زمان رسیده برای شورای شهر برای مقابله با 'سوم راه آهن' سیاست — ساختمان مسکن بیشتر در خانواده های تک محلات?

شورای مورد به اب راه رفتن به یکی از بحث انگیزترین برنامه ریزی بحث شده است که در percolating در حین بحران مسکن

توسط MINERALNEWS در 23 تیر 1399

شورای مورد به اب راه رفتن به یکی از بحث انگیزترین برنامه ریزی بحث شده است که در percolating در حین بحران مسکن — آیا اجازه می دهد تا تراکم بیشتری در ثبات کم افزایش محلات.

شهر برنامه ریزی کارکنان معرفی یک برنامه کاری پوشا 18 ماه یا بیشتر کاوش در گزینه های به گسترش مسکن در مناطق طولانی طبقه بندی به عنوان مسکونی "محلات" — آنچه به نام "yellowbelt" به دلیل رنگ اختصاص داده شده به این مناطق در این شهر را منطقه بندی نقشه ها — عمدتا کم-افزایش خانه های تک خانواده در جوامع که در آن ساختمان واحد های اضافی و یا آپارتمان ها به طور سنتی به ملاقات با برنامه ریزی مانع و مقاومت محلی.

"این واقعا سوم راه آهن شهری سیاست است که این گزارش لمس گفت:" موسسه زمین شهری ریچارد شادی که همراه با دیگر سازمان ها مانند دانشگاه رایرسون شهر ساختمان موسسه و طرفداران مسکن تحت فشار بوده اند گفتگو در مورد ساختمان آنچه به نام "از دست رفته وسط" مسکن.

تغییر اولویت از حفظ همسایگی مناطق — اداره ولایتی سیاست ها و قوانین و همچنین به عنوان شهرستان خود برنامه رسمی به امکان افزایش تراکم به عنوان در نظر گرفته شده در این گزارش می تواند تاثیر عمیقی.

بیش از یک سوم از تمام زمین در تورنتو بخشی از yellowbelt و فقط یک سوم از تورنتو مساحت کل طبقه بندی صرفا برای خانه های جدا شده از کارکنان شهرستان گزارش می گوید.

و در حالی که برخی از کم افزایش مناطق شاهد کاهش جمعیت این شهرستان کل جمعیت است که انتظار می رود به رشد از نزدیک به 3 میلیون نفر به بیش از 4 میلیون 2046 با توجه به استانی پیش بینی — بیش از مناطق نیویورک و پوست ترکیب شده است.

کارکنان گزارش شد و یک سال در ساخت و پس از شورا رای 19 تا 3 ژوئیه گذشته در یک حرکت از شهردار John Tory seconded خود را مقرون به صرفه مسکن مدافع افغانستان. آنا Bailao (بند 9 Davenport) برای کشف گزینه های برای افزایش مسکن در yellowbelt.

این گزارش می گذارد از یک طرح به مشورت و مطالعه اصلاحات اما نه تغییرات فوری در شناسایی انواع مختلف به طور بالقوه مناسب انواع مسکن است که طیف وسیعی از laneway سوئیت در حال حاضر مجاز در برخی از نقاط شهر به duplexes triplexes و کم افزایش آپارتمان.

ساخت این نوع مسکن در مناطق که به طور معمول یک خانه برای هر زیادی, زیادی خواهد بود با اضافه کردن کارکنان می گویند "آرام" محله تشدید و چگونه آن را می تواند کمک به کمک به حل "مسکن تحرک, آب و هوا و سهام چالش در مرکز تورنتو چند دهه آینده رشد."

"Fortuitously چشم انداز است که این مکالمات در حال وقوع است منتقل شده من فکر می کنم بسیار favourably" گفت: شادی با توجه به دیرینه "در حیاط خلوت من" یا NIMBY نگرش اغلب به این سوال در حال توسعه محلات هنوز هم وجود دارد.

زمانی که بحث آغاز می شود در برنامه ریزی و مسکن کمیته در جولای 13, او گفت: یک مکالمه مجازی ضروری COVID-19 و آینده رایزنی ممکن است تغییر کند که شورای شنود از.

کارکنان گزارش یادداشت طولانی-برگزار می شود "اجتماعی تعصبات" در برخی از این محلات که در آن محرومیت از برخی عوامل اقتصادی-اجتماعی طبقات اقتصادی از خانواده های تک محلات تقویت شد محله انجمنهای بود که قدرت بر آن قواعد تقسیم مردم از درآمد متفاوت و غیر-ساکنان سفید.

"هیچ تردیدی در مورد آن. امروز yellowbelt ساخته شده است در اصل غیر قابل انکار نژادپرستانه قوانین گذشته" شادی گفت مشاوره می رسد که مردم در آن زندگی می کنند دارای پتانسیل شامل متنوع تر صدای.

تظاهرات اخیر به چالش کشیدن ضد نژادپرستی در تورنتو و در سراسر مرز نیز می تواند تاثیر بحث این زمان در اطراف, او گفت:.

امروز برخی از ساکنان در این محله می گویند آنها نگران کارکنان گزارش "آزادسازی" مسائل مربوط به بحران مسکن در یک خانواده صاحب خانه.

بیشتر مسکن اخبار در صندوق پستی خود را

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد داشتن اجاره و فقط گرفتن در تورنتو و فراتر از آن با ما هفتگی املاک و مستغلات در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

فیونا کمپبل رئیس جمهور Kingsway پارک Ratepayers Inc., به نمایندگی از ساکنان یک منطقه از برگ خیابان ها و ساختمان های کم خانه ها در جنوب Etobicoke گفت: این شهرستان در طرح فعلی به شدت در امتداد راه های که در آن وجود دارد حمل و نقل عمومی است که "کار خوب" است و وجود دارد underused سایت های برگزار شده توسط منافع خصوصی ابتدا برای توسعه مجدد.

"Etobicoke است نه مرکز شهر طراحی شده توسط و یا با استفاده از. همه مسن تر تاسیس محلات باید از این فرصت برای ایجاد یک ثانویه سوئیت بدون پارگی سبز باغ مانند تنظیم که بالغ شده است با درختان — برخی از بیش از 100 سال در منطقه ما — عملا ریه های یک شهر," او گفت: در یک ایمیل.

"مدیریت عالی swathes از زمین که در آن تاسیس شهری جنگل وجود دارد این است که مسئولیت عظیم. آن را NIMBY-ism آن است که حفاظت از آنچه که ما می توانیم از محیط زیست باقی مانده است که باعث می شود یک شهر قابل تحمل است."

Coun. گرد قدرت پردازش که نشان دهنده بخش 4 (Parkdale-بالا پارک) گفت: همه تاسیس جوامع همان اولویت است. او گفت: در جلسات عمومی در Parkdale در مورد یک پناهگاه یا حمایت کننده پروژه مسکن او ساکنان دیوانه شدن در او را که این تلاش ها کافی نیست.

"بله مدارک و شواهد از یک سابقه طولانی از آنچه که مردم را NIMBYism در تورنتو, اما نیز وجود دارد یک ضد تاریخ است که نمی توانید به همان اندازه توجه," او گفت:.

شادی به نام این یک "نسل" گفتگو با تعداد زیادی در خطر است — نیاز به یک رهبری سیاسی به حرکت سوزن به جلو چیزی او امیدوار شهرستان است که در حال حاضر شاهد پس از شهردار در حرکت است.

Coun. براد برادفورد که خدمت دوره اول خود را در شورا پس از کار به عنوان یک برنامه ریز در تورنتو خدمات عمومی قرار داده و بخش 19 (سواحل شرق نیویورک) به جلو برای از دست رفته وسط پروژه آزمایشی با استفاده از زمین های متعلق به شهرستان چیزی که هنوز نهایی. او قصد دارد برای حرکت یک حرکت در این ماه به kickstart که طرح.

"من فکر می کنم کارکنان به ما ارائه یک چارچوب در اینجا به حرکت رو به جلو," او گفت:, و اضافه کردن آن را به شورا در حال حاضر به ایجاد تغییر است.

"من باید یک فرصت به فشار برای تغییر و من اصلا قصد که در اینجا برای همیشه لطفا برای پس شما را بیشتر از زمان است که شما کردم."

حصول اطمینان از خانه های که ساخته می شوند در واقع مقرون به صرفه است یک موضوع مهم قدرت پردازش گفت: یکی دو برادفورد و شادی هر دو اذعان کرد.

تقسیم تعداد زیادی اجازه می دهد تا دو میلیون دلار به خانه به جای یکی است و نه یک راه حل در بازار است که به طور فزاینده قیمت گذاری ساکنان خارج برادفورد گفت و شهرستان نیز نیاز به نگاه در توسعه هزینه ها و اتهامات دیگر به مشوق ایجاد راه رفتن-آپارتمان و انواع دیگر مسکن جدید است.

او گفت: تشویق شورا به فکر می کنم از آن دسته از ساکنان آینده دشوار خواهد بود.

"من در تلاش برای آوردن صدا و یک دیدگاه برای افرادی که در اینجا زندگی می کنند نیست و در عین حال که واقعا سخت برای سیاستمداران چون این افراد نمی توانند رای من آنها اینجا زندگی می کنند نیست," او گفت:. "من فکر می کنم محلی بخش سیاست آشنایی خود را به بسیار فکر کردن و گوش دادن به مردمی که در پایین زیرزمین کلیسای امروز به جای مردمی که باید از این فرصت برای زندگی, اینجا فردا است."

Jennifer Pagliaro
جنیفر Pagliaro یک تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش سالن شهر و شهرداری سیاست برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @jpags


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب