بیش از 20 ایالت آمریکا در حال حاضر نیاز به ماسک صورت در

بزرگنمایی این تصویر بیش از 20 ایالت آمریکا در حال حاضر نیاز به ماسک صورت به عنوان مقامات امیدواریم ک

توسط MINERALNEWS در 20 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

بیش از 20 ایالت آمریکا در حال حاضر نیاز به ماسک صورت به عنوان مقامات امیدواریم که برای جلوگیری از افزایش شدید جدید کروناویروس موارد است. در اینجا کاربران پوشیدن ماسک به عنوان آنها نشستن در پاسیو در فضای باز و یک رستوران در 39 اسکله در بندرگاه ماهیگیر در سان فرانسیسکو. دیوید پل موریس/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید پل موریس/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

بیش از 20 متحده در حال حاضر صادر شده سفارشات نیاز مردم را به پوشیدن ماسک صورت در عمومی به عنوان نرخ جدید کروناویروس موارد موج به رکورد ارتفاع در بخش هایی از ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده ثبت کرده است بیش از 1 میلیون coronavirus عفونت در طی ماه گذشته به تنهایی هل دادن تعداد موارد تایید شده گذشته 3 میلیون مارک در اوایل این هفته.

از اوایل ماه ژوئن نه متحده دستور داده اند که حکم جدید یا تقویت قوانین موجود نیاز به ماسک صورت.

اگر بیشتر آمریکایی ها پوشش چهره خود را برای جلوگیری از گسترش این coronavirus ده ها هزار نفر از COVID-19 مرگ و میر قابل پیشگیری در ماه های آینده با توجه به تحقیقات اخیر بر اساس پیش بینی مدل های.

لیست متحده با ماسک حکم شامل کالیفرنیا, کانکتیکات, دلاور, ایلینوی, کانزاس, کنتاکی, مین, مریلند, ماساچوست, میشیگان, Nevada, New York, New Jersey, New Mexico, North Carolina, اورگان, پنسیلوانیا, رود آیلند, ویرجینیا و ویرجینیای غربی.

مشابه مقرر در تگزاس و اوهایو محدود شده به استان ها که در آن coronavirus مورد رای پیشی دولت در آستانه. هاوایی همچنین دارای یک ایالت ماسک دستور که شامل مشتریان و کارکنان ضروری کسب و کار.

دو تا از بدترین ضربه متحده — فلوریدا و آریزونا — هنوز هیچ ایالتی مقرر ترک این موضوع به شهرها و استان ها. آن را تا ماه گذشته که آریزونا دولتی mlb لغو ممنوعیت که تا به حال مانع از مقامات محلی از نیاز به پوشش صورت.

برخی از ایالت حکم هستند و هدف از چالش های قانونی. ماسک های صورت در حال تفرقه موضوع در ایالات متحده, که در آن سیاستمداران و گروه های ذینفع هستند با استفاده از این موضوع برای حمله به رقبای خود. مخالفان این حکم را شکایت در چندین ایالت در تلاش برای جلوگیری از آنها را از گرفتن اثر است.

یک کنتاکی قاضی با صدور حکم پنج شنبه که محدود کردن رژیم صهیونیستی است. اندی Beshear توانایی استفاده از اورژانس سفارشات برای مبارزه با COVID-19 بیماری همه گیر. فرماندار می گوید او تجدید نظر خواهد کرد – و او صادر شده یک نظم جدید نیاز به ماسک صورت در عمومی بعد از آن که در همان روز.

"Beshear گفت: حاکم نمی خواهد او را مانع از اقدام با ماسک منظور" عضو ایستگاه WFPL گزارش.

Beshear و دیگر فرمانداران که با صدور چنین دستور می گویند پوشش صورت بهترین راه برای جلوگیری از دور دوم نزدیک به کل خاموش شدن ناگهانی است که در حال حاضر بسته شده بسیاری از کسب و کار قرار داده و میلیون ها نفر از مردم ، به امید افزایش موارد جدید متحده آغاز شد و پس از بازگشایی اقتصاد خود است.

"این مهم است که ما می پوشند پوشش صورت به عنوان مردم شروع به ارتباط برقرار کردن بیشتر و بیشتر" مین رژیم صهیونیستی است. جانت میلز گفت: در اوایل این هفته. "انجام این کار می تواند سرعت گسترش COVID-19 حفاظت از سلامت و ایمنی از کسانی که در اطراف ما, حمایت از کسب و کار و به ما اجازه می دهد با خیال راحت به بازگشایی اقتصاد ما."

نوادا رژیم صهیونیستی است. استیو Sisolak – که به تازگی عذرخواهی برای اینکه عکس maskless در حالی که در شام – به دنبال متقاعد کردن Nevadans به دنبال ماسک خود را جهت ارائه فرضی:

"اگر در ماه مارس قبل از ما تعطیل اکثریت قریب به اتفاق از اقتصاد ما, من به شما می گفت: ما می توانیم نگه داشتن اقتصاد ما باز اگر همه موافق به پوشیدن ماسک و حفظ 6 پا در فرد-به-فرد فاصله. چه کسی می توانست قابل قبول نیست که ارائه می دهد؟"

در نیومکزیکو رژیم صهیونیستی است. میشل Lujan گریشام روز پنجشنبه گفت که این ویروس شده است "به هر طریقی" در بخشی به دلیل مردم نمی پوشیدن ماسک.

"ویروس انداخته شده است: بیش از حد بسیاری از ما هنوز هم با پوشیدن ماسک," او گفت:. "بیش از حد بسیاری از ما هنوز هم با تجمع در گروه خطرات مصرف با زندگی خود ما و به خطر انداختن سلامت اعضای خانواده و همسایگان ما و دولت ما."

همه از ایالت چهره-پوشش سفارشات شامل استثنا برای کودکان و افراد با شرایط پزشکی که می تواند با پوشیدن یک ماسک خطرناک است. اما وجود دارد برخی از تفاوت های کلیدی – عمدتا آیا ماسک های مورد نیاز تنها در داخل خانه و یا در تمام تنظیمات عمومی.

چند متحده که در ابتدا مورد نیاز مردم را به پوشیدن ماسک در داخل خانه به تازگی گسترش قوانین خود را شامل هر, هوای آزاد, مکان عمومی, منطقه ای که در آن فاصله فیزیکی امکان پذیر نیست. نیوجرسی, برای مثال زمان که قدم در این هفته است.

"این نقاط ما شاهد سراسر کشور و برخی نگران کننده روند انتقال در نیوجرسی ما نیاز به انجام بیشتر" رژیم صهیونیستی. Phil مورفی گفت. "در صورت عدم وجود یک استراتژی ملی در پوشش صورت ما در حال گرفتن در این مرحله برای اطمینان حاصل شود که ما می تواند همچنان در جاده های ما به عنوان یکی نیوجرسی خانواده است."

بزرگنمایی این تصویر

اعتراض مردم نوادا, عمومی, ماسک, دستور, در, Henderson, Nev. در روز چهارشنبه. رژیم صهیونیستی. استیو Sisolak صادر اجباری صورت پوشش سیاست برای فضاهای عمومی در سراسر کشور به علت نگرانی از گسترش این کوروناویروس. جان Locher/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Locher/AP

ایالات متحده آمریکا است که در میان ده ها تن از کشورهایی که نهاد ماسک صورت اجباری برای محافظت از مردم در طول بیماری همه گیر. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در تشویق مردم به پوشیدن ماسک — اما رئیس جمهور تهمت است و غالبا حاضر به پوشیدن ماسک.

چندین بالا مشخصات خواهان خواسته اند که کاخ سفید به ارائه وضوح بیشتر و پشتیبانی برای پوشیدن ماسک.

"متاسفانه, این, ساده, نجات غریق عمل تبدیل به بخشی از یک بحث سیاسی است که می گوید: اگر شما برای مغلوب ساختن پیشی جستن شما نمی پوشیدن ماسک. اگر شما در برابر مغلوب ساختن پیشی جستن شما توضیح ، لامار الکساندر تنسی گفت: در ماه گذشته, درخواست از رئیس جمهور برای تنظیم یک مثال با پوشیدن ماسک.

در بسیاری از ایالات اجرای چهره-پوشش حکم یک سوال باز است. تعدادی از سازمان های اجرای قانون در اوهایو می گویند آنها نمی خواهند افسران خود را برای اجرای حکم. زمانی که غرب ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. جیم عدالت اعلام کرد و خود را داخل ماسک دستور اوایل این هفته او را شامل نمی شود هر گونه رسمی اجرای ساز و با تکیه به جای در کسب و کار برای اطمینان از مشتریان منطبق هستند.

مخالفان از ماسک حکم آنها را یک نقض اساسی حقوق. اما طرفداران می گویند که در حالی که ماسک ممکن است ناخوشایند آنها حیاتی به توقف coronavirus.

هنگامی که مین رژیم صهیونیستی است. میلز تقویت او دولت ماسک قوانین او اظهار داشت: "این حرکت ساده است که قیمت های کوچک به پرداخت هزینه برای دانستن اینکه شما می تواند صرفه جویی در زندگی کسی."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن