متن منتشر شده از فلین تماس با دیپلمات های روسیه

واشنگتن - رونوشت از تماس های تلفنی است که نقش محوری در روسیه بررسی شد محرمانه و جمعه منتشر شد نشان می دهد که م

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399

واشنگتن - رونوشت از تماس های تلفنی است که نقش محوری در روسیه بررسی شد محرمانه و جمعه منتشر شد نشان می دهد که مایکل فلین به عنوان مشاور و سپس رئیس جمهور منتخب دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خواست سفیر روسیه بود "حتی-keeled" در پاسخ به تنبیهی دولت اوباما اقدامات و به او اطمینان داد "ما می توانیم بهتر گفتگو" در مورد روابط میان دو کشور پس از مغلوب ساختن پیشی جستن رئیس جمهور شد.

دموکرات ها گفت: رونوشت نشان داد که فلین دروغ گفته بود به اف بی آی که او را تکذیب کرد جزئیات این گفتگو که او undercutting یک رئیس جمهور نشسته در حالی که ingratiating خود را با یک کشور بود که فقط دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2016. اما متحدان رئیس جمهور گفت: رونوشت نشان داد فلین تا به حال هیچ کار اشتباهی انجام داده که اف بی آی به حال هیچ دلیلی برای بررسی او را در وهله اول.

متن منتشر شده توسط جمهوری خواهان مجلس سنا روز جمعه پس از ارائه برگ برنده جدید اطلاعات ملی مدیر جان Ratcliffe که waded به یکی از بحث انگیزترین موضوعات سیاسی در هفته اول خود را در کار. Ratcliffe فوق العاده ای تصمیم به افشای متن شنود مکالمات با یک خارجی سفیر بخشی از تلاش های مداوم با مغلوب ساختن پیشی جستن متحدان به انتشار قبلا اطلاعات محرمانه از روسیه تحقیقات به امید نقاشی اوباما-دوران مقامات در نور بد.

به تازگی منتشر شده اسناد شامل اطلاعاتی است که در ابتدا نگران دولت اوباما امنیت ملی مقامات در مورد فلین. او شناسایی شده توسط نام در آن گزارش و مقامات با استفاده از یک روال فرایند شناخته شده به عنوان "دریدن" به یاد بگیرند که هویت خود را تبدیل به یک موضوع مهم برای مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان. اما متن ریختن هیچ نور در دریدن موضوع است.

متن بعید است به تغییر شکل درک عمومی از تماس بین فلین و Kislyak مرکزی حاضر در روسیه بررسی است. آن را مطابق با, خشن, خطوط تماس بگیرید و شرح داده شده در سال 2017 گناه که فلین رسیده با مشاور ویژه رابرت مولر تیم از دادستان.

اما آن اضافه خواهد شد به حزبی بخش های اطراف آن مورد که به شدت در ماه گذشته با وزارت دادگستری تصمیم به دنبال اخراج دادستان است.

تشکر. آدام شیف دموکراتیک رئیس مجلس هوش کمیته در بیانیه ای گفت که متن نشان می دهد که فلین دروغ نه تنها به اف بی آی بلکه به معاون رئیس جمهور مایک پنس که به اشتباه اعلام شده است که فلین و Kislyak بود نه بحث تحریم. مغلوب ساختن پیشی جستن بعد مجبور فلین برای گمراه کردن دولت.

"این تماس گرفت و در مدت کوتاهی پس از دولت روسیه دخالت در انتخابات 2016 در تلاش برای کمک به تهمت پیروزی و فلین مشغول بود در تلاش برای قطع روسیه در واکنش به تحریم های اعمال شده توسط دولت اوباما بیش از این دخالت" شیف گفت.

اما جمهوری خواه ایالت چاک Grassley یکی از اوباما منتشر شد که متن گفت که فلین هیچ مشکلی انجام داده بود. دادستان کل ویلیام Barr دهکدهای به همین نام گفتگو قابل ستایش.

"ما عدالت سیستم کار نمی کند زمانی که یک طرف دارای تمام کارت. اما این فقط در مورد حفاظت از دسترسی به عدالت; آن را نیز در مورد افشای فساد اقتصادی و سوء استفاده از قدرت توسط کسانی واگذار شده به حمایت و دفاع از قانون" Grassley گفت.

اسناد و مدارک نشان می دهد که فلین و Kislyak صحبت کرد و چندین بار در مورد سیاست خارجی بین زمان تهمت انتخاب شده بود و در زمان ، تماس که فلین التماس کرد گناه را به دروغ گفتن در مورد محل Dec. 29, 2016, روز پس از باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد تحریم ها علیه روسیه برای انتخابات دخالت.

در آن فلین خواستار Kislyak که هر گونه اقدامات روسیه در پاسخ بود "متقابل است."

"نمی — آن را — نمی رفتن هر بیشتر از شما به. چون نمی خواهید ما را برای رسیدن به چیزی است که به تشدید, در, شما می دانید, در یک بدهبستان. شما دنبال من سفیر?" فلین گفت: با توجه به متن.

Kislyak پاسخ داد که او می داند اما وجود دارد که عصبانی احساسات "خشمگین" در مسکو. فلین گفت که حتی پس از "سرد سر" نیاز به غلبه پس از آمریکا و روسیه دارای منافع مشترک در مبارزه با تروریسم در خاورمیانه است.

"من می دانم که من - من آن را درک من بسیار آن را درک. اما من واقعا نمی خواهید ما را برای رسیدن به یک وضعیت که در آن ما در حال رفتن شما می دانید که در آن ما انجام این کار و سپس شما را چیزی بزرگتر و سپس شما می دانید, همه برای رفتن به عقب و جلو و همه رو به مرد سخت در اینجا شما می دانید؟" فلین گفت.

اف بی آی در مصاحبه فلین در مورد تماس در ژانویه 2017. در این مصاحبه با توجه به تقاضای گناه رسیده با مولر به تیم فلین انکار کرد که او خواسته بود Kislyak برای خودداری از تشدید تنش ها بر سر تحریم ها ،

او همچنین گفت که او نمی یاد مکالمه جداگانه دو روز بعد با Kislyak که در آن سفیر رندانه است که مسکو تصمیم گرفته بود در مقابل یک تهاجمی پاسخ به تحریم.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"پیشنهاد خود را که ما نیاز به عمل با سرد سر(ریشه یابی لغات) آه است دقیقا همان چیزی است آه سرمایه گذاری در تصمیم گیری" Kislyak گفت.

انتشار شرح زیر declassification این ماه توسط ریچارد Grenell, Ratcliffe را سلف به عنوان هوش مدیر یک لیست از نام های اطلاعاتی و مقامات دولت اوباما که در اواخر سال 2016 و اوایل سال 2017 ساخته شده بود دریدن درخواست که نشان داد فلین به عنوان شهروند آمریکایی که هویت شده بود پنهان در گزارش های اطلاعاتی.

وجود دارد هیچ چیز غیر عادی در مورد آن فرایند شناخته شده به عنوان دریدن و آن بوده است بیشتر شایع در ابتدای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از آن بود که در پایان دولت اوباما. اما حامیان رئیس جمهور پیشنهاد کرده اند که این درخواست ها ساخته شده بودند به دلایل سیاسی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن