ارتش آمریکا از اعزام کادر پزشکی به COVID-19 نقاط

بزرگنمایی این تصویر اعضای کادر پزشکی درمان یک بیمار در COVID-19 واحد مراقبت های ویژه در ایالات یادبو

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

اعضای کادر پزشکی درمان یک بیمار در COVID-19 واحد مراقبت های ویژه در ایالات یادبود مرکز پزشکی در تاریخ 2 ژوئیه در هوستون تگزاس. بیش از 700 نظامی بهداشت حرفه ای در حال ارسال به مناطق با خوشه در coronavirus موارد از جمله هوستون. برو ناکامورا/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
برو ناکامورا/گتی ایماژ

با کروناویروس موارد ظهور در جنوب و کشورهای غربی ارتش ایالات متحده و پرسنل پزشکی یک بار دیگر که خواست برای کمک به.

مقامات ارتش اعلام کرده اند که برخی از 740 نظامی بهداشت حرفه ای در حال ارسال به تگزاس و کالیفرنیا.

جدید اعزامهای آمده چند ماه پس از هزاران نظامی پرسنل پزشکی از جمله دو بیمارستان کشتی ها هر کدام در یک ساحل فرستاده شدند به کمک فرمانداران و شهرداران در نیویورک و سان فرانسیسکو و لس آنجلس.

با برخی از ایالت ها باز کردن زود هنگام و ساکنان نه مطیع CDC دستورالعمل موارد سر به فلک کشید در ایالات مانند کالیفرنیا و آریزونا و فلوریدا و تگزاس.

بخش عمده ای از جدید پرسنل پزشکی — پزشکان و پرستاران و کارکنان پشتیبانی — در حال رفتن به تگزاس.

اولین گروه از رفتن به بیمارستان در سن آنتونیو و هوستون با چهار مکان های دیگر در تگزاس هنوز به تعیین خواهد شد. تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت است که انتظار می رود برای قرار دادن یک بیانیه به زودی در جدید اعزامهای.

در ضمن بیش از 150 نیروی هوایی پرسنل پزشکی خواهد بود اعزام به کالیفرنیا. در حال حاضر وجود دارد هیچ کلمه ای در دقیقا همان جایی که آن دسته از پرسنل ارسال خواهد شد.

یک مقام آمریکایی می گوید NPR آن باعث می شود بیشتر حس برای ارسال پرسنل نظامی به طور مستقیم به بیمارستان که در آن آنها مورد نیاز است بیشتر به جای ارسال در بیمارستان کشتی ها و یا راه اندازی بیمارستان. یک مقام دیگر می گوید NPR ممکن است حتی بیشتر پرسنل نظامی ارسال خواهد شد از جمله به فلوریدا. نه رسمی و مجاز بود به صحبت های عمومی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب