ویرجینیا شکل به عنوان دموکرات ها قرار داده تاریخی مهر در قوانین

RICHMOND, Va. - دموکراتیک قانونگذاران در ویرجینیا به طور چشمگیری تغییر دولت در دو ماه جارو کنار بسیاری از دولت

توسط MINERALNEWS در 19 اسفند 1398

RICHMOND, Va. - دموکراتیک قانونگذاران در ویرجینیا به طور چشمگیری تغییر دولت در دو ماه جارو کنار بسیاری از دولت کسب و کار دوستانه و اجتماعی محافظه کار و قوانین و جایگزینی آنها با گسترده مترقی سیاست دستور کار است.

قانونگذاران پیچیده این سال را به جلسه یکشنبه — به غیر از تصویب بودجه دولت — بعد از پیشرفت جنوبی دقیقترین تفنگ قوانین وسیعترین LGBTQ حمایت و برخی از آن loosest محدودیت های سقط جنین. دموکرات ها بود نه کامل کنترل قوه مقننه برای بیش از دو دهه و سال خود را از مقید کردن سرخوردگی به همراه داشت یکی از مهم ترین جلسات در ویرجینیا ،

"در ماه نوامبر رای دهندگان به نام برای, سریع, موثر اقدام به ایجاد جوامع امن تر و مرفه تر. ما تحویل" مجلس آیلین فیلر-ذرت گفت.

اما بسیاری از جمهوری خواهان گفت که دموکرات ها در حال پیشرفته لیبرال دستور کار فراتر از آنچه میانگین رای دهندگان پشتیبانی می کند در حالی که پایمال در ویرجینیا pro-شهرت کسب و کار.

"من فکر می کنم آن را نسبتا ویرانگر سال برای افرادی که در مناطق روستایی ویرجینیا" گفت: سناتور. استیو نیومن یک جمهوری خواه است که خدمت در قوه مقننه از اوایل دهه 1990 است. "این فقط با مشخصات بالا موارد, اما آن را فقط در عمق سمت چپ رسیده به کد ویرجینیا."

طرز حیرت انگیزی لیست بزرگ از موضوعات پوشش داده شد با مشخصات بالا قانون پیشبرد به لیبریا رالف نرتهم میز تقریبا روزانه است. ماری جوانا بود جرمزدایی انسولین قیمت دربسته در محیط و رای دهندگان ID الزامات لغو شد.

یک اولویت فوری از دموکرات ساخت ویرجینیا بحرانی 38 دولت به تصویب حقوق برابر متمم قانون اساسی ایالات متحده شد و به سرعت اعزام در ماه ژانویه به لذت از مدافعان حقوق زنان برخی از آنها تا به حال مشغول به کار در این موضوع برای چندین دهه است.

ویرجینیا به طور خلاصه شد کانون کشور بحث تفنگ به عنوان ده ها هزار نفر از صاحبان اسلحه از سراسر کشور در زمان بیش از کاپیتول مربع در ماه ژانویه در اعتراض به دموکرات ها' تفنگ تهاجمی-کنترل فشار.

طولانی نامتناسب ساخته شده از مردان سفید پوست قوه مقننه به رهبری فیلر-ذرت اولین زن مجلس و بيشترين تعداد آمریکایی های آفریقایی تبار در موقعیت های رهبری در ویرجینیا 400 سال سابقه.

سیاه, نمایندگان مجلس با حمایت از اقدامات است که افزایش حداقل دستمزد آن را آسان تر برای رای دادن لغو چندین دهه نژادپرستانه زبان خارجه کد درپوش نرخ بهره در وام payday در و آن را آسان تر برای مبارزه مستاجران برای جلوگیری از اخراج.

"ما تا به حال هرگز این نوع از موفقیت گفت:" دل. لمانت Bagby, رئیس, ویرجینیا, قانونی, سیاه حزبی. "ما تا به حال نشده به عنوان بسیاری از لوایح است. و ما به حال بسیاری از این مهم به طور قابل توجهی اسکناس."

در عدالت کیفری اصلاحات قانونگذاران موفق به بالا بردن جنایت larceny آستانه از $500 به $1000 و پایان دادن به تعلیق مجوز رانندگی بیش دادگاه جریمه ها و هزینه های. اما چند دیگر اقدامات درگذشت از جمله یک پیشنهاد برای قانونی کردن ماری جوانا.

قانونگذاران و پنجه مسائل مختلف از ایالت تاثیر است.

تنظیم کننده دولت گفته اند که جارو انرژی های تجدید پذیر لایحه را که ویرجینیا یک رهبر ملی در مقابله با تغییر آب و هوا انتظار می رود که به میزان قابل توجهی افزایش دمای مشتری صورتحساب برق. و قانونگذاران توافق برای افزایش مالیات سوخت برای کمک به کاهش برخی از ویرجینیا بدنام مشکلات ترافیک.

نمایندگان مجلس همچنین تصویب چندین اقدامات به گسترش قمار در ویرجینیا از جمله قانونی و قمار و پس از منافع خاص صرف به شدت در مبارزات انتخاباتی سهم و لابی.

دموکرات ها تا به حال مقدار زیادی از دردهای در حال رشد در سال اول خود را مسئول و اختلافات عمیق در درون حزب قرار گرفتند. وزش شکایت سناتور لیبرال تر خانه بود و عجله را از طریق بیش از حد بسیاری از ليزينگ اقلام است. اما برخی از اعضای خانه و دیگران گفت جدید دموکراتیک اکثریت تا به حال زندگی می کردند تا به آن وعده های انتخاباتی.

"هنگامی که فشار می آید به پرتاب آنها به ما, مانند, خرده, گفت:" روبن چاوز یک راننده تحویل از شمال ویرجینیا.

او همراهی خارج از مجلس سنا گالری توسط پلیس روز شنبه برای فریاد "شرم" زمانی که نمایندگان مجلس با رای دادند نه اجازه می دهد تا مهاجران مستند نشده به حالت عادی رانندگی ، اما به جای ایجاد یک ویژه جدید دسته از شناسه به نام درایور کارت امتیاز.

سنا برنده در چندین دعوا اصرار بر متوسط بیشتر نسخه های بالا مشخصات قانون. یک برنامه برای افزایش حداقل دستمزد به 15 دلار در ساعت است تدریجی تر و گسترده تر معافیت از آنچه در خانه می خواست و یک بخش عمومی چانه زنی جمعی و اندازه گیری است به مراتب محدود تر از آنچه که در خانه در ابتدا به تصویب رسید.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

مجلس سنا نیز سیراب تقریبا همه نرتهم بسته تفنگ قوانین کنترل و آشکار را رد کرد و پیشنهاد ممنوعیت فروش سلاح های حمله.

مبارزه بیش از redistricting اصلاحات بود به خصوص مواد سوزاننده در خانه دموکراتیک حزبی. سیاه قانونگذاران التماس ناموفق با همکاران خود به حمایت از اصلاح قانون اساسی پیشنهاد شده برای ایجاد یک آینده redistricting کمیسیون گفت: آن می تواند صدمه دیده اقلیت نفوذ در طراحی آینده مقننه و کنگره خطوط.

قانونگذاران تاخیر در عبور از یک $135 میلیارد دو سال بودجه دولت در بخش های بزرگ بیش از یک مبارزه در مورد اینکه آیا به صندوق شهریه کالج یخ. آنها برنامه ریزی شده به تصویب نهایی بودجه در روز پنج شنبه و پس از بازگشت در ماه آوریل را به فرماندار پیشنهاد اصلاحات و رای گیری کنند.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن