مغلوب ساختن پیشی جستن: ما انجام "بیش از حد خوب کار' در تست

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن روز دوشنبه گفت ایالات متحده انجام داده است "بیش از حد خوب یک

توسط MINERALNEWS در 3 تیر 1399

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن روز دوشنبه گفت ایالات متحده انجام داده است "بیش از حد خوب یک شغل" در تست برای موارد COVID-19 حتی به عنوان کارکنان خود اصرار رئیس جمهور شد فقط شوخی هنگامی که او بیش از آخر هفته که او دستور دستیاران به "سرعت تست کردن لطفا."

رئیس جمهور نظرات در یک کمپین تجمع در Tulsa, اوکلاهما در روز شنبه آورده سریع در سوئیس از این کمپین به احتمال زیاد دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن و همچنین به عنوان نمرات از قانونگذاران دموکرات.

در مصاحبه با Scripps خود را برای ایستگاه های تلویزیونی محلی تهمت خواسته بود جمعه که آیا او در واقع بگویید دستیاران به "آهسته آن را پایین." او نه به طور مستقیم پاسخ به این سوال.

"اگر آن را آهسته پایین رک و پوست کنده من فکر می کنم ما در حال راه جلوتر از خودمان را اگر شما می خواهید به حقیقت را می دانم" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "ما انجام داده ایم بیش از حد خوب کار" و اضافه کرد که دلیل ایالات متحده بیشتر coronavirus موارد این است که این تست بیشتر.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany گفت: هر گونه پیشنهاد که تست شده است و محدود نیست و ریشه در واقعیت گفته مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته آهسته آن را پایین نظر "در بذله گویی."

او گفت که مغلوب ساختن پیشی جستن نظر بودند تلاش به انتقاد از رسانه ها برای پوشش آن از coronavirus و آن "عدم" به درک که "هنگامی که شما تست بیشتر شما همچنین پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد."

با این حال ایالات متحده شاهد روند نگران کننده در چند معیار از جمله درصد از آزمون است که اثبات مثبت برای ویروس.

مقامات بهداشتی می گویند که آزمایش در ایالات متحده در اوایل کافی برای بهینه مهار. در اوایل ماه مارس, Dr. Anthony Fauci, یک عضو از کاخ سفید coronavirus وظیفه نیروی شهادت دادند که این کشور سیستم تست شد "نه واقعا نسبت به آنچه که ما در حال حاضر نیاز" و افزود: "این یک شکست. اجازه دهید آن را بپذیرد."

اما در حال حاضر حدود یک و نیم میلیون نفر از مردم هر روز در حال آزمایش هستند و رئیس جمهور و دستیاران خود را بارها و بارها شعار ایالات متحده به عنوان پیشرو جهانی در تست.

لیبریا استیو Sisolak نوادا گفت: معاون رئیس جمهور مایک پنس در یک کنفرانس تلفنی با فرمانداران در روز دوشنبه است که رئیس جمهور نظرات مفید نبود و می خواست اطمینان وجود ندارد فدرال دستور به کم کردن سرعت تست. پنس گفت Sisolak و دیگر فرمانداران در تماس است که دولت نگاه به جلو به ادامه همکاری با آنها را بر روی تست.

دولت همچنین تاکید کرد به فرمانداران در تماس است که باید با تمرکز منابع بر "سخت به آزمون" جوامع و شهرستان ها با بالا مثبت نرخ باید اشباع شده با تست بیشتر.

قانونگذاران انتظار می رود به چند سوال در مورد تست و رئیس جمهور نظرات خود در روز سه شنبه زمانی که اعضای دولت coronavirus ضربت شهادت و در یک خانه شنیدن.

"مردم آمریکا بدهکار هستند پاسخ در مورد اینکه چرا رئیس جمهور تهمت می خواهد کمتر تست زمانی که کارشناسان می گویند بیشتر از حد مورد نیاز است" مجلس نانسی پلوسی گفت.

ایالات متحده تایید کرده است نزدیک به 2.3 میلیون COVID-19 مواردی است که نشان دهنده حدود یک چهارم از جمعیت این موارد است. بیش از 120 ، 000 نفر در ایالات متحده با COVID-19 فوت کرده اند. آینده نزدیک ترین کشور برزیل است با 50,600 مرگ و میر.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

آسوشیتد پرس کارکنان نویسندگان میشل قیمت در لاس وگاس و راشل La Corte در المپیا بشویید. کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب