زندگی از دست رفته: آلاباما مدال افتخار برنده عنوان قهرمانی

BIRMINGHAM, علا. - دهه پس از جنگ ویتنام بازنشسته ارتش فرمان Sgt. مسلح ، Bennie Adkins تا به حال یک راه ساده و

توسط MINERALNEWS در 18 اردیبهشت 1399

BIRMINGHAM, علا. - دهه پس از جنگ ویتنام بازنشسته ارتش فرمان Sgt. مسلح ، Bennie Adkins تا به حال یک راه ساده و توضیح داد که چگونه او جان سالم به در حملات خمپاره و تفنگ گلوله که به کشته شدن بسیاری از مردم در اطراف او.

"در آن بود که من بعد" او می گویند.

سپس coronavirus یافت Adkins و قطع آن برای اولین بار مدال افتخار دریافت کننده در آوریل 17.

Adkins, 86 بود آلاباما قهرمان جنگ که به خانه بازگشت و تبدیل به یک حسابدار, آموزش شب دوره های آموزشی برای بزرگسالان تلاش برای بهتر خود و راه اندازی یک بنیاد غیر انتفاعی اعطای بورسیه به جانبازان.

ساکن شهر کوچک اوپلیکا دریافت ملت بالاترین نظامی افتخار از آن باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در طول سال 2014 در کاخ سفید مراسم است.

در حالی که عمیقا افتخار و فروتنی Adkins منحرف کردن توجه از خود شجاع اقدامات مبارزه کردن امواج از حمله دشمن در یک نقطه استراتژیک در جنوب ویتنام است.

"آنچه من نیست قهرمانانه. آنچه که من بود ... که کار من است. این چیزی بود که من آموزش دیده است. این چیزی بود که من پرداخت می شود به عنوان یک سرباز حرفه ای و من در تلاش برای انجام این کار در راه حرفه ای," Adkins گفت: در طرح تاریخ شفاهی برای کتابخانه کنگره پس از مراسم اهدای جایزه.

Adkins درگذشت سه هفته پس از بستری در همان بیمارستان که در آن یکی از پنج فرزند دکتر کیت Adkins, با این نسخهها کار به عنوان یک جراح.

پسر گفت: پدر او ازدواج کرده بود به مدت 60 سال و به هر آنچه که او می تواند در اطراف اوپلیکا قدیمی راه آهن شهر مورد 31,000 مردم در نزدیکی دانشگاه آبرن کمک به دیگران نه تنها در زمان جنگ بلکه در خانه.

"ما می خواهیم میراث او بود و نه فقط آنچه که او در ارتش" گفت: Keith Adkins که نبودم درگیر در مراقبت از پدر. "ما می خواهیم به نشان می دهد که شخصیت است که او و آنچه در آن او را به انجام زمانی که او از نظامی است."

____

یادداشت سردبیر: این بخشی از یک سری در حال انجام از داستان به یاد کسانی که فوت کرده اند از coronavirus در سراسر جهان است.

____

متولد در یک مزرعه در ایالت اوکلاهما در طول گرد و غبار باول خشکسالی که بسیار کاهش می یابد از خاک سطحی در مرکزی آمریکا به پودر Adkins ساخته شد و در وسط هفت فرزند.

"ما یاد گرفته به ما آموخته است که به محافظه کار خواهد بود و با یک خانواده بزرگ ما آموخته است که برای به اشتراک گذاشتن" او گفت:.

بیشتر علاقه مند در زنان نسبت به دانشگاهیان پس از ورود به کالج Adkins کاهش یافته است و به زودی پیش نویس. او این ایده را دوست داشت از ارتش به عنوان یک حرفه ای اما می خواستم بیشتر از موقعیت اداری و یا به طور منظم پیاده نظام ، بنابراین او برای اعمال نیروهای ویژه ساخته شده آن را از طریق یک آموزش طولانی رژیم و فرود در ویتنام در سال 1963 برای اولین بار از سه تور.

حدود سه سال بعد در سن 32, Adkins جنگیدند نبرد که او به ارمغان آورد یک عمر تمجید.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

یک گروهبان کلاس اول در زمان Adkins ساخته شد مسئول ملات خدمه در آمریکا یک اردوگاه نظامی در یک Shau دره در جنوب ویتنام و در نزدیکی مرز لائوس زمانی که Viet Cong باز آتش در مارس 9, 1966.

او از طریق انفجار خمپاره دور به کشیدن چندین نیروهای ایمنی و با توجه به مدال استناد و سپس در معرض خود را به آتش تک تیرانداز برای حمل رفقای مجروح به مراقبت های پزشکی.

اصلی حمله یک روز بعد. هر چند زخمی و با بسیاری از خدمه اش مرده و یا زخمی Adkins مبارزه کردن امواج از حمله از ملات گودال و سپس کشته شدن بسیاری از نیروهای دشمن از ارتباطات پناهگاه. Adkins دچار زخم 18 - از جمله به یک چشم و نیم تنه خود را - اما کشته شدن حداقل 135 نیروهای دشمن.

در طول نبرد Adkins بازگو ضربه گلوله کشته و یک مرد زخمی او حمل بر روی پشت خود را به ایمنی. در نقطه دیگر Adkins یک بار بیس بال گیر snagged یک ویتنام شمالی نارنجک دستی در هوا و پرتاب آن به دشمن است.

در نهایت دستور به تخلیه اردوگاه Adkins فرار با چند نفر دیگر به جنگل و آنها نجات داده شدند و دو روز بعد توسط یک هلیکوپتر. که در پایان ممکن است بسیار متفاوت - اما برای یک ببر بود که همچنین در جنگل.

"این ببر می تواند بوی خون ما و ما احاطه و سربازان ویتنام شمالی بود که ما را احاطه شده بود بیشتر از ترس از ببر از آنها از ما. آنها حمایت کردن و به ما اتاق و ما رفته بودند دوباره گفت:" Adkins که همکاری یک 2018 کتاب در مورد جنگ سوء استفاده از عنوان "یک ببر در میان ما است."

پس از بازنشستگی از ارتش در سال 1978 پس از بیش از 20 سال Adkins به دست آورده مدرک کارشناسی در حسابداری و کارشناسی ارشد مدیریت و آموزش و پرورش از آلاباما دانشگاه تروی در حالی که در حال اجرا یک شرکت حسابداری در آبرن.

برای سال Adkins تدریس در کلاس های شبانه و دو کالج و یک زندان برای بزرگسالان به دنبال دبیرستان خود را معادل درجه است. و در سال 2017, او تاسیس Bennie Adkins بنیاد شده حدود 50 بورس تحصیلی به سربازان نیروهای ویژه.

"او واقعا متعهد به کمک به دیگران در پیشرفت خود گفت:" کتی Lamar جکسون که همکاری Adkins' کتاب.

Adkins' برنامه های خانواده برای او به خاک سپرده شود در کنار همسرش مریم که فوت در سال گذشته در Arlington National Cemetery. اما این غیر ممکن است می گویند که ممکن است رخ دهد به دلیل بیماری همه گیر.

"ما حتی رفتن به یک محلی مراسم تشییع جنازه در حال حاضر," او گفت:. "هیچ راهی وجود دارد ما می توانیم به دنبال اجتماعی فاصله گرفتن قوانین و یک تشییع جنازه".



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن