کانادا است که خواست به تحریم این مقامات چینی. در اینجا چیزی است که می تواند به معنای

پس از کانادا وزیر امور خارجه این هفته گفت که این کشور به طور بالقوه می تواند قانون با هدف قرار دادن مقامات چین

توسط MINERALNEWS در 20 تیر 1399

پس از کانادا وزیر امور خارجه این هفته گفت که این کشور به طور بالقوه می تواند قانون با هدف قرار دادن مقامات چینی را متهم به نقض حقوق بشر ایالات متحده تحمیل کرده است خود را با تحریم ها علیه یک دولت چین نهاد و چهار مقامات.

در همین حال یک گروه است که پشتیبانی از دموکراسی در هنگ کنگ می گوید آن را ارائه کرده است یک لیست از چین و هنگ کنگ مقامات دولتی به طور مستقیم به امور جهانی وزیر François-Philippe شامپاین به صورت بالقوه تحریم.

لیست از این اتحاد خارج کانادا هنگ کنگ شامل کسانی که این سازمان در نظر همدستی در درمان چین اویغوری جمعیت و در درگیری میان مخالفان و پلیس در هنگ کنگ است.

در طول سوال و دوره در مجلس عوام در چهارشنبه محافظه کار MP Garnett Genuis سوال شامپاین در مورد به رسمیت شناختن آنچه شده است به نام نسل کشی قومی اویغوری جمعیت در چین سین کیانگ منطقه خودمختار.

Genuis همچنین پرسید که آیا به اصطلاح Magnitsky قانون در نظر گرفته بود در برابر چین توسط مقامات اتاوا برای حقوق بشر تخلفات از جمله در سین کیانگ و هنگ کنگ است.

"بله ما با توجه به تمام گزینه های که آن را به ایستادگی برای حقوق بشر" پاسخ شامپاین.

در اینجا نگاهی به آنچه تا کنون اتفاق افتاده و آنچه که برخی از آنها خواست کانادا به انجام بعدی.

چه 'سین کیانگ نسل کشی' به مراجعه?

این منطقه خودمختار سین کیانگ در چین و غرب تا به تا حد زیادی ترکی-جمعیت مسلمان شناخته شده به عنوان Uighurs.

در طول سال حوادث خشونت های رخ داده بین Uighurs و چین هان جمعیت در منطقه از جمله یک شورش مرگبار در سال 2009 که در آن حدود 200 نفر کشته شدند. در سال 2007 بود از یک حمله در یک ایستگاه قطار در چین جنوبی شهر کونمینگ در آن 31 نفر کشته شدند. چین را متهم به حملات افراط گرایان اسلامی از سین کیانگ و سه نفر از مهاجمان به مرگ محکوم شدند.

در سال های اخیر چین به شدت surveilled به اویغوری جمعیت در منطقه و ناظران بین المللی برآورد می کنند که دو میلیون و فرستاده شده به اردوگاه های اقامت اجباری. استرالیا فکر می کنم تانک گزارش شواهد بسیاری از استفاده می شود برای کار اجباری در چه دولت چین خواستار "آموزش فنی و حرفه ای اردوگاه."

هفته گذشته یک گزارش از ایالات متحده با استناد به اسناد و مدارک یافت عقیم سازی اجباری و دیگر کنترل تولد نیز تحمیل شده بر Uighurs که دیدار با سازمان ملل متحد تعریف یک عمل شدند.

با توجه به کنوانسیون سازمان ملل متحد در موضوع "اعمال اقدامات در نظر گرفته شده برای جلوگیری از تولد" با "به قصد نابود کردن تمام یا بخشی از, ملی, قومی, گروه نژادی یا مذهبی" در نظر گرفته شده است و شواهد از نسل کشی است.

چین به گزارش "جعلی".

آنچه که ایالات متحده انجام می شود ؟

روز پنجشنبه وزارت خزانه داری و دفتر کنترل داراییهای خارجی (OFAC) سیلی سین کیانگ عمومی اداره امنیت که مسئول منطقه را امنیت و چهار نفر از چین سابق یا فعلی مقامات درگیر در حوادث سین کیانگ با Magnitsky تحریم.

وزارت خزانه داری گفت: تحریم ها در همراهی با "مسدود کردن اموال افراد درگیر در جدی حقوق بشر سوء استفاده و یا فساد" تحت Magnitsky قانون.

OFAC گفت: کسانی که نام خود را "ارتباط با جدی نقض حقوق برابر اقلیت های قومی" در سین کیانگ.

این تحریم ها شامل محدودیت در انجام کسب و کار با کسانی که به نام تحریم. این افراد در نظر گرفته "مسدود شده است."

"ممنوعیت شامل ساخت هر سهم و یا ارائه وجوه کالا و یا خدمات به, و یا به نفع هر مسدود فرد و یا دریافت هر گونه کمک و یا ارائه وجوه کالا و یا خدمات از هر گونه فرد" گفت: انتشار از وزارت خزانه داری.

چه Magnitsky قانون ؟

Magnitsky قانون است که یک نام مستعار با توجه به قوانین مختلف در سراسر جهان به معنای تحریم افراد و یا سازمان ها همدستی در نقض حقوق بشر و یا فساد.

قانون است به نام سرگئی Magnitsky یک وکیل است که در زندان درگذشت و پس از افشای تقلب مالیاتی در این کشور است.

در کانادا قانون است که رسما به نام عدالت برای قربانیان فاسد مقامات خارجی قانون به تصویب رسید در سال 2017. با توجه به قانون کانادا می تواند با تحریم اگر "یک تبعه خارجی است که مسئول و یا همدستی در قتل های فراقضایی, شکنجه یا دیگر نقض فاحش در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده حقوق بشر علیه افراد در هر کشور خارجی" و دلایل دیگر.

قانون می گوید مناسب تحریم ها باید مورد بررسی قرار گیرد اما نمی تجویز اقدامات خاص.

چه داد و کانادا و هنگ کنگ و آن چه می خواهید ؟

این سازمان آغاز شده بود در اوایل سال جاری با هدف بالا بردن آگاهی در مورد مسائل مربوط به حزب کمونیست چین از جمله تلاش خود را در نفوذ در کانادا تصمیم گیرندگان.

ACHK می خواهد دولت کانادا به تحریم شش مقامات در چین و هنگ کنگ تحت کانادا Magnitsky قانون. این گروه ارسال لیست خود را به شامپاین در اوایل این هفته.

دو نفر از کسانی که در لیست ارائه شده به وزیر نیز به نام ایالات متحده در آن رسمی تحریم های پنج شنبه.

چری وانگ مدیر اجرایی ACHK گفت: تحریم ها تا حد زیادی نمادین اما ارسال پیام به مقامات محلی در چین است که آنها در حال تماشا در سطح بین المللی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"این است که در مورد پاسخگویی به نه تنها رژیم بلکه به این مقامات خاص," وانگ گفت. "اگر ما قادر به نشان می دهد که کانادا قوی ایستادگی روی حقوق بشر است و ما در حال حاضر اقدام به هدف قرار دادن آن دسته از مسئولان که به طور خاص مسئول آن را می فرستد یک پیام قوی."

او گفت: اگر کانادا نشان میدهد چنین تحریم همراه با آمریکا و کشورهای دیگر ممکن است به دنبال.

که آیا این گروه می خواهند تحریم و چرا ؟

چن Quanguo

چن شده است حزب کمونیست وزیر منطقه خودمختار سین کیانگ پس از سال 2016 و قبل از آن برگزار می شود همان موقعیت در تبت. چن متهم شده است که ایالات متحده از متفکر به اردوگاه های اقامت اجباری برای قومی Uighurs در سین کیانگ.

به اویغوری حقوق بشر با تصویب قانون ایالات متحده در اوایل سال جاری اعلام کرد که چن خرس "مسئولیت مستقیم برای نقض فاحش حقوق بشر است."

او به دوشنبه را در لیست کسانی که در حال حاضر رو به تحریم توسط آمریکا

زو هیلون

زو است معاون حزب کمونیست وزیر سین کیانگ و حزب سابق رئیس برای اورومچی یک شهر مهم در منطقه است. زو شد در ACHK لیست و توسط وزارت خزانه داری به عنوان تحمل مسئولیت مستقیم برای نقض حقوق بشر در سین کیانگ توسط ایالات متحده اویغوری حقوق بشر قانون که تصویب شد این سال است.

ACHK نقل از یک گزارش توسط کنسرسیوم بین المللی روزنامه نگاران مستقل و گفت زو امضا قصد دارد برای اردوگاه های اقامت اجباری در سین کیانگ. او در حال حاضر در مواجهه با تحریم ها از آمریکا

ژائو Kezhi

ژائو فعلی دولت-شورا از جمهوری خلق چین یک موقعیت عالی در درون حزب کمونیست چین و دولت. ACHK می گوید نقش خود به عنوان وزیر امنیت عمومی نیز باعث می شود او "چین بالا پلیس" مسئول بازداشت های سیاسی مخالفان و سرکوب در تظاهرات.

ژائو به تازگی گفت که او خواهد بود مسئول آموزش هنگ کنگ با پلیس در اجرای جدید و بسیار جنجال برانگیز امنیت ملی قانون در منطقه است.

استفان لو و کریس تنگ

Lo شد کمیسر پلیس هنگ کنگ زور تا سال گذشته زمانی که او به جای تنگ. ACHK می گوید آنها قرار داده شده و دو مرد در این لیست با توجه به هنگ کنگ پلیس با استفاده از گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی در میان دیگر تاکتیک در برابر معترضان طرفدار دموکراسی در هنگ کنگ.

آنها همچنین با اشاره به حمله به معترضان و می گویند که پلیس رد آنها توجه پزشکی پس از آن.

هان ژنگ

هان است رئیس مرکز پیشرو در هنگ کنگ و ماکائو امور در میان دیگر عناوین معتبر در CCP دولت است. با توجه به اتحاد کانادا, هنگ کنگ, او تحت فشار قرار دادند تا برای اقدامات تهاجمی برای مقابله با هنگ کنگ معترضان از جمله شخصا نظارت بر درگیری میان پلیس هنگ کنگ و معترضان در طول محاصره یک دانشگاه محلی.

ACHK می گوید: هان به رهبری هنگ کنگ "به انتقال آن به عنوان یک پلیس ایالتی تحت کنترل دولت چین."

ستاره رسیده از چین سفارت در کانادا برای اظهار نظر کرد: دریافت هر پاسخ.

Jeremy Nuttall


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب