کارنگی هال و مرکز لینکلن انصراف از اجرای برنامه برای بقیه سال 2020

بزرگنمایی این تصویر خالی جوزی رابرتسون پلازا در مرکز لینکلن روشن در ماه ژوئن برای غرور 2020 — اما با

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

خالی جوزی رابرتسون پلازا در مرکز لینکلن روشن در ماه ژوئن برای غرور 2020 — اما با هیچ کنسرت شرکت کنندگان و یا تئاتر به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. حسن نیت ارائه میدهد از مرکز لینکلن پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از مرکز لینکلن

نیویورک کارنگی هال و مرکز لینکلن هر دو در روز پنج شنبه گفت که آنها را لغو عملکرد خود را برای بقیه سال 2020 با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر. دو اطلاعیه از دو شهر نیویورک نشانه سیگنال که فرهنگی این شهر زندگی خواهد بود آهسته به بازگشت.

در نمونه سال در اواخر ماه سپتامبر آغاز جدید کنسرت های نجومی برای دو تا از نیویورک معروف ترین سالن های موسیقی و پس از مدت کوتاهی توسط moneymaking فصل تعطیلات. اما در سال 2020 تبدیل به چیزی جز عادی سال است.

هر دو کارنگی هال و مرکز لینکلن — که همراه با خود برنامه نویسی به سازمان هایی مانند شهری اپرا, ارکستر فیلارمونیک نیویورک و شهر نیویورک باله — می گویند که آنها نیاز به قرار دادن ایمنی ،

در بیانیه ای که روز شنبه بعد از ظهر سالن کارنگی اجرایی و مدیر هنری کلایو Gillinson گفت: "پس از مشاوره با متخصصان پزشکی و دیگر کارشناسان بر اساس مداوم ما به این نتیجه رسیده اند در زمان دولت محدودیت های اجتماعی و فاصله گرفتن از پروتکل های که وجود دارد هیچ گزینه ای دیگر اما به گسترش سالن بسته شدن از طریق پایان سال تقویم اجازه می دهد شرایط بهداشتی برای ادامه به بهبود است."

لغو لینکلن مرکز برنامه نویسی شامل هنرمندان سری رایگان برنامه های عمومی برگزار شد دیوید Rubinstein دهلیز و سالانه چند رشته ای نور سفید جشنواره است. برخی از ساکن آن موسسات از جمله ملاقات و فیلارمونیک نیویورک اعلام کرد در اوایل این ماه که آنها خواهد بود تیره تا ژانویه.

هر دو مرکز لینکلن و کارنگی هال بسته شده اند پس از اواسط ماه مارس. اگر چه coronavirus موارد کاهش یافته است به طور قابل توجهی در نیویورک و شهر است و به سمت آن فاز 2 بازگشایی هنوز هم وجود دارد بسیاری از سوالات در مورد چگونه برای محافظت از نوازندگان کارکنان و مخاطبان — هر دو مردم محلی و بازدید کنندگان است. هنر و سرگرمی زمینه در حال حاضر برنامه ریزی شده میان گذشته صنایع به بازگشایی شده است.

همانطور که در حال حاضر هر دو کارنگی هال و مرکز لینکلن می گویند که آنها برنامه ریزی برای بازگشایی در اوایل 2021.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب