سیشل توقیف کشتی کروز تا سال 2022 از Coronavirus نگرانی

بزرگنمایی این تصویر یک کشتی کروز اسکله در Mahé جزیره بزرگترین جزیره در سیشل در نوامبر. 18 سال 2019.

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک کشتی کروز اسکله در Mahé جزیره بزرگترین جزیره در سیشل در نوامبر. 18 سال 2019. Yasuyoshi چیبا/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Yasuyoshi چیبا/خبرگزاری گتی ایماژ

در تلاش برای جلوگیری از گسترش coronavirus دولت از شاعرانه خورشید بوسید مقصد سیشل اعلام کرد بان کی مون در کشتی های کروز در بندر ویکتوریا تا 2022.

Didier Dogley وزیر برای, گردشگری, حمل و نقل هوایی عمران بنادر و دریایی گفت: این ممنوعیت بلافاصله موثر است و تا پایان سال آینده با توجه به سیشل, ملت, ملی, روزنامه.

این گزارش Dogley گفت: دولت نیز تصویب یک سری از اقدامات محرک اقتصادی در نظر گرفته شده برای حمایت از شرق آفریقا جزیره زنجیره ای و صنعت سفر تا زمانی که گردشگری میدارد بازگشت.

این خبر به نظر می رسد دریافت به عنوان استقبال و لازم است گام به Ronny Brutus مدیر اجرایی بنادر کشور قدرت.

"سیشل پورت اقتدار قدردانی این واقعیت است که دولت محتاطانه تصمیم به کاهش تاثیر که COVID-19 ممکن است در میان مدت" بروتوس گفت: با توجه به سیشل News Agency.

"آن است که به ذکر است که صنعت کروز شده است یک کاتالیزور است که توسط آن COVID-19 سراسر جهان گسترش یافته است," او اضافه شده است.

توقیف کشتی های کروز است نه اولین مرحله سیشل گرفته شده برای کاهش گسترش ویروس. در ماه مارس این کشور تعطیل فرودگاه بین المللی در جزیره Mahe. آن است که برنامه ریزی برای بازگشایی تا ژوئن 1.

به طور کلی سیشل شده است تا حد زیادی در امان از coronavirus. از روز شنبه 11 نفر قرارداد بسته اند coronavirus و هیچ مرگ و میر با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز که آهنگ COVID-19 عفونت در سراسر جهان است.

آن, است, اما, وابسته به گردشگری است و "در معرض تحولات مانند رکود اقتصادی در کشورهایی که عرضه گردشگران" با توجه به دولت ایالات متحده در جهان واقع کتاب.

قبل از همه گیر سیشل دیده بود یک افزایش مداوم از گردشگران استقبال 384,204 بازدید کنندگان در سال 2019 شش درصد افزایش از سال گذشته با توجه به آن اداره ملی آمار.

جهانی کروز صنعت بادبند به صورت فاجعه بار کاهش در درآمد به عنوان یک نتیجه از ادامه گسترش ویروس.

در واقع خطوط کروز انجمن بین المللی پیش بینی است "تلفظ اثر مضر" در اقتصاد جهانی به طور کلی آن را به عنوان تخمین صنعت حساب برای $150 میلیارد دلار در سال در سراسر جهان و با پشتیبانی از بیش از یک میلیون شغل است.

به عنوان یک نتیجه از coronavirus رویال کارائیب است که پیش بینی شده به از دست دادن بیش از یک میلیارد دلار در سه ماهه اول به تنهایی.

"این شرکت انتظار دارد که گزارش اولیه سه ماهه اول از دست دادن خالص $1.44 میلیارد دلار در مقایسه با سود $249.7 میلیون سال قبل آن را به عنوان آماده برای نوشتن ارزش آن Silversea Cruises واحد و چندین کشتی توسط $1 میلیارد دلار به 1.3 میلیارد دلار" رویترز گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن