سکوت مرگبار گسترش coronavirus در کالیفرنیا آغاز شد و به مراتب زودتر از اولین گزارش

اطلاعات جدید در حال ظهور در هفته گذشته در کالیفرنیا رنگ یک عکس بسیار متفاوت از گسترش این رمان coronavirus از ی

توسط MINERALNEWS در 4 اردیبهشت 1399

اطلاعات جدید در حال ظهور در هفته گذشته در کالیفرنیا رنگ یک عکس بسیار متفاوت از گسترش این رمان coronavirus از یک پیشنهاد توسط اولین نسخه رسمی.

Postmortem تست نشان می دهد که دو شهرستان سانتا کلارا ساکنان که در خانه های خود را در اوایل تا اواسط ماه فوریه با آلوده شدند رمان coronavirus که در حال حاضر به کشته شدن بیش از 1400 کالیفرنیا این شهرستان معاینات پزشکی اعلام کرد. اطلاعات جدید همراه با آنتی بادی آزمایش نتایج نشان می دهد که coronavirus گردش بود در کالیفرنیا برای حداقل یک ماه قبل از آن به نور — اولین خوشه ای از عفونت تا کنون گزارش شده در ایالات متحده است.

جدید نتایج تست به این معنی است که 57 سال سن خوزه زن که فوت Feb. 6 اولین کسی بود که در ایالات متحده شناخته شده به مرگ از COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس. دوم شده اند 69 ساله که فوت Feb. 17 با توجه به اطلاعات جدید از معاینات پزشکی.

این موارد فشار تاریخ COVID-19 جامعه گسترش در ایالات متحده عقب سه هفته از اعلام مرگ یک مرد در 50s خود را در کامل بشویید. که فوت Feb. 28. بعدها گزارش داد که دو نفر از ساکنان یک کرکلند خانه سالمندان فوت کرده دو روز پیش از آن.

تبلیغات

به پزشکی قانونی را نیز تایید کرد لس آنجلس تایمز در گزارش نشانه هایی از اوایل گسترش ویروس که شامل یک سوم مرگ زودرس مرد که فوت کرد در سن خوزه خانه 6 مارس. علاوه بر این, این بار در یافت داده که نشان داد یک شهرستان سانتا کلارا ساکن تسهیلات زندگی کمک که تست مثبت برای COVID-19 افتاده بود بیمار در اواسط فوریه.

"آنها واقعا مانند کوه یخ راهنمایی" به نمایندگی از بدن بزرگتر از موارد کشف نشده گفت: شهرستان سانتا کلارا سلامت مدیر دکتر سارا کودی. "باید شده اند وجود دارد تا حدودی درجه قابل توجهی از جامعه انتقال است."

کودی گفت که او در حال حاضر معتقد است که رمان coronavirus گردش بود در منطقه خلیج سان فرانسیسکو در اوایل ژانویه.

تبلیغات

اطلاعات جدید از پزشکی قانونی دارای کلید مهم برای درک موارد برای اولین بار از COVID-19 که گسترش سکوت در درون جوامع در زمانی که مقامات بهداشت هنوز با تمرکز به طور کامل در عفونت از مسافران ورود به ایالات متحده از خارج از کشور و یا کشتی های کروز.

محققان در دانشگاه استنفورد و USC به دنبال چنین تاریخی یک نگاه اجمالی از رمان coronavirus فعالیت به درک که چگونه سریع آن گسترش می یابد و چه کشنده است. این اطلاعات کمک می کند تا ساخت بهتر مدل های کامپیوتر است که مقامات دولتی مانند کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom تکیه به تصمیم گیری زمانی که به چرخ ضامن دار پایین stay-در-خانه سفارشات و هنگامی که آن را ممکن است امن به مردم اجازه می دهد برای از سرگیری یک زندگی عادی تر و یا بازگشت به کار.

همان کسانی که مدل نیز عامل به شدت در تصمیم گیری اگر موج دوم شیوع ویروس هنگامی که محدودیت ها برداشته.

گزارش اولیه از مراکز فدرال کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: COVID-19 نفر در ایالات متحده را محدود به 11 مسافران از ووهان چین و اعضای خانواده خود را, شش تن از آنها در کالیفرنیا است. اولین کسانی که در کالیفرنیا موارد تشخیص داده نمی شد تا Jan. 27.

تبلیغات

محققان و مقامات بهداشت در حال حاضر بر این باورند که در آن زمان این ویروس در حال حاضر در گردش از طریق منطقه خلیج به خصوص دره سیلیکون و احتمالا معرفی شده بود هفته قبل.

با آنفلوانزا ضربه سخت در همان زمان در منطقه خلیج کودی گفت: آن را دشوار است به انتخاب کردن که از این بیماری بودند موارد COVID-19.

Newsom گفت که او "به کارگردانی" خو یش "فراتر از سانتا کلارا" به روی صفحه نمایش برای COVID-19 مورد در اوایل دسامبر. این بار نمی تواند تایید این درخواست. The California Department of Public Health نیست پاسخ به سوالات. نه خو یش' دفاتر از جمله یکی در لس آنجلس گفت: آنها نمی دانستند که استاندار دستور.

عضویت در خبرنامه

دریافت رایگان ما Coronavirus امروز عضویت در خبرنامه

برای ثبت نام در, آخرین اخبار و بهترین داستان های و معنی آنها را برای شما به همراه پاسخ به پرسش های شما.

شما گاهی اوقات ممکن است دریافت محتوای تبلیغاتی از لس آنجلس تایمز.

تبلیغات

Newsom نیست به طور مستقیم پاسخ به یک سوال در مورد چه تصمیم گیری او را ساخته اند متفاوت بود و دولت شناخته شده یک ماه قبل که COVID-19 پخش شد توجهی نشد. او گفت: "زمانی که این رخ داد مهم است که پزشکی قانونی اطلاعات عمیقا قابل توجهی از نظر درک اپیدمیولوژی این بیماری است."

کودی گفت که او تا به حال شناخته شده است که ویروس پخش شد از طریق شهرستان سانتا کلارا و مردم در حال مرگ بودند این شهرستان را صادر بهداشت عمومی سفارشات بسیار زودتر. آن را به عنوان سانتا کلارا بود در میان نیم دوجین منطقه خلیج شهرستانهای استان که برای اولین بار در دولت اعلام پناهگاه در محل سفارشات به عنوان منطقه تبدیل به یکی از کشور اولین ویروس نقاط داغ.

کشف اوایل شهرستان سانتا کلارا موارد است که در خط با تست که COVID-19 آنتی بادی در میان برخی از 3300 ساکنان شهرستان در این ماه نشان می دهد عفونت نرخ 50 تا 85 برابر بیشتر از تعداد موارد تایید شده در زمان.

"هنگامی که شما شروع به دیدن اولین مرگ در واقع تعداد موارد در جامعه است که احتمالا بسیار بالا در حال حاضر. آن است که در جامعه برای مدت زمان طولانی" گفت: Neeraj Sood, یک استاد دانشگاه USC قیمت دانشکده سیاست عمومی coauthor از شهرستان سانتا کلارا مطالعه و محقق سرب در یک شبیه COVID-19 سرولوژی مطالعه در لس آنجلس. "و شما باید به این باور است که آن مسری است که آن را به دو برابر شدن" هر سه تا چهار روز.

تبلیغات

در محاسبات خود از گسترش بیماری نرخ Sood گفت: در این مطالعه مورد استفاده Jan. 31 به تاریخ زمانی که ویروس به نظر می رسد در منطقه خلیج است. به نام او که تاریخ "محافظه کار است." Sood گفت که او معتقد است این ویروس در گردش بود هفته قبل از نوظهور مرگ است.

"من سه هفته قبل از آن [مرگ] به عنوان پتانسیل اولین دانه" Sood گفت.

این بار تایید کرد که به طور مستقل سانتا کلارا کانتی Feb. 6 COVID-19 مرگ بود که از پاتریشیا Dowd, 57 ارشد مدیریت کیفیت برای جهانی نیمه هادی شرکت که مقر آن در فریمانت.

تبلیغات

اعضای خانواده گفت: Boland شد غیر منتظره ای بیمار مبتلا به آنفولانزا مانند علائم در اواخر ماه ژانویه بود و مجبور به لغو برنامه ای برای رفتن به یک تعطیلات آخر هفته مراسم تشییع جنازه. اما مرگ او غیر منتظره بود. او بهبود یافته بود و کار از خانه متناظر با یک همکار در مورد ساعت 8 صبح به بعد از مرگ او. حدود دو ساعت بعد او را دختر یافت او مرده بدن است. در ابتدا اعضای خانواده مشکوک به حمله قلبی, اما به عنوان اخبار از دیگر COVID-19 مرگ و میر گسترش و آگاهی در مورد علائم راکد سوء ظن خود را رشد.

اعضای خانواده گفت: Boland رفته بود خارج از کشور به تازگی اما تا به حال سابقه سفر خارجی به عنوان همکاران او در لام پژوهش است. او برادر در قانون جف Macias گفت: Boland سفر "چند بار در سال به های مختلف جهانی locations."

"جایی که این آمد و اگر نبود او مسافرت؟" Macias گفت. "ما نمی دانیم که اگر پاتریشیا اول بود. اما این باز کردن درب برای پیدا کردن."

شوهرش دین با این نسخهها کار برای Santa Clara County Sheriff ، سوابق گذشته نشان می دهد او اختصاص داده بود به زندان کارکنان. کلانتر گفت COVID-19 موارد شروع به نشان دادن تا در میان کارکنان زندان مارس 22.

تبلیغات

پاتریشیا Boland خواهر است که یک داروساز در سن خوزه بیمارستان. Macias, که همچنین با این نسخهها کار در لام تحقیقات گفت که او باور نمی کند هر یک از اعضای خانواده ارائه شده بود COVID-19 تست.

روابط عمومی شرکت استخدام لام پژوهش بازگشت تماس به دنبال نظر ارائه شده اما هیچ بیانیه ای.

سانتا کلارا کانتی دفتر معاینات پزشکی گفت: از آن می تواند هنوز رتبهدهی نشده است تایید کنید که Boland مرگ آن است Feb. 6 مورد.

دیگر شهرستان خو یش نیز در حال آزمایش با استفاده از سواب بینی و ریه اسکن به صفحه نمایش برخی از مرحوم برای COVID-19 عفونت اما این سیاست ها به طور گسترده ای متفاوت هستند و بنابراین نتایج.

تبلیغات

آالمدا کانتی در شمال سانتا کلارا تست شده است کسانی که فوت با علائم شبه آنفولانزا و به صورت تصادفی در نظر گرفتن سواب از دیگران که بدن به سردخانه. هیچ یک از آزمون ها باید دوباره مثبت است.

به غرب سان متئو کانتی پزشکی قانونی برای چند هفته آزمایش است که هر مورد آن دسته COVID-19 در بر داشت و بیش از شش است که تا به حال ویروس. پزشکی قانونی رابرت Foucrault گفت دفتر او است که هنوز هم بحث در مورد اینکه آیا ممکن است به تست کسانی که درگذشت در اوایل فوریه.

سانتا کلارا کانتی دفتر معاینات پزشکی گفت: در حال حاضر آزمون تنها کسانی که شناخته شده اند که تا به حال به آنفولانزا مانند علائم قبل از مرگ خود. دکتر میشل اردن شهرستان معاینات پزشکی گفت: این دفتر فرستاده کالبد شکافی بافت از دو مارس و میر به CDC برای تایید در اواسط ماه مارس.

CDC نتایج آزمایشگاهی شدند بازگشت به شهرستان سانتا کلارا سلامت lab جمعه اما نه فرستاده به معاینات پزشکی تا سه شنبه. اردن گفت که او تا به حال "بالا ظن" است که این موارد می توانست COVID-19 و در نتیجه حفظ نمونه برای تست. دیگر چنین بافت نمونه ها ارسال شده است, برای, تست, او گفت:.

تبلیغات

اما اردن گفت: دفتر او در حال حاضر ایستاده پروتکل به صفحه نمایش آن شناخته شده اند که با تجربه, تب, سرفه و یا دیگر علائم شبه آنفولانزا قبل از مرگ. چنین موردی از سالمندان ساکن سن خوزه که در خانه درگذشت 6 مارس.

لس آنجلس شروع غربالگری پزشکی قانونی موارد عفونت در مارس 11, آزمایش نشان داد کسانی که هیچ گونه نشانه ای از بیماری مانند بیماری است. توسط swabbing حفره بینی و اسکن ریه آژانس شناسایی حداقل سه COVID-19 موارد در میان برخی از 70 افرادی که مورد آزمایش قرار گرفتند گفت: معاینات پزشکی دکتر جاناتان لوکاس.

هر یک از این سه نفر در خانه درگذشت. قدیمی ترین شد 93, جوانترین, 55. قابلیت گسترش که تست پرسش لوکاس گفت که او هنوز نمی تواند پاسخ مانند زمان چقدر, دفتر پزشکی قانونی به دنبال یک ویروس در نمونه قبل از آزمون خواهد شکست و حتی در موارد مثبت.

تبلیغات

لس آنجلس دیده می شود نه افزایش در مرگ و میر گفت: پزشکی قانونی, دفتر سخنگوی سارا Ardalani. اما از احتیاط آژانس به دست آورد یخچال بزرگ کامیون ها و ساختمان های قابل حمل به سه برابر ظرفیت ذخیره سازی به 1500 بدن باید به همه گیر شروع به باتلاق خانه های مراسم تشییع جنازه و سردخانه.

"ما نمی دانیم چه اتفاقی می افتد برای ما" در هنگام برنامه ریزی آغاز شد و در اوایل ماه مارس در لوکاس گفت. "ما نمی دانیم که آنچه ما را ببینید."

در اورنج کانتی postmortem تست برای COVID-19 تا حد زیادی محدود به مواردی است که متناسب با مشخصات بیماری مانند علائم خطر بیافتد ریه ها. گاهی اوقات وجود دارد هیچ نشانه. پزشکی قانونی یافت COVID-19 در پنج مورد از جمله 45 ساله زن مرده پیدا مارس 29 داخل ماشین خود را در پارکینگ کلیسا.

Fresno County, در مقابل اتحاد swabbed یک بدن برای COVID-19. پزشکی قانونی کلی Matlock گفت: آزمون برگشتم منفی است. کشاورزی دره مرکزی شهرستان به تاریخ گزارش کرده است تنها هفت COVID-19 مرگ و میر.

تبلیغات

San Joaquin County شده است همه تست ظاهری طبیعی-علت مرگ و میر برای COVID-19 پس از 11 مارس. اما محققین پزشکی در ساکرامنتو شهرستان تولار برضد کوستا و استنیسلاس استان ها گفت: آنها تا به حال انجام شده محدود COVID-19 تست. گفت: هیچ یک از آنها برنامه ریزی شده به نگاه در موارد.

آنت چوی دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه برکلی فارغ التحصیل دانشکده روزنامه نگاری و کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب