روحانی: ویروس می تواند فشار و میلیون ها آفریقایی به فقر

تانزانیا تانزانیا - U. N. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ شنبه هشدار داد که این بیماری همه گیر کوروناوی

توسط MINERALNEWS در 31 اردیبهشت 1399

تانزانیا تانزانیا - U. N. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ شنبه هشدار داد که این بیماری همه گیر کوروناویروس تهدید آفریقا حال پیشرفت است و می تواند فشار و میلیون ها نفر را به فقر شدید.

U. N. ارشد گفت: در یک پیام ویدئویی راه اندازی یک سیاست گزارش "تاثیر COVID-19 در آفریقا" است که کشورهای این قاره را در پاسخ سریع به بحران و از هم اکنون موارد گزارش شده هستند کمتر می ترسید با بیش از 2500 مرگ و میر.

این ویروس در حال حاضر در تمام کشورهای آفریقایی با اکثر ضبط کمتر از 1000 موارد 28-صفحه U. N. گزارش گفت:.

نسبتا کم تعداد COVID-19 موارد تایید شده تا کنون "را مطرح امیدوار است که کشورهای آفریقایی ممکن است در امان بدترین بیماری همه گیر" این گزارش گفت:. "احتیاط موجه است اما به عنوان این روز های اولیه در چرخه زندگی از یک بیماری است که هنوز به طور کامل درک و که در آن ما شاهد تکرار الگوهای ابتدا آهسته و سپس رشد نمایی در تعداد موارد است."

U. N. گفت: تعداد کم می تواند مرتبط به حداقل تست و گزارش با اشاره به سازمان بهداشت جهانی هشدار داد که این بیماری همه گیر "می تواند کشتن بین 83,000 و 190,000 مردم در 47 کشور آفریقایی در سال اول بیشتر بسته دولت" پاسخ است."

و نیز هشدار داد که "اثرات اجتماعی و اقتصادی می تواند `بی اتش سوختن "برای چندین سال" در این گزارش است.

اشاره به این حادثه تلخ گفت: "خیلی آویزان در تعادل می باشد."

به نام او به صورت بین المللی اقدام به تقویت آفریقا, سلامت, سیستم, حفظ منابع غذایی و جلوگیری از یک بحران مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش, محافظت, مشاغل, نگه داشتن خانواده ها و کسب و کار شناور و کوسن قاره در برابر از دست درآمد و صادرات.

به کمک آدرس ویرانگر اقتصادی و اجتماعی و عواقب ناشی از این بیماری همه گیر اشاره به این حادثه تلخ گفت: آفریقا نیاز به بیش از 200 میلیارد دلار و "یک در سراسر-هیئت مدیره بدهی وقفه برای کشورهای آفریقایی" قادر به سرویس بدهی خود را "به دنبال هدف قرار بدهی و یک رویکرد جامع به مسائل ساختاری در بدهی های بین المللی معماری برای جلوگیری از پیش فرض."

در سال های اخیر اشاره به این حادثه تلخ گفت: رشد اقتصادی در آفریقا بوده است, قوی, انقلاب دیجیتال را گرفته و نگه دارید و به توافق رسیده است در یک منطقه آزاد تجاری.

اما او گفت: "در حال حاضر تقاضا برای آفریقا کالا گردشگری و حواله در حال کاهش است" و باز از تجارت منطقه شده است تحت فشار قرار دادند.

دبیر کل گفت: این بیماری همه گیر "را تشدید دیرینه نابرابری و تشدید گرسنگی و سوء تغذیه و آسیب پذیری در برابر بیماری است."

U. N. خواست که کشاورزی اعلام بحرانی بخش که نباید قطع COVID-19 مربوط به اقدامات.

اشاره به این حادثه تلخ تقدیر چه کشورها و اتحادیه آفریقا انجام داده اند و برای مقابله با این بیماری همه گیر و گفت: بیشتر آنها عمیقتر منطقه ای هماهنگی مستقر سلامت کارگران و اجرا قرنطينه, مستندات و مرز تعطیلی.

"آنها همچنین نقاشی بر تجربه HIV/ایدز و ابولا به کم ارزش کردن شایعات و غلبه بر بی اعتمادی از دولت و نیروهای امنیتی و سلامت کارگران" اشاره به این حادثه تلخ گفت.

او گفت سازمان ملل متحد تحویل داده شده است میلیون ها نفر از تست کیت ماسک و لوازم دیگر رسیدن به تقریبا تمام قاره.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

در حالی که برخورد با این بیماری همه گیر به ناصر گفت: "حفظ صلح و امنیت در آفریقا باقی مانده است اهمیت است."

اشاره به این حادثه تلخ اعتراض کرده است برای جهانی آتش بس برای مقابله با COVID-19 و گفت: "ضروری برای کشورهای آفریقایی برای حفظ تلاش های خود را به سکوت اسلحه و آدرس افراط گرایی خشونت آمیز."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن