میسوری, زن و شوهر متهم به رها کردن پسر 12 با فلج

BLUE SPRINGS, Mo. - یک حومه شهر کانزاس زن و شوهر خود را ترک 12 ساله پسر بچه مبتلا به فلج مغزی پشت برای هفته بع

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399

BLUE SPRINGS, Mo. - یک حومه شهر کانزاس زن و شوهر خود را ترک 12 ساله پسر بچه مبتلا به فلج مغزی پشت برای هفته بعد از آنها نقل مکان کرد و بازگشت تنها به صورت دوره ای به او غذا با توجه به سوابق دادگاه.

جنین آلن 30 و ایمپلنت لوقا 29 شد هر حال برگزار شد 250.000 دلار اوراق قرضه به اتهام جنایت سوء استفاده و یا غفلت از کودک.

پلیس آموخته بود و چپ خود را در یک چشمه آبی خانه در حالی که آنها تحت نظارت او با در صفحه اصلی تصویری سیستم از خانه جدید خود را یک زن و شوهر از مایل دورتر با توجه به سوابق دادگاه.

مادر گفت که گفته شاهدان او نمی خواست او را به آسیب دیواره خانواده های خانه جدید. در یک خانه-نظارت تصویری بعدها به دست آمده توسط پلیس به پسر می گوید: "من می خواهید. من این کار را دوست ندارم مامان."

کودکان بخش کارگر درگیر با خانواده پس از اکتبر کودک بود "به طور فزاینده ای خشونت آمیز" نسبت به خانواده و اعتقاد او مورد نیاز مسکونی قرار دادن اما مادر او تا به حال تکمیل مدارک مورد نیاز با توجه به اسناد دادگاه. کارگر بود غافل کودک رها شده بود به کانزاس سیتی استار ،

آلن وکیل P. J. o'connor گفته مک کلاچی اخبار وجود دارد بیشتر به این مورد از آنچه که در بازداشت استشهاد.

"من فقط وارد ظاهر من در این مورد وجود دارد خیلی بیشتر به داستان از چه ارائه شده در علت احتمالی بیانیه" اوکانر گفت: در یک ایمیل. "تا زمانی که من مشاهده تمام شواهد و مدارک من نمی خواهم به نظر هر بیشتر."

لوقا ندارد یک وکیل ذکر شده در سوابق دادگاه.

در اوایل ماه ژوئن نگران ساکنان گفت: Blue Springs police بر روی صندلی چرخدار محدود فرزند شده بود سمت چپ در صفحه اصلی به صورت هفته باعث بررسی است.

هنگامی که یک افسر پلیس رفت و به خانه, آلن به او گفت از طریق یک مفت دوربین که پسر خوب بود و او می توانست او را در دوربین با توجه به سوابق دادگاه. بعد آلن توضیح داد: به محققان است که او و شوهرش نظارت پسر با دو راه رادیو و دوربین فراهم می کند که هشدار از حرکات و صداهای داخل خانه, پلیس گفت:.

او گفت: ماموران پسر او می دانست که چگونه به 911 تماس بگیرید و شماره تلفن خود را در مواقع اضطراری است.

کودکان و رحمت درمانگاه گفته محققان پسر "پزشکی پیچیده" و نباید بدون نظارت چپ, پلیس گفت:. در ماه سپتامبر بود و در کلینیک برای "مشکوک" بازوی شکسته بعد از یک درگیری با مادر خود, با توجه به اسناد دادگاه. یک افسر منابع مدرسه گفت: این بچه نیاز به کمک با استفاده از حمام و خوردن و همچنین با تحرک.

داخل صفحه اصلی محققان گزارش پیدا کردن مدفوع و بوی ادرار. وجود دارد یک تلفن با شماره گیری تن.

خانواده خانه جدید بود "بسیار بزرگ در اندازه" با یک زیرزمین به اندازه کافی بزرگ برای بچه ها و کودکان دیگر به اتاق خود, پلیس گفت:.

به گفته پلیس, ویدئو نشان می دهد که کودک در تلاش برای بیش از 20 دقیقه به بیرون از اتاق قفل شده با یک قطعه کوچک از سیم. فیلم دیگری را نشان می دهد لوقا "پرتاب مواد غذایی در طبقه" در اتاق پسر قبل از خروج از خانه در عرض شش دقیقه, پلیس می گویند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در ژوئن 11, آلن گفته محققان پسر بود و در سمت چپ در صفحه اصلی پس از روز مادر بود که ممکن است 10 با توجه به اسناد دادگاه. او گفت: ترک پسرش در خانه بود و بهترین گزینه برای محافظت از خانواده خود را از خشونت های پلیس می گویند.

Jackson County دادگاه خانواده به دست آمده اضطراری بازداشت پسر. لوک او را به یک مرکز مسکونی در جنوب میسوری یک روز بعد با وجود این به منظور بازداشت پلیس می گویند.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب