آمریکا زن و شوهر کابوس: برگزار شد و در چین دور از پدر

شانگهای - اولین چیزی که دانیل هسو متوجه مورد اتاق بود که هیچ لبه های تیز. دیوار پوشش داده شد با بژ لاستیک, جدو

توسط MINERALNEWS در 16 اردیبهشت 1399

شانگهای - اولین چیزی که دانیل هسو متوجه مورد اتاق بود که هیچ لبه های تیز. دیوار پوشش داده شد با بژ لاستیک, جدول پیچیده در نرم چرم خاکستری. پرده سفید تحت پوشش دو محروم ویندوز.

پنج دوربین های مدار بسته ضبط حرکات او و دو نگهبان ثابت نگه داشته, سکوت سازمان دیده بان. آنها به دنبال هسو به دوش ایستاده و در کنار او را در توالت.

چراغ تبحر طریق شب. اگر او بیش از نورد روی تشک نگهبانان او را بیدار کرد و او را به نوبه خود چهره خود را به سمت دوربین نظارت ثبت شده است که او را به عنوان او. او گوش برای تلفن های موبایل از زندانیان دیگر -- یک درب کوبیدن یک صدای انسان. اما او شنیده ام تنها گاه به گاه سر و صدا از یک قطار در حال عبور.

"اول سالم نگه داشتن," هسو گفت: خودش. "نگه داشتن قوی است."

او تا به حال هیچ ایده که چگونه او را دریافت کنید.

هسو یک شهروند ایالات متحده. او نمی شده است محکوم از هر گونه جرم و جنایت در چین و در عین حال او بازداشت شده بود در آنجا به مدت شش ماه در سلول انفرادی تحت شرایط است که می تواند واجد شرایط به عنوان شکنجه در کنوانسیون های بین المللی. مقامات از شرق استان آنهویی قرار می گیرد خروج ممنوعیت هسو و همسرش, Jodie چن مسدود کردن آنها از بازگشت به خانه به حومه شهر سیاتل در ماه اوت سال 2017 و به طور موثر orphaning خود را از 16 سال در آمریکا است.

منتقدان می گویند حزب کمونیست چین را گسترش استفاده از خروج ممنوعیت برای جلوگیری از مردم — از جمله آمریکا و استرالیا و شهروندان کانادا و دارندگان اقامت دائم — از ترک چین reeks گروگان گیری و مجازات دسته جمعی. آنها همچنین هشدار می دهند که آن را میسازد لخت چین را به اعمال نفوذ نه تنها بر شهروندان چینی در چین بلکه دائم ساکنان و شهروندان کشورهای دیگر است.

"شهروندان آمریکایی بیش از حد اغلب بازداشت همانطور که عملا در گروگان اختلافات کسب و کار و یا به اجبار اعضای خانواده به بازگشت به چین—این است که تکان دهنده و غیر قابل قبول رفتار توسط دولت چین و نقض آشکار قوانین بین المللی" گفت: James P. McGovern صندلی از هر دو حزب کنگره-اجرایی کمیسیون در چین است.

هسو می گوید آنهویی مقامات شده اند به طور موثر نگه داشتن آنها را به گروگان به منظور متقاعد کردن پدرش زو Weiming به بازگشت از آمریکا و چهره اتهامات او اختلاس 447,874 یوان (به ارزش $63,000 امروز) بیش از 20 سال پیش به اتهام زو رد می کند.

این COVID-19 همه گیر اضافه کرده است قبر جدید ضرورت به تمایل خود را به ترک. با وجود ترس از عذاب خانواده صحبت برای اولین بار ارائه نادر حساب از زندگی در داخل چین مات سیستم از خروج ممنوع و مخفی بازداشتگاه.

داستان خود را توسط دادگاه اسناد و مکاتبات و مصاحبه با ایالات متحده و مقامات دولتی. برخی از جزئیات نمی تواند به طور مستقل تایید هستند اما در خط با حساب های دیگر از بازداشت شدگان است.

"چرا شما در اینجا نیست؟'

پنج روز قبل از هسو وارد صاف بژ اتاق در یک حزب کمونیست-اجرای "مرکز آموزش" در حرفه پایتخت استان آنهویی دختر خوانده اش مندی لو سوار یک پرواز از شانگهای به سیاتل به تنهایی. او تا به حال شده است در یک خانواده سفر به چین و قرار بود به زودی مادر برای پایان دبیرستان. اما فرودگاه امنیتی مسدود شده بود مادرش از شبانه روزی.

مندی آغوشش استفراق کند همچنان کودکش به صورت 10 ساعت در پرواز. زمانی که لو احساس بد او دوست داشت به حلقه در مادر او را در بغل. اما در حال حاضر آن را فقط به او یک کیسه برف و خروپف مرد در کنار او.

"مادر" او نگه داشته فکر "چرا شما در اینجا نیست؟"

پاسخ به این سوال نهفته در قوانین که به مقامات صلاحدید گسترده ای برای جلوگیری از هر دو چینی شهروندان و اتباع خارجی برای خروج از کشور. فرزندان کوچک یک زن باردار و یک کشیش – همه با گذرنامه های خارجی شده اند خروج ممنوع, با توجه به افراد با دانش مستقیم از این موارد است.

کانادا و استرالیا صادر مشاوره های هشدار شهروندان خود را که آنها می تواند مانع از خروج چین بیش از اختلافات آنها ممکن است به طور مستقیم درگیر در. مردم ممکن است متوجه آنها نمی توانند ترک کنند تا زمانی که آنها سعی کنید به ترک.

"دیپلمات های ایالات متحده اغلب به موضوع افزایش خروج ممنوعیت و نیاز به شفافیت با دولت جمهوری خلق چین" یک سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در یک ایمیل. "این بخش مطرح است آقای Hsu مورد در بالاترین سطوح ادامه خواهد داد به انجام این کار تا زمانی که او مجاز به بازگشت به خانه به آمریکا"

"سوء استفاده از خروج ممنوعیت مشکل است" گفت: یک سخنگوی کانادا وزیر امور خارجه ، "ترویج و حفاظت از حقوق بشر است که بخشی جدایی ناپذیر از کانادا در سیاست خارجی است."

استرالیا کنسولی کابل به دست آمده توسط آسوشیتدپرس از طریق آزادی درخواست اطلاعات نشان می دهد که دیپلمات باید بارها و بارها پرچم نگرانی به همتایان چینی خود در مورد رشد تعداد خروج ممنوعیت در استرالیا.

در چین ممنوعیت خروج به جشن و پایکوبی پرداختند به عنوان بخشی از یک بهترین شیوه جعبه ابزار برای متقاعد کردن مقامات فاسد برای بازگشت به سرزمین مادری برای محاکمه بخشی از جمهوری خلق چین را جارو کمپین به تصفیه حزب کمونیست و تقویت اقتدار اخلاقی خود. بسیاری از فساد مظنون به فرار به ایالات متحده آمریکا و استرالیا و کانادا که در معاهدات استرداد با چین است.

درخواست برای اظهار نظر به استان آنهویی کمیسیون برای نظم و انضباط بازرسی و نظارت عمومی امنیت بخش و procuratorate و همچنین استان خارجه و ادارات تبلیغات همه بدون جواب رفت. وزارت امور خارجه در پکن کاهش یافته است به نظر.

من اصلا فراری

هسو متهم شد که یک شرکت conspirator در دادگاه به اتهام فساد مالی پدرش زو. این حرفه متوسط مردم را در دادگاه نشان داد که زو اختلاس پول برای املاک و مستغلات در 1990s در حالی که خدمت به عنوان رئیس شانگهای آنهویی یو مى صنعتی شرکت توسعه متعلق به آنهویی استانی دولت مردمی. در آن زمان هسو شد نیمی از دنیا تحصیل در رشته حسابداری در دانشگاه سان فرانسیسکو.

زو رد اتهامات عنوان شده علیه. در نامه ای به دادگاه نوشت که پول یک مسکن دستمزد مورد تایید شده توسط دولت کمیته حسابرسی و اهدا به ده ها تن از کارکنان. او گفت یکی از هدف های سیاسی برای انتقام گیری.

اگر او واقعا علاقه مند شده است در فساد زو اضافه شده او را به سرقت رفته اند به مراتب بیشتر از $63,000.

"اگر من پدر ثروتمند من سزاوار این شاید" گفت: Hsu که زد کباب رستوران در Bellevue, Washington, که او مجبور شد به فروش برساند در غیر ارادی خود را از دست میدهد. "اما من هرگز لذت بردن از هر چیزی. من اصلا یک فراری. من اصلا یک قایق بادبانی. من فقط یک صاحب کسب و کار کوچک. من کار با دست برش گوشت."

او بازجویی در آمد متناسب و شروع می شود. او gazed در لبه های صاف در اتاق خود و به فکر صدمه زدن به خود. او رویا پردازی یک Delta Force chopper خواهد او را نجات. مردان را از طریق شکستن دیوار و می گویند: "شما آزاد هستید آقا. با ما بیا." هیچ کس آمد. او خواندن مجلات ورزشی و مقدس است.

"سعی کنید به نشستن در یک اتاق به مدت سه ساعت و به من بگویید چگونه می توانم شما احساس می کنید فقط توسط خودتان. شما هیچ چیز" او در مصاحبه ای گفت:.

قبل از آمدن به حزب آموزش و پرورش مرکز Hsu صرف 14 روز در بازداشت در Hefei های یک تلفن همراه و یک سطل توالت با دو دوجین مردان است. هسو خواسته پلیس به او ارسال. حداقل افراد دیگر وجود دارد تلویزیون شطرنج. حتی یکی از همبندان که به اتهام قتل دوست دخترش بود نوع خوب است.

در اواسط ماه سپتامبر پلیس به هسو یک تلفن به طوری که او می تواند متقاعد کردن پدر و مادر خود را به بازگشت. مادرش به او گفت که می خواهم نامه های نوشته شده به واشنگتن است. قطعا وجود خواهد بود عدالت است. "قوی باش" او گفت:. "من افتخار می کنم از شما."

Hsu مادر او گفته بود زندگی در تاریکی. او استدلال, وجود پنجره در اتاق من: "من گاهی اوقات می تواند دیدن خورشید و ماه."

در حال حاضر او گفت: او می داند آنچه که او به معنای. "من می دانستم که هیچ چیز دیگری چیزی که در جهان اتفاق می افتد آنها بسته همه چیز را," او گفت:. "او به من گفت" در قلب شما وجود دارد باید یک نور است. شما باید نگه دارید که نور در.'"

پس از چند روز تلفن شد دور گرفته شده است. هسو داده شده بود یک ماموریت – متقاعد کردن پدرش به بازگشت و او شکست خورده است.

هسو برگزار شد تحت عنوان "مسکونی نظارت تعیین شده در محل" یک ساز و کار قانونی که اجازه می دهد تا دستگیری تا شش ماه بدون اتهام رسمی و یا بررسی قضایی در موارد خاص.

سازمان ملل متحد خواسته است پکن به توقف این عمل گفت: "ممکن است به مقدار مورد بازداشت بدون ملاقات در مکان های قرار دادن بازداشت شدگان در معرض خطر شکنجه یا بدرفتاری."

چین یک امضا کنندگان این کنوانسیون علیه شکنجه و سایر رفتارها یا مجازات که تعریف شکنجه به عنوان یک عمدی سوء استفاده از قدرت توسط دولت است که باعث شدید جسمی یا روانی رنج می برند. آن را امضا کرده اما تصویب این میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی که مانع شکنجه به عنوان به خوبی به عنوان "ظالمانه و غیر انسانی یا اهانت آمیز درمان است."

جاشوا Rosenzweig, یک معاون مدیر منطقه ای در سازمان عفو بین المللی در هنگ کنگ گفت که هر چند مسکونی نظارت برای تلفن های موبایل بهتر از پرتاب کسی در زندان, در عمل, آن را یکی از مهمترین و مشقت بار اشکال از بازداشت تحت قانون چینی. در Hsu مورد او گفت: طولانی مدت در سلول انفرادی و نظارت 24 ساعته طراحی شده به نظر می رسید به علت درد و رنج روانی با هدف اجبار او به انجام کاری.

"که به وضوح در برآوردن معیارهای شکنجه و دیگر بدرفتاری," Rosenzweig گفت. "توانایی در داخل یک جعبه سیاه برای انجام این نوع از زور در برابر کسی آن را باور نکردنی این مجاز است برای رفتن بر روی."

بازمانده تنهایی

هسو مجموعه یک چالش جدید برای خودش: او خود را متقاعد کند پاسداران بود که دستور داده شده است به صحبت می کنند به او بگویید که او نام خود را.

"شما مطالعه من است. من مطالعه شما را," او گفت:. "چه کسی قوی تر است."

در طول زمان و در اواخر شب نگهبانان او را آرام. هسو کشف یکی از طرفداران منچستر یونایتد. دیگران می خواستم به دانستن آنچه که در این مدارس بودند مانند امریکا و چقدر املاک و مستغلات هزینه. در نهایت او گفت: او یک مرد به او یک کارامل macchiato از استارباکس.

در ماه دسامبر پلیس اعلام کرد هسو پدر موافقت کرده بود برای رفتن به چین است. هسو شوکه شده بود. در دسامبر. 14 یک افسر کنسولی آمد با خبری که پدرش ساخته شده بود قسم خورده بیانیه ای اعلام Hsu بی گناهی.

مادر خود را نیز فرستاد که شوهرش بهداشت ضعیف بود و او به تعویق انداختن بازگشت.

هسو برگزار مشت خود را و شروع به لرزش.

صبح روز بعد خود را مراقبین او فریاد زد. آنها او را در یک پیام ویدئویی. هسو گفت: پدر و مادر خود آنها باید کلمه خود را و بازگشت. او در نامه ای دادند بیمار شدن در سر, کشیدن مو خود را از خواب نیست.

جدید چرخش از نگهبانان حاضر به صحبت کردن با او. او در مورد خواب خود بیدار در شب صورت خود را مرطوب با اشک.

در سیاتل مندی نیز مبارزه با تنهایی. او و مادرش حضور بوده است مانند هوا او نفس نامرئی تا آن رفته بود. او از دست رفته امنیت دانستن کسی بود که در اتاق بعدی فقط در مورد.

او خود را گسترش داد آشپزی کارنامه فراتر از تخم مرغ آب پز. او موفق به باغ کردم دیگ بخار ثابت قرار داده تا درخت کریسمس توسط خودش و waded از طریق کالج و کمک های مالی اشکال در خود, همه در حالی که کشیدن یک راست را و کمک به مادر بزرگ او آتش را خاموش دادخواست به واشنگتن است.

"آنچه که من نیاز به انجام این کار به من می دهد مقدار زیادی از فشار" او گفت:. "من به عنوان یک مادر و سپس یک دانشجو در همان زمان."

او نمی خواهید برای اضافه کردن به طور کلی بدبختی بنابراین او جعبه خشم و درماندگی. به جای فریاد در او و بستگان او گریستم در خانواده بزرگ خانه خالی است.

"چرا من ؟" او فریاد به هیچ یک در خاص است. "من فقط 16. شما چه انتظار از من؟"

که می شود را نجات داد

در فوریه. 11, 2018 در نزدیکی پایان Hsu ششمین ماه بازداشت او منتشر شد. همسر خود راند و نه ساعت را انتخاب کنید او را. آنها خود را پرتاب زندان کتاب در یک زباله دانی و رفت به شام.

هسو تماشا همسر خود را خوردن. او می تواند خود را به آغوش او.

او خیلی متاسفم.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

شاید او تا به حال شده است به تنهایی بیش از حد طولانی است.

پس از خواب تحت فروزان چراغ برای شش ماه او دیگر نمی تواند خواب در تاریکی. شانگهای jostling جمعیت او را عصبی. او نگه داشته ،

در سنت چینی او استدلال هیچ چیز مهم تر از یک پسر. پدر باید دوباره حتی در درد از مرگ برای پسر خود. اما آنچه پس از این کار ، هسو گفت: اگر پدرش بازگشت به چین و چیزی بد اتفاق افتاده است او را ببخشد هرگز خود را.

Hsu مادر شین Peiyun اصرار او و هسو پدر خواهد بازگشت به چین تنها پس از هسو و چن آمریکا دارنده کارت سبز شد با خیال راحت در سیاتل.

"من و همسرم رفتن به چین, ما می توانیم صرفه جویی دانیل و جودی," شین در مصاحبه ای گفت:. "اگر ما به چین آنها را از بین بردن تمام خانواده ما."

Hsu, 43 و چن 44 شد زندگی کردن پس انداز. ازدواج خود را به سرعت رو به وخامت است. زمانی که آنها مبارزه با آنها نشسته در خانه و خیره شد در هر یک از دیگر.

آنها نمی گویند بسیار در گوشی چرا که آنها نمیفهمد ارتباطات خود تحت نظر قرار گرفتند. آن را یک مبارزه را خود آمریکایی نوجوان را در درک که چگونه آنها را می توان در گیر در چین اگر آنها تا به حال هیچ کار اشتباهی انجام داده. هزاران سال پیش افرادی که خشم امپراتور در معرض خطر داشتن خود و تمام اعضای خانواده اعدام شد. اما خون اوراق قرضه و مجازات دسته جمعی بودند دشوار است برای یک فرد متولد شده در سال 2001 و زندگی در سیاتل به درک.

دوستان ارائه هسو شغل و یا پول برای شروع یک رستوران در شانگهای. اما او همیشه کاهش یافته و نگران او می خواهم آنها را در مشکل. او نمی تواند کار قانونی چرا که او تا به حال یک گذرنامه با منقضی شدن ویزا و آنهویی مقامات نمی خواهد به او مدارک مورد نیاز برای دریافت یک جدید.

به کنسولگری آمریکا در شانگهای لابی به شدت از طرف آنها. اما هیچ چیز تغییر کرده است.

هسو صرف مقدار زیادی از زمان در استارباکس. او متوجه شد که با غرق شدن به تباهی از زندگی خود او انجام دقیقا همان چیزی آنهویی مقامات می خواستم. بیشتر بدبختی هسو شد بیشتر فشار را بر روی پدر خود را به بازگشت. او تصمیم به تغییر همه چیز شروع با ازدواج او.

"ما باید به آنها نشان می دهد مهم نیست که چقدر سخت این وضعیت ما خوب بهتر است که ما به نوعی" او به همسرش گفت. این ممکن است خود را در فصل آخر در چین, به طوری که آنها باید انجام بهترین خود را برای لذت بردن کشور است.

چن کار کردم. آنها رفت و با دوستان خوردند crawfish و به ساحل رفت در Sanya.

در مارس 2019 مهاجرت افسران آمد به Hsu خانه و به او گفت که آنها قصد اخراج او را به خاطر او ویزا تمام شده بود. آنها به او هشدار او هرگز قادر به بازگشت به چین است.

"من گفت:" ما می توانیم بحث در مورد که بعد از اخراج من لطفا.'"

آنها نمی.

که در همان ماه یک دادگاه متوجه رفت تا در خارج از آپارتمان خود را گفت اموال را حراج گذاشته می شود.

"ما هنوز هم نیاز به یک زندگی شاد" هسو گفت. "ما باید به مردم نشان می دهد سمت مثبت است."

اشک در حال اجرا کردن صورت خود را.

مراجعت به وطن یامحل تحصیل

در ژوئن 2019, هسو و چن از دست رفته خود را از دبیرستان فارغ التحصیلی. در ماه اوت آنها استخدام بستگان به دیدن او به کالج. روز رشد شاخص با.

"زندان من می دانم, من, تاریخ انتشار," هسو گفت. "من هنوز در زندان است. این (expletive) چین زندان است. و من نمی دانم که من تاریخ انتشار."

در اوایل ماه آوریل در درخواست از آنهویی مقامات چن نوشت: یک درخواست رسمی برای خروج ممنوعیت برداشته شود.

"من از دست دختر من خیلی به خصوص در این لحظه بحرانی," او نوشت. "من امیدوارم که به مراقبت از او در کنار هم برای تحقق وظیفه من به عنوان یک مادر است."

او متعهد به متقاعد کردن پدر او در قانون به بازگشت به چین گفت: او را تعمیق او پیوند عاطفی با او در قوانین برای ایجاد اعتماد متقابل و سپس توضیح "تحمل و انسانی رویکرد" از عدالت است. او را به استفاده از عقل و عاطفی suasion به آنها اطمینان خاطر بدهید که "حزب و دولت را منصفانه و بی طرفانه."

معلوم نیست چرا چن خروج ممنوعیت برداشته شد. هسو را مجبور به اقامت در چین است. "آنها به من گفتند اگر پدر من در حال آمدن است به عقب, من هرگز به ترک این کشور," او گفت:.

صحبت کردن در FaceTime با پدر و مادر خود را یک هفته قبل از او و مادرش خروج مندی در حال حاضر 19 شروع به گریه بیش از یک جزئی اختلاف پس از آن یافت می شود او نمی تواند متوقف شود. او گفت: تا زمانی و تا عمیقا او به سختی می تواند نفس کشیدن ریختن سه سال از استرس و تنهایی.

صبح روز 10 آوریل چن و هسو سوار به شانگهای فرودگاه بین المللی Pudong در یک دیپلماتیک سدان کوچک پرچم آمریکا بر روی کاپوت زدن در باد. شانگهای سرکنسول شان استین همراهی چن به خروج دروازه.

چن سفر به سیاتل در زمان بیش از 24 ساعت. نگران او ممکن است برداشت COVID-19: در سفر او در زمان بارگذاری از فرودگاه به برگ cul-de-sac آنها در خانه تماس بگیرید. او پدر و مادر خود را در قانون بودند در خارج از انتظار در تاریکی.

آن را به حال شده است 971 روز پس از چن تا به حال او را لمس کرد ،

"بالاخره مامان پشت" چن گفت.

مندی ached به آغوش مادرش, اما من تا به حال او را با دست او را عقب نگه. هیچ کس نمی دانست چه وحشتناک میکروب چن ممکن است حمل.

چن برنامه ریزی شده بود به خود قرنطینه به مدت دو هفته اما مندی نمی تواند صبر کنید. او نقل مکان کرد و از پدربزرگ و مادربزرگ او خانه و رفت و به قرنطینه ،

"این 50 درصد بیش از" مندی گفت. "پدر من است دیگر 50 درصد است."

در شانگهای دانیل به خانه رفت از فرودگاه Pudong و خواب بیشتر در روز است.

هنگامی که او از خواب بیدار شد او به تنهایی.

--

آسوشیتد پرس خبرنگاران کریستن Gelineau در سیدنی و غارت Gillies در تورنتو و محقق چن سی در شانگهای کمک به این داستان.

دنبال Kinetz در توییتر در https://twitter.com/ekinetz



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب