کالیفرنیا مجمع پشت لغو اقدام مثبت ممنوعیت

ساکرامنتو, کالیفرنیا. - فشار برای تغییر در کالیفرنیا قانون اساسی اجازه دهید به دانشگاه های دولتی و سازمان های

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399

ساکرامنتو, کالیفرنیا. - فشار برای تغییر در کالیفرنیا قانون اساسی اجازه دهید به دانشگاه های دولتی و سازمان های دولتی در نظر گرفتن نژاد در هنگام پذیرش و استخدام گیری تصویب اولین آزمایش خود را روز شنبه به بیش از دو سوم از دولت و مجلس رای به قرار دادن سوال در انتخابات در ماه نوامبر.

کالیفرنیا ممنوع اعلام کرده است اقدام مثبت-نوع برنامه ها از سال 1996 زمانی که 55 درصد از رای دهندگان به توافق اصلاح امور خارجه قانون اساسی به ممنوعیت "درمان ترجیحی" بر اساس نژاد و جنسیت و رنگ و قومیت و یا منشاء ملی.

که اصلاح شده در برابر متعدد با چالش های حقوقی و قانونی در تلاش برای آن را تغییر دهید. اما در این سال در سراسر جهان تظاهرات بیش نژادی و بی عدالتی را برانگیخت توسط پلیس به قتل جورج فلوید در مینیاپولیس داده اند حامیان افزایش در تلاش خود را به اقدام مثبت بازگشت به کالیفرنیا.

"من خیلی ممنون من نیست که برای متقاعد کردن شما است که نژاد پرستی واقعی است چرا که جورج فلوید بود که" Assemblywoman شرلی وبر یک دموکرات از سن دیگو و نویسنده از این پیشنهاد گفت: همکاران او در لحظات قبل از رای گیری.

مجلس رای دادند 58-9 اجازه دهید به رای دهندگان تصمیم می گیرید که آیا به لغو متمم قانون اساسی. اگر دولت سنا concurs ژوئن 25 سوال شده بود در انتخابات نوامبر — بیشتر تشدید انتخابات سال است که در حال حاضر شامل ریاست جمهوری در یک مسابقه.

لغو تلاش چهره های قوی و سازمان یافته مخالفان در میان برخی در جامعه است. Wenyuan وو, مدیر اجرایی برای آسیایی آمریکایی ائتلاف برای آموزش و پرورش گفت, آسیایی, دانش آموزان آمریکایی "همواره به عنوان برچسب و بیش ارائه شده در مدارس خوب."

"ما نگران است که این لایحه هنگامی که این لایحه تصویب خواهد شد که به دانشگاههای دولتی در کالیفرنیا دلیل کافی برای استفاده از نژادی متعادل به تبعیض علیه ما," او گفت:.

مجلس استیون Choi یک جمهوری خواه از ارواین که متولد شد در کره جنوبی گفت که او مخالف این اقدام به دلیل آن که "قانونی نژادپرستی و تبعیض جنسی."

"من نمی خواهم به زندگی می کنند در یک وضعیت که در آن رنگ پوست یا نژاد یا جنسیت و یا منشاء ملی تعیین می کند من مدارک برای یک موقعیت شغلی و یا ورود به یک کالج," او گفت:. "من به اینجا آمدند به این کشور به دور از ایدئولوژی است که می خواهم."

کالیفرنیا ممنوعیت اقدام مثبت الهام گرفته شده بود در بخشی از یک 1978 آمریکا تصمیم دیوان عالی کشور اجازه داده است که دانشگاه های دولتی به استفاده از مسابقه به عنوان یک عامل در پذیرش تصمیم گیری. که مورد نشات گرفته از دانشگاه کالیفرنیا Davis دانشکده پزشکی.

از سال 1996 متمم حداقل هفت ایالت دیگر اتخاذ سیاست های مشابه: واشنگتن و فلوریدا, میشیگان, نبراسکا, آریزونا, نیوهمشایر و اوکلاهما. اصلاح قانون اساسی در کلرادو موفق به عبور از در سال 2008.

کالیفرنیا پرجمعیت ترین ایالت کشور و همچنین یکی از متنوع ترین. اسپانیایی پیشی سفیده در سال 2015 به دولت به عنوان بزرگترین گروه قومی. به عنوان 2019, اسپانیایی را تا 39 درصد از جمعیت این ایالت در حالی که سفیده حساب 36.8% با توجه به سرشماری ایالات متحده. آسیایی حساب 15.3% در حالی که آمریکایی های آفریقایی تبار را تا 6.5 درصد از جمعیت این ایالت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در این کشور چهار سال دانشگاه دولتی با 23 دانشگاه و نزدیک به 482,000 دانش آموزان دارای یک بدنه دانشجویی است که نزدیک به 75 درصد از مردم از رنگ. اسپانیایی حساب 43 درصد از دانش آموزان در حالی که سفیده حساب 22.4%. آسیایی حساب 15.7 درصد و سیاه مردم را تا 4 درصد از جمعیت دانشجویی.

در دانشگاه کالیفرنیا در سیستم آسیایی به حساب 30% از مقطع کارشناسی و دانشجوی کارشناسی ارشد جمعیت و به دنبال آن سفید پوستان در 24 درصد اسپانیایی ها در 22 درصد و در 4 درصد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب