آژانس سازمان ملل متحد با هشدار نسبت به فنتانيل تولید تهدید در جنوب شرقی آسیا

بانکوک - پلیس مبارزه با مواد مخدر در میانمار کشف و ضبط مقدار زیادی از مایع فنتانيل ارائه شواهد برای اولین بار

توسط MINERALNEWS در 30 اردیبهشت 1399

بانکوک - پلیس مبارزه با مواد مخدر در میانمار کشف و ضبط مقدار زیادی از مایع فنتانيل ارائه شواهد برای اولین بار است که اوپيوئيدی در حال تولید در مقدار در جنوب شرقی آسیا را بدنام مثلث طلایی منطقه است.

کشف در طول یک سری از مواد مخدر حملات در میانمار در شان دولت نشان می دهد بازار برای مواد مخدر ایجاد شده در منطقه سازمان ملل متحد دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم و جنایت روز دوشنبه گفت:.

"بزرگ بین المللی سندیکاهای در حال حاضر فعال در مثلث طلایی هستند و قرار به استفاده از منطقه ای هروئین تقاضا و تولید مصنوعی مواد مخدر در کنار داروهای دیگر" آژانس منطقه ای نماینده جرمی داگلاس در بیانیه ای گفت:.

U. N. آژانس هشدار داد که توسعه نشان می دهد که جنوب شرقی آسیا آماده است برای تبدیل شدن به یک منبع قابل توجهی از مواد مخدر مصنوعی برای دیگر نقاط جهان است.

"چه شده است و کشف از طریق این عملیات واقعا خاموش نمودار و روشن است که یک شبکه از امکانات تولید مانند آن یافت می شود ممکن است بدون دخالت و حمایت مالی جدی فراملی سازمان یافته جنایی گروه" داگلاس گفت.

حجم انبوهی از متامفتامین و سایر مواد مخدر و قطعات آنها نیز کشف و ضبط آنچه آژانس به عنوان "یکی از بزرگترین و موفق ترین عملیات مبارزه با مواد مخدر در تاریخ کشور و منطقه است."

طلایی, مثلث, منطقه جنگل از راه دور که در آن مرزهای میانمار و لائوس و تایلند دیدار یک بار یک منبع عمده ای از جهان تریاک و هروئین. در سال های اخیر آن را نیز تبدیل به یک تولید کننده عمده متامفتامین.

فنتانيل اوپيوئيدی است که تخمین زده می شود 50 تا 100 برابر قوی تر از مورفین است و 30 به 50 برابر قوی تر از هروئین. این متهم شده است که بخش زیادی از امواج و میر ناشی از مصرف مواد مخدر که از طریق ایالات متحده در چند سال گذشته است.

کارشناسان می گویند فنتانيل است راحت تر و قاچاق از هروئین و به مراتب بیشتر سود آور به فروش می رسانند. مقامات ایالات متحده را متهم چین و میانمار همسایه شمالی بودن منبع فنتانيل وارداتی به ایالات متحده ادعا را تکذیب کرد پکن.

آژانس گفت که حملات انجام شده بین Feb. 20 و 9 آوریل در Kutkhai شهرستان از شان دولت در شرق میانمار.

شان دولت مانند بسیاری از مناطق مرزی میانمار نیست شدیدا کنترل شده توسط دولت مرکزی و مسلح اقلیت های قومی شبه نظامیان و گروه چریکی نگه نوسان بیش از حد از خاک است.

سازمان ملل و آژانس گفت: بدون توضیح که "شواهدی از دخالت ارتش بود کشف و طی این عملیات که منجر به دستگیری 33 میانمار و اتباع خارجی است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

به گزارش آژانس در علاوه بر این به 3,748.5 لیتر (990 گالن) متیل فنتانیل پلیس کشف و ضبط 193.5 میلیون قرص متامفتامین وزن 17.4 تن; بیش از 500 کیلوگرم است. (1,100 پوند) از کریستال متامفتامین; 292 کیلوگرم است. (644 lb.) هروئین; 588 کیلوگرم است. (1,296 lb.) تریاک; 49 کیلوگرم است. (108 lb.) مورفين و 6.8 کیلوگرم است. (15 lb.) از کتامين.

نیز کشف و ضبط شد های مختلف پیشرو و پیش از پیش ساز مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت مواد مخدر همراه با پیچیده آزمایشگاهی و تجهیزات برای تولید.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب