پنس می گوید خود را زودتر نظرات در مورد تست شد اشتباه

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت گوش به عنوان معاون رئیس جمهور مایک پنس صحبت می کند در مورد کورون

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت گوش به عنوان معاون رئیس جمهور مایک پنس صحبت می کند در مورد کوروناویروس در باغ گل رز کاخ سفید در روز دوشنبه. الکس براندون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/AP

معاون رئیس جمهور مایک پنس می گوید نظرات او در ماه گذشته در مورد کوروناویروس تست شد اشتباه گرفته است.

در موضوع: تست توزیع مقابل از اتمام آزمون.

پنس پیوست جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز دوشنبه اعلام فدرال "طرح" برای کمک به کشورهای سطح شیب دار تا خود را تست ویروس. تست دیده می شود به عنوان مهم برای دولت ها شروع به بلند اجتماعی و اقتصادی محدودیت.

در طول این جلسه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: 200,000 نفر تست شده در شنبه تنهایی و بیش از 5.4 میلیون آزمون در حال حاضر انجام شده است در سراسر ایالات متحده است.

پنس و سپس پا در هنگامی که خبرنگار پرسید: چرا آن را در زمان طولانی تر از حد انتظار برای تست که بسیاری از مردم است. خبرنگار اشاره کرد که پنس تا به حال تبلیغ هفته قبل از آن که این کشور خواهد بود در 4 میلیون-آزمون علامت از اواسط ماه مارس.

"من از سوال" پنس گفت: "اما آن را نشان دهنده یک سوء تفاهم در بخشی خود را و رک و پوست کنده — بسیاری از مردم در آن بخشی — در مورد تفاوت بین داشتن یک آزمون در مقابل توانایی در واقع فرآیند آزمایش است."

خبرنگار به دنبال: "تا زمانی که شما گفت: 4 میلیون آزمون در هفت هفته پیش از شما بودند فقط صحبت کردن در مورد آزمون های در حال ارسال کردن نیست در واقع در حال بودن به پایان رسید؟"

پنس گفت که "دقیقا درست است."

او افزود که مردم "هنوز هم در انتظار این آزمون انجام می شود در بسیاری از موارد به این دلیل که آنها آزمون طراحی شده بود که به اجرا در آزمایشگاه مدل."

تمایز مطرح شده بیشتر سوالات در مورد اینکه آیا پنس در ماه مارس تا به حال در واقع تحریف دولت پیشرفت در حال گسترش در سراسر کشور تست ظرفیت.

در مارس 9, زمانی که فرمانداران و کارشناسان بهداشت عمومی بودند ابراز نگرانی های مشابه در مورد تست ظرفیت پنس گفت: "ما به معنای واقعی کلمه در حال رفتن به دیدن یک افزایش چشمگیر در دسترس — در دسترس بودن تست" در پاسخ به سوال در مورد عدم تست را در زمان.

"بیش از یک میلیون و آزمون های توزیع شده," پنس گفت: در مارس 9 جلسه. "قبل از پایان این هفته یکی دیگر از 4 میلیون آزمون توزیع خواهد شد."



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن