بوستون میخانه محور به طرح B ' سعی کنید برای زنده ماندن همه گیر

بزرگنمایی این تصویر لورن موران یک آشپز شیرینی که صاحب یک نانوایی و کافه طعم-آزمون Cornwall جدید قهوه

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

لورن موران یک آشپز شیرینی که صاحب یک نانوایی و کافه طعم-آزمون Cornwall جدید قهوه نوشیدنی با شوهرش, Cornwall مدیر کل بیلی مورن (L) و سیزاب رسمی شرکت قهوه صاحب درک اندرسون. Tovia اسمیت/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Tovia اسمیت/NPR

این اولین بار است که در یک سری در حال انجام از داستان پس از مبارزه از یک رستوران در تلاش بسیاری برای دوباره اختراع خود را به منظور زنده ماندن در جهانی همه گیر.

مواد غذایی و نوشیدنی موسسات شده اند در میان چالش برانگیز ترین کسب و کار به کار از طریق بیماری همه گیر. در سراسر کشور در حال حاضر بسیاری تعطیل برای, خوب, در حالی که دیگران که بازگشایی در حال حاضر بسته شدن دوباره به دلیل افزایش COVID-19 موارد در بعضی از نقاط.

در بوستون که در آن coronavirus در حال حاضر افول یک انگلیسی به سبک میخانه به نام کرن یکی از بسیاری از تلاش برای ایجاد یک رفتن از آن. یک عامل اصلی در کنمور مربع برای نزدیک به 40 سال کرن است با حروف بزرگ در ترافیک پا از همسایه Fenway پارک و دانشگاه بوستون.

آن را به عنوان هر سال متعلق به خانواده میخانه صرف اواسط ماه مارس آماده می شود بسته بندی شده با افرادی که به دنبال یک محل به حزب.

"روز سنت پاتریک است مانند کریسمس می گوید:" پم Beale, 64 که صاحب محل با شوهرش جان 77. دنج میخانه با آن چوب ماهون banquettes با پارچه ای پشمی شطرنجی بالشتک شد decked برای تعطیلات با shamrocks پاغœانغœ دیوار و رکوردهای گینس به دور زنجیر کلید و کلاه انباشت اشیاء بدست آمده تا برای گرفتم. این ترجمه شده از می گویند که آنها می خواهم آماده به طبخ "مقدار زیادی و تعداد زیادی" از گوشت گاو corned و کلم و نان و نوشابه و دستور داده بود تا اضافی بشکه بشکه و بطری های آبجو.

کرن را به انگلیسی, میخانه, قدیمی دهه موسسه در بوستون کنمور مربع باقی مانده و تاریک قفل شده است برای بیش از سه ماه. Tovia اسمیت/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Tovia اسمیت/NPR

"مردم شروع می شود در موقع ناهار می گوید:" پم. "این یک جشن بزرگ برای نگاه به جلو به."

اما پس از آن دولت دستور داد تمام رستوران ها به نزدیک 11 شب به شب قبل از.

این ترجمه شده از شتافت تا بسته خود را شدنی و دور قرار داده دکوراسیون. خود را به طور منظم در آمد برای آخرین پاینت و چپ فوق العاده بزرگ راهنمایی به عنوان آنها آرزو هر کس هست.

"آن روده غم انگیز" او به یاد می آورد. "آن را واقعا بود."

صاحبان قفل درهای خود را برای آنچه که آنها فکر خواهد بود سه هفته اما معلوم شد سه ماه.

ماه گذشته در روز اول خود را پشت در میخانه JR مورن fiddles با حلقه کلید در درب.

"من حتی نمی تواند به یاد داشته باشید که کلید آن است," او می گوید.

مورن و برادرش بیلی ترجمه شده از' برادرزاده کار کرده اند در Cornwall را از آنها نوجوان بودند. آنها در حال حاضر آشپز و مدیر کل بود.

آنها آمده ام تا به خلاص شدن از شر مواد غذایی بد و تجهیزات که وضع بیکار برای بیش از حد طولانی و کار نمی کنه و آبجو که رفته بیات. Vinny گیبسون از برک توزیع این مرد که آنها را بشکه بشکه برای بیش از یک دهه است که در اینجا به یک دسته را به عقب.

Vinny گیبسون از برک توزیع شمارش تا تبس که Cornwall را بازگشت است. میخانه خرید آبجو در ماه مارس زمانی که انتظار می رفت جمعیت بزرگ برای روز سنت پاتریک است اما تبس شده اند جمع آوری گرد و غبار و آبجو رفته تخت از میخانه بسته به دلیل coronavirus. Tovia اسمیت/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Tovia اسمیت/NPR

"شما در حال گرفتن اعتبار برای همه چیز," او می گوید. "هر چیزی بکر است که اعتبار کامل. هر چیزی جزئی ما فقط وزن آن به شما اعتبار جزئی."

آن را بیش از یک ژست سخاوتمندانه در یک صنعت که در آن همه صدمه زدن و کمی از امداد خوش آمدید به کسب و کار خانوادگی است که flatlined برای سه ماه.

"انگشتان عبور برای همه ما" یک سپاسگزار Pam می گوید به Vinny. "منظورم این است که کسب و کار شما بستگی به کسب و کار و بالعکس."

اما سوال بزرگ در تمام ترجمه شده از ذهن است که آیا خود را مالک خواهد بود به درک. محله خال خال با مکان های که در حال حاضر به تسلیم به فشار پرداخت بوستون اجاره بالا است. حتی صاحب بسیار موفق شرقی آشپزخانه استاندارد و نوشیدنی در سراسر خیابان گفت: او ممکن است به دلیل خود صاحبخانه است بازی بیس بال. فکر کردم که اگر آن اتفاق می افتد آن اتفاق می افتد به هر برگ همه آنها را لرزاند.

تا کنون کرن صاحبخانه شده است و حاضر به قطع میخانه برخی از کساد. اما به عنوان بیلی می گوید: هر کس صبر و شکیبایی را محدود کرده است و معلوم نیست اگر آن را به اندازه کافی خواهد بود.

"آنها شده ایم واقعا بزرگ تا کنون می گوید:" بیلی. "اما این یک آزمون واقعی برای هر رابطه است. و این مرا عصبی زیرا این فرصت را برای ما به انجام این کار واقعا خوب احتمالا نمی خواهد آمد تا بهار آینده."

که فصل بالا برای کرن است. پس از روز سنت پاتریک میخانه تعداد جمعیت از ماراتن بوستون که اجرا می شود از طریق کنمور مربع و سپس کرن دوگانه مهره های اصلی: جمعیت کثیری از هواداران در حال آمدن به Red Sox بازی در این نزدیکی هست Fenway پارک و خانواده ها هجوم آوردند در جشن دانشگاه بوستون فارغ التحصیلی است.

Fenway فقط بازگشایی برای تمرین و بازی در حال برنامه ریزی برای بازی در اواخر این ماه اما با طرفداران. بو زمان طرح این است که به دانش آموزان در انتخاب آینده را برای سقوط کلاس و یا مصرف آنها را از راه دور اما پردیس شده است تقریبا خالی از مارس.

"منظور من کسانی هستند که دو پا از نوار مدفوع هستند که کاملا از بین رفته اند می گوید:" بیلی. کنمور, مربع, او می گوید, شده است یک "شهر ارواح."

"این بسیار خسته کننده اعصاب" آه Pam.

به خصوص او گفت: پس از این سهام هستند نه فقط خانواده اش امرار معاش اما مرگ و زندگی برای هر کس که می آید به خوردن و یا کار می کنند. در حالی که ماساچوست در حال حاضر یکی از کشور کمترین coronavirus نرخ انتقال آن به کانون فقط چند ماه پیش و دوم سنبله است که همیشه یک ترس است. این که چرا او نمی فقط پرت کردن درهای باز برای اولین بار بعد از آن اجازه داده شد مانند بسیاری از دیگران.

کرن بیایید ارزش یک ماه از کسب و کار تصویب آن به عنوان ترجمه شده از وقت خود را صرف مطالعه جدید pandemic, پروتکل, جوراب زنانه ساقه بلند در PPE حضور در سمینارهای ارائه شده توسط شهرستان و صنعت رستوران انجام تمیز کردن عمیق رستوران و در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی اضافی مانند اضافه کردن فیلتر جدید به سیستم تهویه مطبوع.

صاحبان شرکت پم و جان Beale تاسیس کرن را در سال 1983 در بوستون کنمور مربع است. Tovia اسمیت/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Tovia اسمیت/NPR

"نگاه, مهم ترین چیز این است که همه سلامت و ایمنی اولین و مهمترین و شما می توانید هرگز از دست دادن بینایی است که می گوید:" پم. "زمانی که من دیدن افراد دیگر باز نه برای من برای قضاوت اما من فکر می کنم 'را یک گام به عقب و آن را درست انجام دهد.' "

این یک شیب منحنی یادگیری. این ترجمه شده از و تیم خود را تغییر داده اند نه تنها چگونه به آنها خدمت می کنند بلکه آنچه که آنها خدمت می کنند. چون نوار صندلی ممنوع است و آنها در حال از دست دادن است که کسب و کار در شب, Cornwall است اضافه کردن صبحانه در صبح است.

ماه گذشته آنها در آورده پیمانکاران به وصله پینه کردن خود را طولانی مس-نوار بالا. از آن شده است تاج جواهر از یک فضا است که دارای بیش از دو دوجین انگلیسی و محلی آبجو در شیر میان ترکیب التقاطی از آبجو علائم و Red Sox مرتکب خطا شدن سر مجسمه. کارگران حذف یک بخش از مس بالا و افزود: لوله کشی و سیم کشی به جای جدید دستگاه اسپرسو.

درک اندرسون صاحب سیزاب رسمی قهوه شرکت ارائه می دهد یک دوره سقوط در نحوه استفاده از Cornwall به تازگی نصب دستگاه اسپرسو را (از سمت چپ) لورن مورن که در برای کمک به با صبحانه منو مدیر کل بیلی مورن, سرور, Miz مارتینز و پیشخدمت نیکول وینسنت. Tovia اسمیت/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Tovia اسمیت/NPR

"ما در حال تلاش برای انطباق می گوید:" پم. "شما انجام آنچه شما باید انجام دهید."

که شامل یادگیری چگونه به صرف صبحانه. بیلی همسر لورن موران که باز یک کافه در حومه چند سال پیش تدریس شده است جان و JR به کلوچه زغال اخته و صبحانه burritos. و سیزاب رسمی شرکت قهوه صاحب درک اندرسون به هر کس یک دوره سقوط در قهوه ساخت. این شامل همه چیز از چگونه به سخت کار کردن و زمان قهوه پس از آن "حق تعادل بین برخی از ترشی برخی از شیرینی و برخی از تلخی" به هشدارهای مورد اشاره بخار به راه راست. اگر شما انجام این کار, او هشدار داد: "شما قطعا خود را خیس شورت یا شلوار."

پس از چند دهه در کسب و کار رستوران, همه در Cornwall است یک تازه کار دوباره.

"این حقیقت" می خندد جان. "آن را بازگشت به اصول. شما باید به خودتان دوباره اختراع."

"این تقریبا مانند شروع در کسب و کار بیش از همه دوباره" می افزاید: Pam.

انعطاف پذیری است که هیچ چیز جدید به ترجمه شده از. پس از جان آغاز شده به عنوان یک متصدی بار در سال 1967 و باز کرن در '83 او را از طریق زندگی می کردند همه چیز را از شورش در سیم کشی و بمب گذاری در ماراتن بوستون به امواج gentrification در کنمور مربع است که مجبور کرن را به نقل مکان سه بار — اخیرا در تابستان گذشته.

آنها ساخته شده است یک فضای جدید دو درب پایین از یکی از قدیمی های نوسازی که شامل زحمت از بین بردن حمل و نقل و نصب مجدد یک دست نقاشی دیواری نقاشی دیواری های معروف استرالیایی مانند مارگارت تاچر وینستون چرچیل و پادشاه ادوارد.

این نقل مکان میخانه باز بود فقط کمی بیش از شش ماه — و هنوز هم پرداخت کردن وام ساخت و ساز — زمانی که همه گیر آن را تعطیل کند.

مجبور به بسته شدن "اتفاق افتاده است نمی تواند تقریبا در یک زمان بدتر می گوید:" ما Pam. "آن را مانند ایستاده بر صخره و همه از ناگهانی هیچ ایمنی خالص هر بیشتر."

کرن است که هنوز هم انتظار برای شنیدن در مورد اینکه آیا آن را ممکن است دریافت کمک از دولت چک حفاظت از برنامه. پم می گوید او از دست می دهد خواب هیچ گونه نگرانی در مورد اینکه آیا مشتریان را نشان می دهد و یا اگر آنها را باقی می ماند بیش از حد به حفظ کردن و در مورد گریم بینی که بیش از یک چهارم از رستوران ها با شکست مواجه خواهد شد.

"این رفتن بود," او می گوید. "اما آن را در مورد ساختن پول در حال حاضر. آن را در مورد زنده ماندن."

روز قبل از برنامه ریزی بازگشایی یک اسکلتی کارکنان در می آید برای یک اجرای خشک — پخت و پز یادگیری چگونه به نگه داشتن مشتریان فاصله مناسب داخل و تنظیم جداول در خارج در یک منطقه از پیاده رو شهر است که اجازه می دهد میخانه به استفاده از. اکثر رستوران با فضای باز شروع به خدمت یک ماه پیش بهره مندی از یک رکورد کشش از روزهای آفتابی. اما به عنوان شانس آن را داشته باشد, Cornwall را محدود تبدیل شده بود به طور موقت انبار برای شهر اتوبوس ساخت آن را غیر عملی.

"هیچ کس برای رفتن به می خواهید به نشستن در خارج از تنفس اتوبوس دود می گوید:" بیلی. "این فقط حس را ندارد به تقلا برای انجام آن را برای هیچ چیز."

اما در حال حاضر با اتوبوس در نهایت رفته کرن را آماده رفتن به آن. منوها شده اند بازنگری و تجدید چاپ این Purell ایستگاه و اجتماعی فاصله نشانه ها را در محل و خانواده نگران است. اما به عنوان Pam می گوید: "آنها همه در" هر دو از نظر مالی و عاطفی.

"این است که بچه های ما," او می گوید. "این چیزی است که ما با هم ایجاد شده."

و مانند یک کودک جان می گوید کرن را ادامه خواهد داد به رشد و تغییر در طول زمان است که می توان انتظار داشت به برخی از سردرد. اما جان او می گوید که بیش از حد از دست رفته خواهد بود و بدون آن.

"چه کرن را می کند در حال حاضر است که آن را نگه می دارد من زنده است," او می گوید. او هر روز صبح به دنبال به جلو به کار "در پایان روز شما به عقب نگاه کنید و به شما می گویند ما انجام بسیاری.' شما می دانید که وجود دارد بیشتر انجام چیزی بیش از آن."

پس از یک روز طولانی در راه اندازی و آموزش در هفته گذشته بیلی می ایستد پشت نوار دنبال کردن در جداول خالی و banquettes. در هوی و هوس او منعکس در برخی از موسیقی در رادیو و تلویزیون به میخانه یک نشانه ای از زندگی و یک اشاره از شلوغ انرژی او نتواند.

"هنگامی که به آن مشغول است و وجود موسیقی و مردم در تعامل هستند و با داشتن یک زمان خوب را به من می دهد نوع راش," او می گوید.

آن را طول می کشد یک دقیقه برای ثبت نام چه آهنگ فقط اتفاق می افتد به بازی: Bob Marley and the Wailers هستند و سن شروع صداسازی بازتابی "هر چیزی که کمی تو بود همه حق است!"

"اوه! که خیلی خنده دار!" بیلی یادداشت را با یک لبخند. "امیدوارم آن را یک نشانه است."

پم سهام روبرو است. "دست کشیدن بر روی چوب است که باید آن را اتفاق می افتد که راه" او می گوید.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن