مالت در 400 مهاجران برگزار لذت قایق در حال حاضر

رم - مالت توافق روز شنبه در برخی از 400 مهاجر که تا به حال برگزار شده است در اجاره قایق های تفریحی در دریا در

توسط MINERALNEWS در 18 خرداد 1399

رم - مالت توافق روز شنبه در برخی از 400 مهاجر که تا به حال برگزار شده است در اجاره قایق های تفریحی در دریا در انتظار مذاکرات با کشورهای اتحادیه اروپا را به قبول آنها.

دولت در بیانیه ای گفت که آن را هنوز هم به دنبال توافق برای انتقال مهاجران در جای دیگر در اروپا است. اما گفت که این تصمیم به اجازه دهید آنها را به ساحل می آیند "پس از وضعیت پردازنده عروق شد بسیار دشوار است و تهیه به وجود آمد."

مهاجران شده اند زندگی روی چهار قایق فقط در خارج از مالتا آبهای سرزمینی بسیاری برای هفته ها پس از نجات از قاچاقچیان انسان' unseaworthy کشتی ها در دریای مدیترانه است.

مالت اجاره لذت قایق پس از بسته شدن پورت های آن با توجه به کروناویروس اضطراری است. آن گفت: آن را به حال شده است در انتظار دیگر اتحادیه اروپا سازمان ملل به گام تا آنها را در.

این هفته شورای اروپا و کمیسر حقوق بشر به نام برای مهاجران بود بلافاصله به ارمغان آورد به ساحل کرد و گفت: این وضعیت در دریا بود و غیر قابل تحمل.

فرانسه موافقت کرده است را در برخی از مهاجران اما هنوز نمی گفت که چگونه بسیاری از است و اصرار آن است تا اتحادیه اروپا را اجرایی کمیسیون سازماندهی با کشورهای دیگر است.

برای سال مهاجران تنظیم از لیبی به پرداخت قاچاقچیان به کشتی آنها را به اروپا است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن