واشنگتن Farmworkers درخواست دادگاه عالی ایالت برای پرداخت اضافه کاری

بزرگنمایی این تصویر کوه آدامز افزایش می یابد در فاصله فراتر از حد کشاورزی Yakima دره در یاکیما بشویی

توسط MINERALNEWS در 12 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

کوه آدامز افزایش می یابد در فاصله فراتر از حد کشاورزی Yakima دره در یاکیما بشویید. ایلین تامپسون / AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ایلین تامپسون / AP

این فصل توت فرنگی در شمال غربی واشنگتن Skagit دره.

برای ان یک کارگر که به معنی روز طولانی خم تقریبا دو برابر بیش به ضربه محکم و ناگهانی توت فرنگی رسیده از پایین بوته.

"شما باید به تکیه بیش از حد زیادی به انتخاب توت فرنگی, پس از دوره همه چیز لطمه می زند — پاهای خود را به عقب — همه چیز" او در مصاحبه ای گفت: در اسپانیایی.

آنا نقل مکان به ایالات متحده از مکزیک نزدیک به 20 سال پیش است. او خواسته است که ما نه با استفاده از نام خانوادگی او را چرا که او مستند نشده.

Coronavirus موارد در مزرعه کشور باید متمرکز جدید توجه کارگران ضروری وجود دارد و همچنین به عنوان مواد غذایی زنجیره تامین است. یک مسئله این است که اضافه کاری. در اکثر ایالت مزرعه صاحبان مجبور به پرداخت اضافه کاری به کارکنان خود را. در حال حاضر یک مورد قبل از دولت واشنگتن و دیوان عالی کشور می تواند تغییر دهد.

آنا گفت: او آثار حداقل 70 ساعت در هفته به حمایت از او پنج بچه ها.

او پرداخت شده توسط پوند یا واشنگتن حداقل دستمزد — $13.50 در هر ساعت — هر کدام که بیشتر است.

"من از یک خانواده بزرگ و من صرف همه چیز من را در همه چیز من, کودکان, نیاز," او گفت:.

در سال 1938 فدرال و نمایندگان مجلس ایجاد شده اضافه کاری حمایت, اما آنها حذف شدند farmworkers. و اکثر ایالات آمریکا مانند واشنگتن کپی که حکومت زمانی که آنها نوشت: دولت قوانین کار. farmworkers در حال به چالش کشیدن است که محرومیت در دولت و دادگاه عالی.

"این یک بی عدالتی شده است که در این کتاب برای یک زمان بسیار طولانی" گفت: لری Isley وکیل که استدلال از طرف کارگران است.

Isley گفت: در دهه 1930 کشاورزی یکی از چند شغل در دسترس مردم سیاه و سفید در جنوب. و جنوب دموکرات توافق کردند که برای رای دادن به کارگر حمایت به عنوان طولانی به عنوان آنها را پوشش نمی farmworkers.

"اگر ما در ایجاد در اینجا در واشنگتن که این محرومیت مطلع هستند توسط خود نژادپرستانه ریشه" Isley گفت: "طرفداران و farmworkers در کشورهای دیگر خواهد بود قادر به آوردن چالش های مشابه به جایی که آنها هستند."

طبیعت و کشاورزی

در چند سال گذشته قانونگذاران در کالیفرنیا و نیویورک موظف اند که به کشاورزان پرداخت اضافه کاری به کارکنان خود را. اما واشنگتن خواهد بود که برای اولین بار دولت به گسترش اضافه کاری به farmworkers از طریق دادگاه ها. سپس آن حدود 100000 farmworkers از جمله کارگران ثبت نشده را دریافت اضافه کاری.

"می گویند که این قوانین ایجاد شد با این نژادی undertones است detracting از این موضوع در دست" گفت: Bre Dpt با Washington State Farm Bureau.

Dpt گفت: زمانی که دولت تصویب آن قوانین کار در اواخر 1950s اکثر farmworkers در اینجا ،

او گفت: این موضوع در دست است که ماهیت کشاورزی.

"کشاورزی است که ذاتا غیر قابل پیش بینی صنعت" او گفت:. "شما می دانید, آن را واقعا نمی جا به این 9 تا 5 اشتغال جعبه."

Dpt گفت: کشاورزان نگران هستند که دادگاه می تواند جایزه سه سال از عطف به ماسبق اضافه کاری پرداخت.

که ترک بسیاری از آنها "نوع به دنبال ورشکستگی مستقیم در چشم راست, در حال حاضر," او گفت:.

اگر او تا به حال به شروع به پرداخت اضافه کاری به نسل پنجم گره کشاورز براد نجار گفت: او می تواند خونریزی نقدی تا زمانی که او می تواند مذاکره مجدد قرارداد خود را با تخمیر و هزینه بیشتر برای خود گره.

"آن را نمی کند و تنها با قرار دادن بار بر ما" نجار گفت: "اما آن را یک بار در همه در این سیستم تمام راه را از طریق به بازار است." هزینه های که گذشت همراه خواهد در نهایت ميانگين مصرف کنندگان آبجو می تواند تا پایان پرداخت بیشتر در فروشگاه ها و میله های به عنوان به خوبی.

در طول برداشت نجار خانواده مزرعه استخدام 300 تا 400 نفر که 70 ساعت یا بیشتر در هفته به گره کردن واین فقط در زمان مناسب.

"هنگامی که شما پشت سر شما را در دردسر هستید" نجار گفت: "و شما تقریبا باید فقط بگو من از دست رفته این گذشته 100 هکتار از هر چه تنوع. من به رفتن به بعدی انواع.'"

اهمیت و مشکل از برداشت محصول در زمان چیزهایی هستند که آنا در Skagit دره به خوبی درک می کند. به همین دلیل او می خواهد به پرداخت بیشتر برای او کار می کنند که در طی این بیماری همه گیر است ضروری.

"من امیدوارم که آنها می تواند به افزایش farmworkers دستمزد," او گفت: "از آنجا که کار در این زمینه است که واقعا سخت است."

آنا گفت: او حتی نمی خواهد ذهن پرداخت کمی بیشتر برای مواد غذایی خود را.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب