصمیم ممکن است ساخته شده است.

در امتداد ساحل ویرجینیا یک لیست طولانی از جشنواره در حال حاضر لغو شده و معمولا شلوغ ساحل ویرجینیا oceanfront نشسته آرام و خالی.

در حال حاضر اوراق چیزی در آب جشنواره موسیقی سازمان یافته توسط نوازنده و تهیه کننده Pharrell Williams, باید پیچیده یکشنبه. اواخر ماه مه را وطن پرست جشنواره که جشن نظامی جامعه نیز نامیده شده است ،

"آن را حقیقی و جدی گفت:" مایک ایستاده 50 ساحل ویرجینیا رستوران و هتل صاحب. "ما زیان احتمالا به پنج سال برای به دست آوردن."

برخی از مقصد اقدامات خود را برای مدیریت خطرات.

در تونی گور را کوه دودی کباب و گریل در سویرویل تنسی که باز به ناهار خوردن در مهمان دوشنبه, هر, کسی که شام میخورد در مواجهه همان دماسنج مادون قرمز اسلحه مورد نیاز کارکنان چادری در ماسک و دستکش.

"شما باید جایی شروع راهی است که من به آن نگاه" گفت: Keith Carter, رستوران مدیر کل. "شما باید شروع به گرفتن کسب و کار و شروع به گرفتن اقتصاد رهبری در مسیر درست است."

تنسی مقامات که اجازه رستوران ها برای بازگشایی در سال 89 از دولت 95 شهرستانهای شروع دوشنبه گفته اند که آنها دلسرد مسافران از خارج از دولت و در عین حال به انتشار راهنمای جاذبه های گردشگری و توریستی مانند دالی پارتن را Dollywood پارک در کبوتر کرده ام که در آن صدها نفر از furloughed کارکنان در حال انتظار برای بازگشت به کار.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

شهرستانها و شهرهای سراسر کشور نیز در حال مرتب کردن آنچه همه گیر خواهد شد معنی برای شهرداری استخرهای سواحل و تابستان کلاه.

می توانید این ویروس پخش می شود کلر در استخرهای? خواهد روز-کمپ باید به باقی می ماند 6 فوت از هم جدا در حالی که بازی? New Haven, کانکتیکات, شهردار جاستین Elicker گفت و کارکنان خود را در حال کار بر روی گرفتن پاسخ — اما این آسان نیست.

"اگر کسب و کار باز و سپس پدر و مادر یا نگهبان را مجبور به کار" Elicker روز دوشنبه گفت:. "بنابراین ما می خواهید به قادر خواهید بود تا آنجا که ما می تواند به ارائه فرصت ها برای مراقبت و فعالیت های معنی دار برای افراد جوان است. چالش این است که چگونه به انجام این کار در حالی که در همان زمان حصول اطمینان از ایمنی افراد جوان است."

کودکان به نظر می رسد در میان حداقل آسیب دیده توسط ویروس اما کارشناسان هشدار می دهند که مردم در تمام سنین به احتمال زیاد می تواند نقش مهمی در انتقال آن است. برای بسیاری از ویروس باعث خفیف یا متوسط علائم. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات سلامتی آن می تواند باعث بیماری شدید و منجر به مرگ شود.

در جنوب کالیفرنیا نارنجی شهرستان نمایشگاه لغو شد دوشنبه برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم است. آخرین ماه تابستان جزء اصلی جلب کرد نزدیک به 1.4 میلیون بازدید کننده برای آن دام را نشان می دهد کارناوال, سواری, مواد غذایی سرخ شده و بزرگ نام کنسرت.

"این بدترین خبر فقط ویرانگر" آشپز لیندا Johnsen گفت. از سال 2013 جانسون متعلق به Filomena را, ایتالیایی, آشپزخانه و بازار در کوستا مسا, چند بلوک از fairgrounds. او تخمین زده است که او درآمد جهش بین 40% تا 60% در طول سه هفته نمایشگاه است.

چاک خشم صاحب یک هتل و رفت و آمد مکرر در همپتون, نیوهمشایر و اجاره کردن چندین کسب و کار در ساحل. همه کسب و کار در حال توقیف با توجه به این ایالت اقامت در خانه اما او امیدوار فصل تابستان می تواند سالم, حتی اگر آن را یک بد.

یک چیزی نیست که از دست رفته است مقید کردن تقاضا خشم گفت.

"من شده اند تماس تلفنی پس از تماس تلفنی" خشم گفت. "من به طور منظم آمده است که هر سال:" من نیاز من همپتون ساحل زمان. من نیاز به آمده به همتون ساحل. من بیمار هستم و از بودن در این خانه است.'"

___

آسوشیتد پرس نویسندگان لیزا Rathke در ورمونت, Wayne, Parry در آتلانتیک سیتی نیوجرسی, Jonathan Mattise در نشویل, تنسی, بن فینلی در نورفولک ویرجینیا جف Baenen در مینیاپولیس, کاتلین Foody در شیکاگو کریستوفر وبر در لس آنجلس و مایکل کیسی در بوستون کمک به این داستان.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب